Vrouwen op motoren zijn stoer!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Gister mijn nog even voor het raam naar mijn vriendin staan kijken. Die was later thuis en moest haar motor nog weg zetten. Even de rugzak en de helm aan mij gegeven en dan snel de motor weg zetten.

Ik voelde veel trots haar zonder helm zo op de knal gele ZX6R door de straat te zien rijden.

:) Vrouwen op motoren zijn stoer! :)
 
you lucky bastard SAINT!!! :J

de mijne wil niks met motor te maken. '(
hoe doe je da om haar zover te krijgen dat zo ook rijdt of achter wil?????

vrouwen op motor -->>> :}
 
you lucky bastard SAINT!!! :J

de mijne wil niks met motor te maken. '(
hoe doe je da om haar zover te krijgen dat zo ook rijdt of achter wil?????

vrouwen op motor -->>> :}

Eh.. hoe doe je dat? MarisKaWa heeft al langer als ik haar rijbewijs... Ken haar van de Mavo maar ik zat een klas lager en ik was dus een broekie, niets voor haar.

Acht jaar later kom ik haar weer bij de rijschool tegen. Zij kwam buurten en ik moest lessen. Mijn openings zin: Zeg ken ik jou niet ergens van? :) :) Dit keer werkte hij!
 
Allemaal leuk en aardig, maar je weet toch wat we allemaal willen...... PICCIE!! :9

*D
 
POENSGEN_50_KOLL.jpg


(ipv. 1000 woorden :P )

(snel he, ScarFace? :P :P :P )
 
Mijn vriendin rijdt ook motor en heeft ook nog eens rood haar. Nou jullie weer :P :P
 
hmmm yamyam..

ik heb ineens die aanblik van mijn vriendin die weg reed op mijn zxr750 weer voor me :P
 
Was dat niet POCA? ;)

No way. Niet dat Poca niet leuk is natuurlijk, maar niet zo leuk als mijn meisje. :)

En RDZ: ze gaat wederom niet mee op OBT, misschien volgend jaar (OBT Achterhoek, na Zuid-Holland en Noord-NL). RSI weetunogwel?
 
Motorbabes zijn :9~

En Saint's vrouwtje heeft nog smaak ook qua model dan.
Qua kleur niet :P

Eh.. dat zeg je maar tegen haar en nee, ik kom je niet helpen })

Ohw.. overjarig 4500 gulden korting. Wat vertelde je nu over de kleur? })
 
Terug
Bovenaan Onderaan