Vrouwen kunnen niet rijden?

Ik denk ..................... Ik denk..........................



















Dat ze ff haar achterband moet oppompen!!!! :+
 
Enfin, volgende maand ga ik weer een les behendigheidsrijden volgen en ik hoop dat ik daarna weer zal rijden zoals voor die Splügen (dat was toen nog met mijn Guzzi California 1100).

Heel goede beslissing, hopelijk gaat het weer lekker vantussen je oren vandaan! Op zich is een beetje "bezinningsmoment" op zijn tijd niet slecht, maar het mag niet te lang duren! Succes! *O*
 
Dank je! We komen er wel. En 't is gelukkig nog niet zo erg dat ik niet meer meedurf ofzo. Ik daal wat trager af, maar 't voordeel is dan weer dat mijn pint al bijna klaarstaat tegen dat ik bij mijn vrienden beneden op het eerste terrasje kom ;).
 
Dank je! We komen er wel. En 't is gelukkig nog niet zo erg dat ik niet meer meedurf ofzo. Ik daal wat trager af, maar 't voordeel is dan weer dat mijn pint al bijna klaarstaat tegen dat ik bij mijn vrienden beneden op het eerste terrasje kom ;).

Nu komt de aap uit de mouw... het is met voorbedachte rade ja _O-
 
even tussendoor,

Ik zie steeds meer en meer meisjes de motor opstappen tegenwoordig. En als er 1 ding wat geil is is dat het wel.

Ik vind het hartstikke stoer om een meid op een racer te zien knallen. :Y

Een kennis ( meid van 19) is ook al bezig met der rijbewijs. Hoe meer hoe beter.
 
Dank je! We komen er wel. En 't is gelukkig nog niet zo erg dat ik niet meer meedurf ofzo. Ik daal wat trager af, maar 't voordeel is dan weer dat mijn pint al bijna klaarstaat tegen dat ik bij mijn vrienden beneden op het eerste terrasje kom ;).
Eigen tempo = beste tempo

[me] onthoudt hieruit dat een keertje niet helemaal meekunnen met de groep ook ernstige voordelen kan hebben *[/me] *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
even tussendoor,

Ik zie steeds meer en meer meisjes de motor opstappen tegenwoordig. En als er 1 ding wat geil is is dat het wel.

Ik vind het hartstikke stoer om een meid op een racer te zien knallen. :Y

Een kennis ( meid van 19) is ook al bezig met der rijbewijs. Hoe meer hoe beter.


:^

en als ze dan ook nog eens gaan stunten :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Dat zeg ik ook niet, sterker nog, ze heeft nog niet eens een rijbewijs ;)

Als ze de eerste keer naar een rijschool gaat en vraagt of ze een intake kan doen om te kijken of ze er aanleg voor heeft.. Mag ik er dan achteraan rijden.

Ik beloof dat ik foto's zal maken van de instructeur als tie zijn ogen weer opraapt van de grond als ze het "8'tje" op haar achterwiel doet. :}

Als ik tenminste niet stik van het lachen.
 
even tussendoor,

Ik zie steeds meer en meer meisjes de motor opstappen tegenwoordig. En als er 1 ding wat geil is is dat het wel.

Ik vind het hartstikke stoer om een meid op een racer te zien knallen. :Y

Gelukkig denkt het grootste deel van de mannen er zo over en worden de vrouwen prima opgenomen in de club. Geen gedoe, gewoon lekker rijden en je eigen ding doen.

En dat vind IK dan weer stoer :Y
 
de mannen die ik ken vinden dat ik goed kan rijden... maarja ik heb dan ook wel heel wat ervaring opgedaan in de jaren dat ik rij... heb al diverse winters gereden, zelfs al door sneeuw moeten rijden met de motor (met die hevige sneeuwval een aantal jaren geleden) maarja iedereen heeft zo z'n eigen mening over vrouwen in het verkeer.

Maarja waarschijnlijk komt strax naast mijn choppertje nog een wat sneller monstertje... of een cb 900 f of een fireblade :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan