Vrouwen op motoren zijn stoer!

Vrouw op eigen motor = :9 , integenstelling tot een vrouw achterop een supersport. Daar krijg ik altijd medelijden mee.
 
Op donderdag 04 juli 2002 15:22 schreef joeltje het volgende:Ja dan gaat ze als het goed is mee... alleen dan heb ik geen brik meer (vind ik zelf,93 zzr1100..)

Geen brik? }) })


;)
 
Heb m'n vriendin ook een paar jaar geleden zo gek gekregen dat ze ging lessen. Altijd achterop is ook niet alles (voor haar en voor mij). Nu is ze niet meer van d'r motor af te krijgen. Het is vooral leuk op vakantie ==> ipv van op het strand te liggen zitten we nu op de motoren.

Stelvio pas here we come
grtz
 
Kheb iig in zwitserland 1 maal een jongedame achterop een GSXR zien zitten, waar ik graag een paar uur achteraan zou zijn gereden.
Had ook geen leren pak aan, maar dat was in dit geval HELEMAAL niet erg :9~





Kheb een tijd geleden, ik geloof Gizz een mooie foto zien posten van een dame achterop een Duc.
 
Toen ik op vakantie was bij het Gardameer in Italie. Heb ik een vrouw gezien in een bikini achter op een R1, en de man die ree helemaal in zo'n R1 pak. Maar dat vrouwtje zag er daar om ook wel :9~ :9~ uit, niet normaal.
 
Mijn vriendin rijd illigaal op mijn motor en trekt dan ook nog eens per ongeluk een (kleine) wheelie, nou jullie weer. Heb er helaas geen plaatje van '(
 
Mijn vriendin...
Ze is bezig met haar rijbewijs, nog ff wachten en we kunnen met z'n tweeën weg.
full
 
Mijn vrouw is helaas twee keer gezakt en durft nu niet meer ;(
Elk jaar probeer ik het weer , maar het zit er (in ieder geval dit jaar) niet meer in.

Maar we blijven dromen.
 
hahahaha
hey Johan dan verkoopie zeker die CBR aan haar ;)

hoeveel lessies heb ze nou gehad?

die van mij 12...... nog ff wachtuh dus..

Die mij van ook zoiets...
Maandag moet ze theorie examen doen en dan gaat ze hopelijk aanvragen.
Ze mag eerst oefenen op de CB die al klaar staat en dan zien we wel verder ;)
 
He Randy Kun je je vrouw niet overhalen om toch door te gaan met lessen.Zonde van al je euro's toch?? En motorrijden is toch het leukste wat er is. Ik ben deze week ook gezakt voor de 1e keer maar ik ga wel door tot ik mijn rijbewijs heb.
Mijn man en intructeur laten mij er niet mee stoppen.Blijf het prberen dat ze haar rijbewijs haalt. En hoezo durft ze niet meer is ze gevallen ofzo??Groeten Annie
 
Vrouwen op de motor zijn vaak idd erg om te :9~ Ik mag er graag naar kijken, net zoals dat vrouwtje dat ik afgelopen jaar ontmoette onderweg terug in Frankrijk; Duc Monster 600 en dan zo'n mooi vrouwtje in leren pak :9~ :9~ :9~

Btw. Katja Poensgen rijdt nu niet meer in de 250cc WK begrijp ik :?
 
Mannen op een motor vind ik niet altijd stoer. Waar ik met name van hou om naar te kijken zijn mannen op een racer en in (liefst) bijpassend pak. :9~


CAT (zelf uiteraard met bijpassend pak)
 
Terug
Bovenaan Onderaan