Vrouwen kunnen niet rijden?

Geweldig filmpje!

Als ze net zo kookt als dat ze rijdt,dan heb je wel een etentje die je niet gauw vergeet!
 
leuke filmpjes

Heb jullie trouwens ook gezien op motorbeurs Utrecht en bij paasraces op zandvoort :P
 
Laatst bewerkt:
*O* Stoere meid *O*

Zuinig zijn op z on meid en niet meer wegdoen *D

@ Stephanie (als ze mocht meelezen) petje af meid; ik doe het je niet na !!!
 
Héwel hé, ik ben vrouw, ik ben al lang geen 19 meer, ik rijd motor en ik heb een heleboel fun. En... een hele site vol motoravonturen. Ik ben zeker geen stuntbeest op een motor, en misschien net wel "oéf' dat ik dat niet ben. Maar alle gereden kilometers waren wat mij betreft het summum. Ga maar eens kijken, - http://ellenogez.be - en dan zeker bij motorreizen, verhaal motorreis Tsjechie: 1000 km in regen en hagel en vrieskou maar een ervaring die ik niet had willen missen!
Ik hoef niet de beste te zijn, ik hoef niet de snelste te zijn, veilig rijden en reizen en zwerven op mijn motor is mij genoeg. Binnenkort weer een lesje behendigheidsrijden want hoe goed je ook bent, je leert alle dagen bij, en wat maakt het verder uit of je vent of vrouw bent. Ik voel me gewoon motard tussen motards en ik voel me daar bijzonder goed bij.
 
... Maar heu, ik beken, ik zou net als jullie allemaal, ook wel willen kunnen wat zij kan! Knap gedaan van dat meiske!

Jij kan er anders ook wat van... die hard!!! :}
Leuke site overigens en het is allemaal overroepen de stelling 'Vrouwen kunnen niet rijden'.

Zo ken ik vrouwen die op het circuit mannen los rijden, op straat hun motor beter beheersen en manouvreren en noem maar op...

Gewoon ieder zijn ding en lekker veilig :]
 
Super!!!! :}
Over het rijden van beide sexen wil ik het niet eens hebben, ouwe discussie.
Veel interessanter vind ik het dat deze meid gewoon is gaan stunten. Ik ben 39 en merk om me heen dat andere vrouwen van mijn generatie motorrijden wel geweldig vonden, maar het schijnbaar geen optie was om zelf te gaan rijden. Of dat ze gereden hebben tot er kinderen kwamen. En het nooit meer opgepakt hebben. Ikzelf heb ook heel lang motoren niet bekeken als iets wat ik ook kon gaan doen. Godzijdank ben ik er nog op tijd achter gekomen en kan ik heerlijk genieten nu.
Geweldig voor deze meid en andere meiden die ervoor gaan..... Niets houdt je tegen, er is geen verschil. Je kunt alles doen wat je wilt. Ga ervoor!
F#ck, zelfs ik wil nog een wheely leren! Hahahahaha.
DOe lekker je ding Stephanie, zo te zien doe je het heel lekker :}
 
Hahaha, dank je, Stax, maar ik ben zeker geen die hard hoor. Beschamend integendeel zelfs, bergop is kicken maar in haarspeldbochten bergaf ben ik de eeuwige slak van de bende (beetje een schrik opgedaan - Slpügenpas - waar ik blijkbaar niet meer vanaf raak).
 
Hahaha, dank je, Stax, maar ik ben zeker geen die hard hoor. Beschamend integendeel zelfs, bergop is kicken maar in haarspeldbochten bergaf ben ik de eeuwige slak van de bende (beetje een schrik opgedaan - Slpügenpas - waar ik blijkbaar niet meer vanaf raak).

Je moet niet hard en snel gaan om motard te zijn...
Allé ja.. toch een beetje :+

En die schrik als je dat eenmaal te pakken hebt... erg moeilijk om een schrik weg te werken ook weer ...
 
Heel sterk van stuntchick, maar waarom moet er toch steeds bij vermeld worden dat het een meisje is? Ik word zo moe van dat steeds maar weer moeten bewezen zien dat vrouwen ook iets kunnen, alsof dat allemaal extreme uitzonderingen zijn... "

Vrouwen hebben zichzelf te lang weggecijferd maar wil dat zeggen dat ze niets kunnen? Nee. Dit meisje zou geen gespreksonderwerp mogen zijn omdat het een meisje is, maar wel omdat ze erg leuke stunts doet (en een prachtige motor heeft - heerlijk kleurtje :))
 
Heel sterk van stuntchick, maar waarom moet er toch steeds bij vermeld worden dat het een meisje is? Ik word zo moe van dat steeds maar weer moeten bewezen zien dat vrouwen ook iets kunnen, alsof dat allemaal extreme uitzonderingen zijn... "

Vrouwen hebben zichzelf te lang weggecijferd maar wil dat zeggen dat ze niets kunnen? Nee. Dit meisje zou geen gespreksonderwerp mogen zijn omdat het een meisje is, maar wel omdat ze erg leuke stunts doet (en een prachtige motor heeft - heerlijk kleurtje :))

2paardenkrachtje... ik denk dat de topic starter wou aantonen dat vrouwen idd kunnen rijden en dat ze idd niet moeten onderdoen voor de mannen.
Dit topic komt voort uit 2 eerdere topics waarin de rijvaardigheid van vrouwen in vraag werden gesteld :+
 
Was mijn eigen domme schuld. Drie achtereenvolgende dagen twaalf uur op een zwaarbepakte motor en dan op de avond van de derde dag nog aan de Splügen beginnen... hoe dom kan een mens zijn! Overdaad schaadt, nietwaar. Plus, een dikke twee maand ervoor was ik tijdens de afdaling van de Hantenjoch zonder remmen gevallen (even dom: ik had mijn al meer dan twee jaar oude remolie niet laten vervangen voor ik vertrok, dus, olie begon te koken - was toen ook net hittegolf - werd vloeibaar als water en rem werkte niet meer. Niet erg, ware het niet dat ook mijn voetrem het een kilometer eerder al had laten afweten). Enfin, ik slaagde er in om mij zowel op de Hantenjoch als op de Splügen rechtop te houden en heelhuids beneden te raken, maar haarspelden bergaf zijn sindsdien ... tja... niet meer zozeer mijn lievelingsweggetjes.
 
Was mijn eigen domme schuld. Drie achtereenvolgende dagen twaalf uur op een zwaarbepakte motor en dan op de avond van de derde dag nog aan de Splügen beginnen... hoe dom kan een mens zijn! Overdaad schaadt, nietwaar. Plus, een dikke twee maand ervoor was ik tijdens de afdaling van de Hantenjoch zonder remmen gevallen (even dom: ik had mijn al meer dan twee jaar oude remolie niet laten vervangen voor ik vertrok, dus, olie begon te koken - was toen ook net hittegolf - werd vloeibaar als water en rem werkte niet meer. Niet erg, ware het niet dat ook mijn voetrem het een kilometer eerder al had laten afweten). Enfin, ik slaagde er in om mij zowel op de Hantenjoch als op de Splügen rechtop te houden en heelhuids beneden te raken, maar haarspelden bergaf zijn sindsdien ... tja... niet meer zozeer mijn lievelingsweggetjes.

:} als jij je al redt uit zo'n situaties... Op het moment zelf zal het billendichtknijpenenbiddennaaronzelieveheerjezus zijn maar nadien mag je toch wel trots zijn dat je zonder kleerscheuren de eindmeet gehaald hebt.

Enne is het dat je de bochten niet vertrouwd of is het vertrouwen in de mechaniek/techniek weg?
 
Was mijn eigen domme schuld. Drie achtereenvolgende dagen twaalf uur op een zwaarbepakte motor en dan op de avond van de derde dag nog aan de Splügen beginnen... hoe dom kan een mens zijn! Overdaad schaadt, nietwaar. Plus, een dikke twee maand ervoor was ik tijdens de afdaling van de Hantenjoch zonder remmen gevallen (even dom: ik had mijn al meer dan twee jaar oude remolie niet laten vervangen voor ik vertrok, dus, olie begon te koken - was toen ook net hittegolf - werd vloeibaar als water en rem werkte niet meer. Niet erg, ware het niet dat ook mijn voetrem het een kilometer eerder al had laten afweten). Enfin, ik slaagde er in om mij zowel op de Hantenjoch als op de Splügen rechtop te houden en heelhuids beneden te raken, maar haarspelden bergaf zijn sindsdien ... tja... niet meer zozeer mijn lievelingsweggetjes.

:X :X geen wonder dat je er wat schrik van hebt !!

Ik vind je al een heldin dat je heelhuids beneden bent gekomen
 
Ik vertrouw mijn motor 200% (Guzzi Nevada 750), die rijdt als een veloke, 't ligt gewoon aan mijn verloren zelfvertrouwen, denk ik. Afstanden zijn nog steeds geen enkel probleem, bergen ook niet, zolang het maar omhoog gaat. Twee à drie haarspelden bergaf gaan ook, en dan ineens, vanaf de vierde of de vijfde word ik heel onzeker en begin ik al naar eerste versnelling te schakelen als het eigenlijk nog in derde zou kunnen. Ik dacht dat dat na verloop van tijd wel zou beteren, maar die Splügen is nu dik twee jaar geleden en ik daal nog steeds geen berg af zoals ik dat daarvoor deed.
Enfin, volgende maand ga ik weer een les behendigheidsrijden volgen en ik hoop dat ik daarna weer zal rijden zoals voor die Splügen (dat was toen nog met mijn Guzzi California 1100).
 
Terug
Bovenaan Onderaan