Vrouwen krijgen meer aandacht

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Keerzijde 1: nadat ze een aantal lessen heeft gevolgd krijg je van je vriendin (achterop naar zandvoort) na iedere bocht die je iets te hard neemt een klap tegen je helm

Keerzijde 2: ze heeft d'r rijbewijs en nog geen motor maar wil toch rijden rara wie ze motor moet afstaan..... |( |( |(

ja vrouwen zijn net dat computer programma/virus in jouw leven.(verhaaltje moet wel bekend zijn)
 
Zit ik op de A58 net voor de Philip Morris bocht bij Bergen op Zoom (een prachtige lus-bocht).
De vrachtwagens gaan voor de bocht naar rechts en links is de baan helemaal vrij. Ik wordt ingehaald door een spannend ogende dame; kek blond staartje vanonder de helm, strak in het race-leer, op een yamaha r1 of r6 kweet niet precies, aangezien ik er vlak achter reed lette ik even op andere details. Goed, vlammen dus...denk je dan.
De dame in kwestie verkrampt echter en neemt met veel te lage snelheid, rechtop de bocht. Na de bocht gaat ze plat over de tank liggen en trekt 'm eens even heeeelemaal open. 150 per uur dus. Al die tijd zat ik er in de auto vlak achter.

Kijk, dat vind ik nou jammer. Mooie meid, mooie fiets, je denkt nog 'zo kan het dus ook' en dan toch nog een muts.
 
Zit ik op de A58 net voor de Philip Morris bocht bij Bergen op Zoom (een prachtige lus-bocht).
De vrachtwagens gaan voor de bocht naar rechts en links is de baan helemaal vrij. Ik wordt ingehaald door een spannend ogende dame; kek blond staartje vanonder de helm, strak in het race-leer, op een yamaha r1 of r6 kweet niet precies, aangezien ik er vlak achter reed lette ik even op andere details. Goed, vlammen dus...denk je dan.
De dame in kwestie verkrampt echter en neemt met veel te lage snelheid, rechtop de bocht. Na de bocht gaat ze plat over de tank liggen en trekt 'm eens even heeeelemaal open. 150 per uur dus. Al die tijd zat ik er in de auto vlak achter.

Kijk, dat vind ik nou jammer. Mooie meid, mooie fiets, je denkt nog 'zo kan het dus ook' en dan toch nog een muts.
Of ze dacht: ach, vandaag al te veel koekblikrijders vernederd plus het feit dat ik mijn net nieuwe R1 nog moet inrijden, dus laat ik deze maar niet zo vernederen, is zielig voor hem. :P
 
Of ze dacht: ach, vandaag al te veel koekblikrijders vernederd plus het feit dat ik mijn net nieuwe R1 nog moet inrijden, dus laat ik deze maar niet zo vernederen, is zielig voor hem. :P
Ja, dat zou dus ook kunnen. Het enige minpunt dan weer is dat ze zo plat over de tank ging liggen... is erg slecht voor je blok
 
Nou ik heb ze gezien hoor. Mutsen op een blade zx9-r of een R1 die er op reden alsof het een afgeknepen bt1100 bulldog was.

Aan de andere kant ben ik laatst ook tot snot gereden door een dame op een cbr600. 'k zat wel niet op m'n eigen motor (leen duc 900ss ). En ik wil ook niet beweren dat ik nou zo'n fantastische coureur ben ('k heb alleen een groot hart op de rechte stukken .... nog wel) met m'n drie maanden ervaring. Maar ze ging wel snoeihard dat klaverblad over. :}
 
Laatst bewerkt:
kunnen jullie eens uitleggen wat er bedoeld wordt met muts???? :?

iets typisch nederlands waarschijnlijk
Muts volgens de Dikke van Dale
- hoofddeksel blablabla
- stommeling, malloot
- tweede maag bij herkauwende dieren
- etc.
Staat niet in de DD maar muts staat hier ook voor: dom wijf, rare doos, stom mokkel o.i.d.
 
Ik zie bij de poll wat staan over lange haren, maar hierbij moeten jullie toch even oppassen, zoals in mijn geval. Geen zin in achtervolgingen omdat jullie denken dat ik een lekker wijf ben. Al zie je gauw genoeg dat ik een lelijke vent ben als ik m'n helm afdoe. :+
 
Ik zie bij de poll wat staan over lange haren, maar hierbij moeten jullie toch even oppassen, zoals in mijn geval. Geen zin in achtervolgingen omdat jullie denken dat ik een lekker wijf ben. Al zie je gauw genoeg dat ik een lelijke vent ben als ik m'n helm afdoe. :+

Nou lekker wijf })

Gefeliciteerd met je verjaardag dan maar heh :+
 
Ik heb met rijden het liefst mijn (lange) haren los onder mijn helm vandaan, wappert zo lekker... maar als je dan je helm afdoet, is het 1 grote klittenbos en dan moet je wel een man hebben die het zachtjes los wil borstelen....
 
Niet alleen vrouwen krijgen meer aandacht, ook topics van/over vrouwen krijgen meer aandacht. Al meer dan 1500 views!
 
Ik zie bij de poll wat staan over lange haren, maar hierbij moeten jullie toch even oppassen, zoals in mijn geval. Geen zin in achtervolgingen omdat jullie denken dat ik een lekker wijf ben. Al zie je gauw genoeg dat ik een lelijke vent ben als ik m'n helm afdoe. :+
Ik dacht ff dat Hellraiser aan het posten was })
 
Harstikke gaaf een meid op een motor....... er zit helaas een keerzijde aan de medaille. Je hebt een vriendin zit al een aantal jaren achterop en besluit na (stom) enig aandringen ook haar rijbewijs te halen.

Keerzijde 1: nadat ze een aantal lessen heeft gevolgd krijg je van je vriendin (achterop naar zandvoort) na iedere bocht die je iets te hard neemt een klap tegen je helm

Keerzijde 2: ze heeft d'r rijbewijs en nog geen motor maar wil toch rijden rara wie ze motor moet afstaan..... |( |( |(

Hmmm keerzijde 1 hebbik nu ook al regelmatig last van en ze heeft geen enkel rijbewijs !!! en is ook nergens voor bezig.

Keerzijde 2 : ze zou mijn motor wel een keertje mogen proberen maar that's it zelf rijbewijs halen zelf motor kopen. Stel ze rijdt hem in elkaar om wat voor reden dan ook zit ik zonder. dan liever mezelf ook in de kreukels want zonder motor kan ik toch nix en in de kreukels kan ik lekker rustig wachten tot de vervangende motor er is. zal je zien die datum loop precies gelijk dan ;) :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan