Vrouwen krijgen meer aandacht

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfde als bv een lelijke jongen die een schoonheids opleiding gaat doen. OP de middelbare school kreeg die geen aand8 maar op die school omdat die een van de enigste jongens is krijgt die wel ineenkeer veel aand8 van meisjes

Of heb ik het nou helemaal fout :?

Wel eerlijk van je dat je je ervaring deelt met ons hier. ;)
 
En je vriendin heeft gelijk :P : :P :P :P :P

Misschien HellDesker ook wel? Ik denk dat mevrouw gewoon de standaard inklapte, en toen ze weer wilde afstappen, ze dacht dat ie nog uitstond en 'm dus zo op de grond neerlegte.. naja of weet ik het ;) In elk geval had ze d'r been gebroken... hoe krijg je het voor elkaar...
 
En je vriendin heeft gelijk :P : :P :P :P :P

idd

Misschien zat ze wel op een Ducati? Die Italianen hadden nog zoveel veertjes over door de desmodromische klepbediening dat ze deze maar voor de uit z'n eigen opklappende jiffy gebruikten.
 
ik denk vooral omdat:

1) vrouwen zijn mooier
2) meestal dragen ze dan nog een strak leren pakje :9~
3) een vrouw op een motor is minder gewoon dan (weeral) een man op een motor
4) een vrouw die motorrijdt is een vrouw met karakter

Een knappe vrouw op een snelle motor én in een leren pakje is totaal onweerstaanbaar!

Tja dus als ik in 't leer zit moet ik en bodygard mee :?

wel schattig van je.
 
Tja dus als ik in 't leer zit moet ik en bodygard mee :?

wel schattig van je.

bwa, had het nu een ducatie 998 geweest ipv een buell... :)

maar hoe dan ook, ik blijf steeds een gentleman en daarbij heb ik al een vriendin

[edit] ipv een monster moet het zijn [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal ik het nog even erger maken?
Haagse Courant 04-03-2002Kan ook alleen een vrouw gebeuren }) :+
En zo klopt de topic titel ook: Vrouwen krijgen meer aandacht. Ja hallo zo krijg ik ook wel aandacht ;)

Whoehahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kom niet meer bij! Vallen met een stilstaande motor. Waar is die standaard gebleven?
 
Geen muts? Ga eens kijken bij de 'Female Ass. Motorblablabla' (door mij ook wel Dykes on bikes genoemd }) ) Daar zitten echt wel enorme mutsen :r bij (voornamelijk customrijders...)
 
bwa, had het nu een ducatie 998 geweest ipv een buell... :)

maar hoe dan ook, ik blijf steeds een gentleman en daarbij heb ik al een vriendin

[edit] ipv een monster moet het zijn [/edit]

:? wat is 't nou? buell of monster?

Maar even goed schattig gentleman! ;)
 
Whoehahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kom niet meer bij! Vallen met een stilstaande motor. Waar is die standaard gebleven?

Overkomt ook mannen hoor,zag nog op de motorbeurs zo,n stakker die al zittend op de motor even de zijkant wilde bekijken.
Twee verkopers moesten 'm uit de motor ernaast houden,was toch bijna 't wel bekende domino effect geweest!

En bij de rijschool zat een gast die 'm ook effe neerlegde om dat ie 'm niet normaal van de bok af kon krijgen.
De instructeur stond op dat moment bij 'n meisje
die 'm wel normaal ervan af kreeg.
(hoezo bevooroordeeld?)
 
Nou ik heb laatst nog 6 weken achter de geraniums gelegen, dankzij ee motorongeluk.

MP
ja, maar zo bedoel ik het dus niet, mensen die jaaaaren achter dat raam hangen en alleen maar klagen over motoren en er zelf nooit op gezeten hebben
 
LOL, 't blijft leuk, die strijd ;)

Ik heb "geen muts" gestemd! Om maar met een vriendin van me te spreken, op haar nummerbord staat : " No Muts, No Glory ". Mustang Sally heeft daar misschien zelfs nog een foto van?

misc.php


Ikke ook "geen Muts" gestemd. Vrouwen op de motor zijn
misc.php
 
ik denk vooral omdat:

1) vrouwen zijn mooier
2) meestal dragen ze dan nog een strak leren pakje :9~
3) een vrouw op een motor is minder gewoon dan (weeral) een man op een motor
4) een vrouw die motorrijdt is een vrouw met karakter

Een knappe vrouw op een snelle motor én in een leren pakje is totaal onweerstaanbaar!

Hier kan ik me wel in vinden!!
 
Hé LCB,

Ik moet eerlijk zeggen, een vrouw op een motor kijk ik heel graag naar. (mits het natuurlijk te zien is dat het een vrouw is) Ik heb gekozen voor geen muts, want zoals bzn al opmerkte, kan je met zo'n vriendin tenminste je hobby blijven uitoefenen, en je hebt nooit meer een moment met je vriendin dat je je verveelt en niet weet wat je moet doen. Een mooie vrouw in een leren pak, krijgt van mij in ieder geval wel een blik toegeworpen, want dat is natuurlijk niet te versmaden.
 
Een ernstige zaak. Ik heb weliswaar op het strakke leren pak gestemd maar de werkelijkheid is dat ik me altijd en beetje zorgen maak of er niets met hen gebeurt.

Vrouwen hebben wat minder ruimtelijk inzicht, maar daar staat tegenover dat de testosteron spiegel weer wat lager is dan bij jonge jongens. Bovendien meent de jonge man dan nog onsterfelijk te zijn, vandaar dat je op die leeftijd naar het front gestuurd wordt.

Ik heb trouwens gehoord dat de jongere dames ook over heel wat testosteron beschikken.

Zucht... Henkk
 
Harstikke gaaf een meid op een motor....... er zit helaas een keerzijde aan de medaille. Je hebt een vriendin zit al een aantal jaren achterop en besluit na (stom) enig aandringen ook haar rijbewijs te halen.

Keerzijde 1: nadat ze een aantal lessen heeft gevolgd krijg je van je vriendin (achterop naar zandvoort) na iedere bocht die je iets te hard neemt een klap tegen je helm

Keerzijde 2: ze heeft d'r rijbewijs en nog geen motor maar wil toch rijden rara wie ze motor moet afstaan..... |( |( |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan