Vrouwen op de motor - Deel 2

Grapje? Blij dat je het uitlegt.

Mooi pakje voor Sassette:

6141179777_22126a763f.jpg
 
maar weer terug on topic , ik dacht dat vorig jaar meer damus af gereden hebben dan heren ..........dus komt het vanzelf goed?

wat ik wel heel jammervind is dat vrouwen zich al snel terug trekken in vrouwen motor groepjes , dat zal waarschijnlijk aan ons mannen liggen maar jammer vnd ik het wel .
 
In het einde van deel 1 kwam de vraag of mannen wat anders mogen doen.... Uhh minder uitsloven voor de vrouw als ze aan de kant van de weg staan... Elke keer weer is er zo'n Harrie die dan weer even zijn gas open moet trekken en voor mijn deur is nou niet echt een veilig stukje weg om te doen. Volgens mij rijd je motor voor jezelf niet de omgeving. Ik kan ook wel zien want jullie rijden zonder dat het gedaan word
 
In het einde van deel 1 kwam de vraag of mannen wat anders mogen doen.... Uhh minder uitsloven voor de vrouw als ze aan de kant van de weg staan... Elke keer weer is er zo'n Harrie die dan weer even zijn gas open moet trekken en voor mijn deur is nou niet echt een veilig stukje weg om te doen. Volgens mij rijd je motor voor jezelf niet de omgeving. Ik kan ook wel zien want jullie rijden zonder dat het gedaan word


Dat zijn geen mannen Lotjeh, ik noem hen liever kinderen met nog donshaar op hun gezicht wat ook nog niet eens geschoren kan worden ;)
 
In het einde van deel 1 kwam de vraag of mannen wat anders mogen doen.... Uhh minder uitsloven voor de vrouw als ze aan de kant van de weg staan... Elke keer weer is er zo'n Harrie die dan weer even zijn gas open moet trekken en voor mijn deur is nou niet echt een veilig stukje weg om te doen. Volgens mij rijd je motor voor jezelf niet de omgeving. Ik kan ook wel zien want jullie rijden zonder dat het gedaan word
Kan er weinig aan doen maar als er mensen stil staan braap ik er ook effe langs - als vrouw - . Wel alleen met de 2 cilinder.... met de 4 cilinder beetje :Z :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan