Vrouwen krijgen meer aandacht

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje551

Guest
Ik had het laatst met Lara over het feit dat wij, leuke vrouwen incl. de andere forumdames, toch eigenlijk wel meer aandacht krijgen van het mannelijk schoon. Bij verkeerslichten, op terassentocht en noem maar op.
Wij vroegen ons af hoe dat toch zo komen. Dus maar ff een polletje er tegen aan. })

[edit] Vrouwen vallen zo ie zo minder, veel minder vaak
dus maar niet erbij gezet in poll gnagna
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kom maar op met die poll

en dames , gedraag je op dat moment wel he ;)
 
Wat een bulten onder dat motorpak :? :?

Anders zien ze het toch niet :+

(o nee toch wel jullie zitten rechter op :+ )
 
Beste heren: Jullie zijn er erg snel bij !!!
 
tis iig geen muts, dat is het belangrijkste
welke geranium tut zit er op een motor ? GEEN !
 
Geen muts... Het is denk ik de schrik van iedere man: In het begin lijkt het nog wel leuk maar op het moment dat je aan ze vast zit blijkt dat ook jij tegen zo'n saaie muts bent aangelopen.

Oplossing: neem een vrouw die motorrijdt, kun je die hobby tenminste blijven uitvoeren :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk vooral omdat:

1) vrouwen zijn mooier
2) meestal dragen ze dan nog een strak leren pakje :9~
3) een vrouw op een motor is minder gewoon dan (weeral) een man op een motor
4) een vrouw die motorrijdt is een vrouw met karakter

Een knappe vrouw op een snelle motor én in een leren pakje is totaal onweerstaanbaar!
 
ik denk vooral omdat:

1) vrouwen zijn mooier
2) meestal dragen ze dan nog een strak leren pakje :9~
3) een vrouw op een motor is minder gewoon dan (weeral) een man op een motor
4) een vrouw die motorrijdt is een vrouw met karakter

Een knappe vrouw op een snelle motor én in een leren pakje is totaal onweerstaanbaar!

Kijk...iemand die het snapt.....
 
Het komt gewoon minder voor een vrouw op een motor daarom heb je gelijk meer aandacht..

Zelfde als bv een lelijke jongen die een schoonheids opleiding gaat doen. OP de middelbare school kreeg die geen aand8 maar op die school omdat die een van de enigste jongens is krijgt die wel ineenkeer veel aand8 van meisjes

Of heb ik het nou helemaal fout :?
 
Op zaterdag 09 maart 2002 09:38 schreef nitromax het volgende:LOL, 't blijft leuk, die strijd ;)

Zal ik het nog even erger maken?
Haagse Courant 04-03-2002

Zoetermeer – Een 39-jarige vrouw uit Gouda is zaterdagochtend gewond geraakt bij een 'motorongeval' in Zoetermeer.

Ze brak in de showroom van Hans van Wijk Motoren haar linkeronderbeen, toen de motor waarop ze zat omviel. Ze is overgebracht naar het Westeinde ziekenhuis in Den Haag.
Kan ook alleen een vrouw gebeuren }) :+
En zo klopt de topic titel ook: Vrouwen krijgen meer aandacht. Ja hallo zo krijg ik ook wel aandacht ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom vrouwen meer aandacht krijgen? Weet je dat niet? Of een vrouw nu een motorpak aan heeft of niet, ze zal altijd meer aandacht krijgen. En ik zal niet zeggen waarom :+ Dat moet algemeen bekend zijn.
 
Zal ik het nog even erger maken?
Haagse Courant 04-03-2002Kan ook alleen een vrouw gebeuren }) :+
En zo klopt de topic titel ook: Vrouwen krijgen meer aandacht. Ja hallo zo krijg ik ook wel aandacht ;)
Mijn reactie : ROFLOL
Mijn vriendin's reactie : Da's zielig...
 
Mijn reactie : ROFLOL
Mijn vriendin's reactie : Da's zielig...

Neem aan dat je vriendin bedoelt dat het zielig is voor die vrouw die omgevallen is met die motor...?

Ik zou die zaak aanklagen trouwens. Sniekie draadjes spannen en dan motor omver trekken zo gauw er een vrouw op gaat zitten. ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan