Vrouwen krijgen meer aandacht

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nu ook al een tijdje te kijken...maar het kleurtje....hmmm nee niet helemaal mijn smaak. Wel mooie bike, maar die felblauwe kleur in combi met dat geel, nee.

En nu snap ik dat je erg veel aandacht moet krijgen met je V-MAX })
 
Ik zit nu ook al een tijdje te kijken...maar het kleurtje....hmmm nee niet helemaal mijn smaak. Wel mooie bike, maar die felblauwe kleur in combi met dat geel, nee.

En nu snap ik dat je erg veel aandacht moet krijgen met je V-MAX })
jep, want zelf zie ik er niet uit ;)
 
Ja man die VMAX machientjes zijn vet mooi!!

Zondag kwamen we terug van het circuit in Assen en maakten ff een stop in het touristisch Appelscha voor een colalalalaatje op het terras.

We zaten net een minuut of 5 toen twee bloed mooie VMAX-en alla bovenstaande foto parkeerden.. In no time was het hele terras leeg en stond nagenoeg iedereen om die VMAX-en heen...

Echt wonderlijk!! van jeugd tot 95+ ierdereen vindt hem stoer!!
 
zo...


Nou dames.. maakt niet uit waar je op zit, vrouw blijft een vrouw ..dus interessant,
heeft denk ik te maken met testosteron en hormonen.
btw, is er dan een url met de dames van m-f?

groeten erik
 
Laatst bewerkt:
Ik had het laatst met Lara over het feit dat wij, leuke vrouwen incl. de andere forumdames, toch eigenlijk wel meer aandacht krijgen van het mannelijk schoon. Bij verkeerslichten, op terassentocht en noem maar op.
Wij vroegen ons af hoe dat toch zo komen. Dus maar ff een polletje er tegen aan.


Nou dames.. maakt niet uit waar je op zit, vrouw blijft een vrouw ..dus interessant,
heeft denk ik te maken met testosteron en hormonen.
btw, is er dan een url met de dames van m-f?

groeten erik

Wat leuk dat jij het er ook met Lara over heb gehad ;)

Tip: Misschien handig om de tekst te quoten...Nu net of de tekst van jou komt.

En delen die je niet in de gequote tekst wil hebben kun je ff deleten.
 
Als een vrouw ut woord vrouw waardig is, ja, is altijd leuk....maar soms zie je zulke gevallen :r
Of beter gezegd, maar al te vaak zie je zulke gevallen :r Zou voor vrouw door moeten gaan, maar je zou er spontaan impotent van worden...

Zit eigenlijk te denke, ja vrouwe krijge altijd meer aandacht...maar of het positieve aandacht is? :? Zijn soms net Michelin mannetjes :r
 
krijgt oma (vrouwlijk dus) aandacht. ze wordt weer afgestoft.

we kunnen hierbij wel stellen dat ratz de oma afstoffer is.
 
Ik had het laatst met Lara over het feit dat wij, leuke vrouwen incl. de andere forumdames, toch eigenlijk wel meer aandacht krijgen van het mannelijk schoon. Bij verkeerslichten, op terassentocht en noem maar op.
Wij vroegen ons af hoe dat toch zo komen. Dus maar ff een polletje er tegen aan. })

\[edit] Vrouwen vallen zo ie zo minder, veel minder vaak
dus maar niet erbij gezet in poll gnagna

In de kroeg niet dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan