Vrouwen op de motor - Deel 2

Sassette

🍍
6 apr 2017
2.247
2.139
Op verzoek van de mannen die zelf niet goed leiding durven geven, kennelijk.. het vervolg op Vrouwen op de motor


Vragen
Tips

En gezelligheid?

Nu werd de vraag gesteld door RiccardoTPI zijn er bepaalde dingen waaraan vrouwelijke motorrijders zich aan ergeren over de mannelijk motorrijder?

En aan de heren de vraag; wat zouden de vrouwen anders mogen doen? (opmerkingen over de kleding zijn te makkelijk :P )

Voor de plaatjes kun je naar het Offtopic-gedeelte.
(Had het wel gezien hoor, viezerikjes) })
 
Laatst bewerkt:
Go Girls !!!!!!!!!!

Wat vrouwen anders zouden moeten doen,juist niets ,gewoon lekker jezelf zijn :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan wel leiding geven, maar een topic over vrouwen op de motor hoort imo echt door een vrouw gestart te worden vond (en vind) ik. Ga er voor, en vrouwen hoeven niks beters te doen hoor, anders word ik wederom te vaak zoek gereden. Gewoon een lekkere discussie over allerlei dingen.
En dat kan je goed zag ik in het rijbewijs-gedoe een tijdje geleden!
:t

(dat we viezerikken zijn wist ik al, maar wie zit er over achteringangen te praten? A dirty mind goes for everyone's pleasure) *O*
 
Haha, dank je Coert65.

Vrouwen zijn misschien nog wel ergere viezerikjes, maar net als de achteringangen praten we daar niet over.. O-)

images
 
wat zouden de vrouwen anders mogen doen?
Ik heb het idee dat de meeste vrouwen al sneller en beter rijden dan ik :+
Paar weken geleden op het circuit Zandvoort geweest en daar voelde ik me behoorlijk een trage Harrie. Dus wat mij betreft gewoon lekker blijven rijden :t

En al dat gepraat over de achteringang(uitgang?) Waar het hart vol van is... ;)
 
Wat vrouwen anders mogen doen? Behalve je haren laten wapperen in de wind (wanneer het niet regent), helemaal niks anders, gewoon je ding doen.

Voor mij hoeven die superkorte broekjes en tanktops net als in good'ole USA niet.

Liever een mooie vrouw onder een pak laten leven dan eentje waar je letterlijk al haar delen kan zien.
 
Wat vrouwen anders mogen doen? Behalve je haren laten wapperen in de wind (wanneer het niet regent), helemaal niks anders, gewoon je ding doen.
:^
Voor mij hoeven die superkorte broekjes en tanktops net als in good'ole USA niet.
:^

Alhoewel ... op de Filipijnen (afhankelijk van de plaats/omstandigheden) kan het wel 8-) :9 ...
----------------------
Nou ja, wat vrouwen mijn vrouwtje anders zou moeten doen, is haar benen een beetje laten groeien ... zodat ze beter aan de grond kan, de wil is er wel om te leren motorrijden, maar ze ziet het niet goed zitten omdat ze met haar kont naast het zadel moet gaan hangen om deftig aan de grond te kunnen :')

Edit: jaja, er bestaan natuurlijk tal van motoren (eventueel een lichtere) die lager zitten, maar daar is gewoon geen budget voor momenteel ... en eentje invoeren van de Filipijnen zit er ook niet echt in ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn ook laarzen en ander schoeisel voor op de motor te koop met dikkere zolen Patrick.
Mijn overbuurvrouw is ook niet 1 van de langste, rijd een Sportstertje 883, niet echt een hoge motor maar zij heeft er baat bij. Een verlaagd zadel of vering verlagen kan ook hé.
:t
 
U gaat niet door voor de magnetron helaas.. :N

#7 it is, *O*

(als je m'n onderschrift zie begrijp je het)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ook laarzen en ander schoeisel voor op de motor te koop met dikkere zolen Patrick.
Mijn overbuurvrouw is ook niet 1 van de langste, rijd een Sportstertje 883, niet echt een hoge motor maar zij heeft er baat bij. Een verlaagd zadel of vering verlagen kan ook hé.
:t
Heb ik ook al aan zitten te denken.
Verlagen (uitsnijden) van het zadel zou ook al helpen.
Verlagen (zowel voor- als achteraan) van de motor ook, ware het niet dat dat bij een GSX F wel enigszins af te raden is. Die hangen al laag van zichzelf (lees: verlagen zou erg problematisch zijn bij verkeersdrempels en borduren).

Vorig jaar toen we "naar huis" geweest waren, heeft ze het wel eens geprobeerd, en haar oudste broer heeft haar wat "rijles" gegeven.
full

Maar ja, twee weekjes daar, en niet echt tijd om te leren rijden, dan doet het niet veel. We zouden eens een maandje of zo moeten gaan, en elke dag een uurtje, en dan bij terugkomst in B voor rijlessen en examen gaan.

O ja, de kleding die ze draagt, op "ons eilandje" rijden we dus zo, in de drukkere plaatsen, zoals highways en stedelijke gebieden kleden we ons deftiger :+
 
Op verzoek van de mannen die zelf niet goed leiding durven geven, kennelijk.. het vervolg op Vrouwen op de motor


Vragen
Tips

En gezelligheid?

Nu werd de vraag gesteld door RiccardoTPI zijn er bepaalde dingen waaraan vrouwelijke motorrijders zich aan ergeren over de mannelijk motorrijder?

En aan de heren de vraag; wat zouden de vrouwen anders mogen doen? (opmerkingen over de kleding zijn te makkelijk :P )

Voor de plaatjes kun je naar ~Show your tits! #7[/TOPIC]]het Offtopic-gedeelte.~
(Had het wel gezien hoor, viezerikjes)
})


Begin jij(jullie vrouwen) toch een blote worsten topic . ;)
 
Vanwege de Honda neem ik aan? Dan begrijp ik het idd wel! :t

Inderdaad, vanwege die Honda, heb er zelf ook 1, een rode want die zijn sneller :+
full

Trouwens, je had het over "borduren" in je vorige post, bedoel je daar de stoepranden mee?
Zo te zien komt je vrouw bij zo een kleine motor,ER6?, wel goed bij de grond.
Ik heb wel meer gezien van het rijden daar, in andere topic's, lijkt me erg leuk om daar eens rond te toeren. Wel vrij hectisch in de wat grotere steden toch?
:W
 
Inderdaad, vanwege die Honda, heb er zelf ook 1, een rode want die zijn sneller :+
[afbeelding]
Beautiful bike! 8-)
Trouwens, je had het over "borduren" in je vorige post, bedoel je daar de stoepranden mee?
Yep, borduren = stoepranden ;)
Rond punt = rotonde
Vogelvlucht = hemelsbreed
... enz enz enz ... ;)
Zo te zien komt je vrouw bij zo een kleine motor,ER6?, wel goed bij de grond.
Hmm ... bedoel je nu dat dit een ER6 lijkt? Of bedoel je dat een ER6 haar misschien wel zou passen?
De motor op de foto is een (Euro)Keeway RKS 150 GTR ... ale ja, die GTR hoort er niet bij, heeft de eigenaar er maar op geplakt _O-
Goed machientje hoor, trekt vlot open tot 85km/u, dan gestaag door tot 135km/u, maar daar krijg je ginder de kans niet toe.
Machientje echt afgebeuld, regelmatig met 2 erop, en 1:40 mee gereden 8-)
Al zou ik in Europa toch eerder richting 250 à 300 cc gaan
Ik heb wel meer gezien van het rijden daar, in andere topic's, lijkt me erg leuk om daar eens rond te toeren. Wel vrij hectisch in de wat grotere steden toch?
:W
Het is daar gewoon geweldig om te toeren! :]

Wil je over het toeren aldaar meer weten?
Motorrijden in Azie

Maar als je niet het gehele topic wil doorbladeren, zie dan volgende twee ritten:

DKP in "Motorrijden in Azie"

DKP in "Motorrijden in Azie"

en wat voorafgaande leuke info hoe het daar kan gaan ...

DKP in "Motorrijden in Azie"

Maar, om niet te veel off topic te gaan, een ervaring die ik had tijdens mijn eerste rit:
Het was al donker, ik rijdt over een drukke hihgway, smijt me overal tussen het verkeer door, ging vlotter dan ongeveer de helft van de motorrijders aldaar ... tot ik een scootertje in mij spiegel zie, die ik niet los krijg. Dat het een vrouw (jongedame) was had ik ook al gezien.
Maar toen ze me voorbij reed, en naast mij was, zag ik ze helemaal ... WAT EEN MODEL! Spannend minirokje, spannend topje, schoentjes* met hakjes, zonnebril (ja, ook in 't donker), en geen helm ... ze keek me aan en leek te denken "you American loser, you can't drive" ... nog geprobeerd ze bij te houden (nee, niet voor het meisje, maar voor de trots ... :P ), maar heb ze gewoon moeten laten gaan. Het leek of ze op rails en een geprogrammeerde route reed, zo vlot en zelfzeker tussen al die gekken door ...


* ja, schoentjes, de meeste dames komen niet verder dan 36, ook de mannen komen er zelden over de 41 ...
** als je "nen witte" bent, en ze kennen je niet, ben je per definitie Amerikaan ...
 
Beautiful bike! 8-)Yep, borduren = stoepranden ;)
Rond punt = rotonde
Vogelvlucht = hemelsbreed
... enz enz enz ... ;)Hmm ... bedoel je nu dat dit een ER6 lijkt? Of bedoel je dat een ER6 haar misschien wel zou passen?
De motor op de foto is een (Euro)Keeway RKS 150 GTR ... ale ja, die GTR hoort er niet bij, heeft de eigenaar er maar op geplakt _O-
Goed machientje hoor, trekt vlot open tot 85km/u, dan gestaag door tot 135km/u, maar daar krijg je ginder de kans niet toe.
Machientje echt afgebeuld, regelmatig met 2 erop, en 1:40 mee gereden 8-)
Al zou ik in Europa toch eerder richting 250 à 300 cc gaanHet is daar gewoon geweldig om te toeren! :]

Wil je over het toeren aldaar meer weten?
Motorrijden in Azie

Maar als je niet het gehele topic wil doorbladeren, zie dan volgende twee ritten:

DKP in "Motorrijden in Azie"

DKP in "Motorrijden in Azie"

en wat voorafgaande leuke info hoe het daar kan gaan ...

DKP in "Motorrijden in Azie"

Maar, om niet te veel off topic te gaan, een ervaring die ik had tijdens mijn eerste rit:
Het was al donker, ik rijdt over een drukke hihgway, smijt me overal tussen het verkeer door, ging vlotter dan ongeveer de helft van de motorrijders aldaar ... tot ik een scootertje in mij spiegel zie, die ik niet los krijg. Dat het een vrouw (jongedame) was had ik ook al gezien.
Maar toen ze me voorbij reed, en naast mij was, zag ik ze helemaal ... WAT EEN MODEL! Spannend minirokje, spannend topje, schoentjes* met hakjes, zonnebril (ja, ook in 't donker), en geen helm ... ze keek me aan en leek te denken "you American loser, you can't drive" ... nog geprobeerd ze bij te houden (nee, niet voor het meisje, maar voor de trots ... :P ), maar heb ze gewoon moeten laten gaan. Het leek of ze op rails en een geprogrammeerde route reed, zo vlot en zelfzeker tussen al die gekken door ...


* ja, schoentjes, de meeste dames komen niet verder dan 36, ook de mannen komen er zelden over de 41 ...
** als je "nen witte" bent, en ze kennen je niet, ben je per definitie Amerikaan ...
Ik vraag me nu af hoe lang jouw vrouw is, op de foto lijkt ze me toch ook weer niet zo heel klein...
 
Ik vraag me nu af hoe lang jouw vrouw is, op de foto lijkt ze me toch ook weer niet zo heel klein...
1,55 m ;)

Foto bedriegt een beetje, ze staat een beetje op haar tippen, de motor is ook vrij compact, en haar oudere broer is ook niet van de grootste :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Show-your-tits-7-1.html]het Offtopic-gedeelte.

(Had het wel gezien hoor, viezerikjes)

Kijk jij er ook dan :P })

Een onchristelijk en walgelijk topic is het ja :+

Maar on topic, ik ben voor vrouwen op de motor een motorrijder is een motorrijder ongeacht man of vrouw. :t

Al kijk ik wel liever naar de kont in het leder van een vrouw *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan