vrouwen rijden beter?

wie rijdt er beter motor? mannen of vrouwen?

  • mannen

    Stemmen: 111 64,5%
  • vrouwen

    Stemmen: 29 16,9%
  • beiden even goed

    Stemmen: 32 18,6%

  • Totaal aantal stemmers
    172
Als mannen rijden rijden ze met meer testosteron in het verkeer wat leid tot weer meer ergernis...

En dus verkeers geweld etc..

Vrouwen rijden over het algemeen rustiger...



Moet je maar eens kijken hoeveel vrouwen agressief rijden..
0 %

En hoeveel Pittig...


Mannen kunnen alleen agressief rijden als je tv kijkt of nieuws leest...

Tsjah wat dan BETER is... mannen zoeken hun limiet eerder op ...

Dus eigenlijk toch de vrouwen... maar zelf zijn het voornamelijk oude vrouwen waar ik me rot aan erger omdat ze traag reageren met handelingen en vooruit kijken etc...

Dus mayb ook weer niet..
 
Als mannen rijden rijden ze met meer testosteron in het verkeer wat leid tot weer meer ergernis...

En dus verkeers geweld etc..

Vrouwen rijden over het algemeen rustiger...



Moet je maar eens kijken hoeveel vrouwen agressief rijden..
0 %

En hoeveel Pittig...


Mannen kunnen alleen agressief rijden als je tv kijkt of nieuws leest...

Tsjah wat dan BETER is... mannen zoeken hun limiet eerder op ...

Dus eigenlijk toch de vrouwen... maar zelf zijn het voornamelijk oude vrouwen waar ik me rot aan erger omdat ze traag reageren met handelingen en vooruit kijken etc...

Dus mayb ook weer niet..

Dan zit jij blijkbaar niet bij dezelfde vrouwen als ik in de auto _O-
 
Vrouwen natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is ooit bewezen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen, en tijdens het rijden doe je ook meerdere dingen tegelijk, op je voorliggers letten, op zijstraten letten, enz enz.

Daar komt nog bij dat een vrouw vaak voorzichtiger rijd en dus minderbrokken maakt in het verkeer!!!!!!

Oh... heet dat onzekere en truttige weg gedrag "voorzichtig rijden" :P
Dat is toch de grootste bullshit die er is ook he _O-

Vrouwen tegen mannen in het verkeer is zowiezo al een perpetuum mobile qua discussie ;)
Ik ken vrouwen die trutten in het verkeer of als een beest tekeer gaan.
Ik ken mannen die als een beest tekeer gaan of lopen te trutten.

Kortom: beoordeel het per persoon ;)
 
Ok het enige wat dus wel zo goed als altijd gevaarlijk is zijn "Oude mensen"

Je kent ze wel, met 20 over een 80km weg met neus tegen voor ruit en dan nog moet je vol in de ankers omdat ze je niet aan zien komen... B|

Ik stem voor rijvaardigheids trainingen voor 60+
 
Nee, oude mensen zijn niet gevaarlijker als de rest want ze zijn immers voorspelbaar. Wat ik ECHT gevaarlijk vind is een 7-zitterig of stationachtig iets welke zijn voorzien van een "koniging Juliana Toren"sticker. Of nog erger; van de week kwam ik er 1 tegen met een "Plopsaland"sticker. Vooral in het weekend, wanneer de gefrustreerde heer des huizes weer z'n kinderen gaat dumpen in de ballenbak van de Ikea. Hij zit dus al te balen van z'n leven en ziet dan jou aankomen, lekker op de linkerbaan terwijl je je paardjes flink de sporen geeft. Dan voel je 'm al aankomen; hij zegt wat tegen dat gedrocht naast 'm en vervolgens wordt de zonneklep naar beneden geklapt zodat moeders ook ff kan zien wat voor aso er nu weer aan komt zetten. En dan weet je......DIE KOMT NAAR LINKS. Dat soort vind ik pas gevaarlijk.
 
Och ik zat een keer bij mijn ex's opa in de wagen.

Die beste was ondeugend aan het spelen en heeft me gedemonstreerd dat ie een achterwielslip prima wist op te vangen.
Hij was toen net 80 geworden.

Ook hier geldt weer dat ik mensen van 30 ken die 60 rijden waar je 80 mag met de neus op de ruit.
 
Och ik zat een keer bij mijn ex's opa in de wagen.

Die beste was ondeugend aan het spelen en heeft me gedemonstreerd dat ie een achterwielslip prima wist op te vangen.
Hij was toen net 80 geworden.

Ook hier geldt weer dat ik mensen van 30 ken die 60 rijden waar je 80 mag met de neus op de ruit.

Ja tuurlijk heb je er nog mensen bij die nog helemaal bij zijn, daarom zei ik ook een rijvaardigheids training...
En niet gewoon rijbewijs weg...

Vind het gewoon eng als ik iemand 3cm/h vooruit zie schuifelen met een rolator en dan gewoon z'n auto'tje in kruipt...
 
het gaat er bij vrouwen niet om hoe ze rijden maar hoe ze eruit zien op een motor. Het blijft een accesoire tenslotte. :)


ooooeoeeeee :X _O- _O-

beste reactie tot nu toe, en nog waar ook _O- _O-

edit: en nog een jaar oud ook |(
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen maken minder ongelukken.

Mannen hebben een betere voertuigbeheersing.

... het is dus maar net wat je verstaat onder -beter rijden-
 
Vrouwen maken minder ongelukken.

Mannen hebben een betere voertuigbeheersing.

... het is dus maar net wat je verstaat onder -beter rijden-


Ben wel eens door een vrouw van de brommert gereden B| :+ ehh.... 2 x zelfs en nog maar 1 keer door een man, dus vrouwen staan voor met 2-1 bij mijn persoonlijke score :X

Enne niet zeggen dat ik dan beter op moet letten, ze slaan heel slinks toe op een moment dat je kansloos bent :(
 
Als je ziet hoeveel km de heren rijden.. snap je dus ook waarom de heren zelf verzekerder ( dus ook veiliger en niet zo stuntelig ) zijn in t verkeer zowel in de stad als op de snelwegen

Vrouwen zie ik .. 85 % klooien en klieren bij een supermarkt.. twjfelend zal ik wel er langs of niet.. zal ik nu voorrang nemen ja of nee.. Ow jee.. er zijn zoveel kanten waar ik naar moet kijken.. Kindjes roepen om mammmmm mag ik da snpoeppie uit de tas.. NEE nie zeuren straks.. kijk kijk links recht.. MAAAAMMMMMMMMMMAAAAAA mag ik nou da snoeppieee. JAAAA PAK MAAR oww jee.. Uhmm moet ik wel.. MAAAMAAA welke tas liggen ze.. Uhmm kijkt achterom.. in die groene daar.. kijkt terug ondertussen voet op gaspedaal.. Ooopppsss. bijna die fietser ( IK dus ) op mn voorklep.. Sorry.. hihihihih zag je nieeee..

:( En geloof me.. Boodschappen doen .. tis dat t nodig is.. maar tis soms net een hindernis met zeer gevaarlijke valkuilen.. B|
 
Laatst bewerkt:
Als je ziet hoeveel km de heren rijden.. snap je dus ook waarom de heren zelf verzekerder ( dus ook veiliger en niet zo stuntelig ) zijn in t verkeer zowel in de stad als op de snelwegen

Vrouwen zie ik .. 85 % klooien en klieren bij een supermarkt.. twjfelend zal ik wel er langs of niet.. zal ik nu voorrang nemen ja of nee.. Ow jee.. er zijn zoveel kanten waar ik naar moet kijken.. Kindjes roepen om mammmmm mag ik da snpoeppie uit de tas.. NEE nie zeuren straks.. kijk kijk links recht.. MAAAAMMMMMMMMMMAAAAAA mag ik nou da snoeppieee. JAAAA PAK MAAR oww jee.. Uhmm moet ik wel.. MAAAMAAA welke tas liggen ze.. Uhmm kijkt achterom.. in die groene daar.. kijkt terug ondertussen voet op gaspedaal.. Ooopppsss. bijna die fietser ( IK dus ) op mn voorklep.. Sorry.. hihihihih zag je nieeee..

:( En geloof me.. Boodschappen doen .. tis dat t nodig is.. maar tis soms net een hindernis met zeer gevaarlijke valkuilen.. B|


adem in........... adem uit.......... adem in.......... adem uit......... ;)
 
Ben wel eens door een vrouw van de brommert gereden B| :+ ehh.... 2 x zelfs en nog maar 1 keer door een man, dus vrouwen staan voor met 2-1 bij mijn persoonlijke score :X

Enne niet zeggen dat ik dan beter op moet letten, ze slaan heel slinks toe op een moment dat je kansloos bent :(


tjeezis....ik zit te turven hoeveel ongevallen ik heb gehad...beetje veel eigenlijk. :X


bij mij is de score vrouwen 3 ...mannen 4 .........eigenschuld 3 :o


en dan nog 1x door een boer die draden over een grindweg heeft gespannen zonder vlag etc. (wacht trouwens nog steeds op mijn eigenrisico...is afgelopen mei al gebeurd)

En wie z'n schuld is het als je met je brommert tegen een openwaaiende vrachtwagen deur aan rijd. :? In dit geval was de bestuurder ook een man.

En er is nog een keer een deuk gereden in mijn 1 week oude auto.....het was een parkeerschade dus zal het wel een vrouw zijn geweest. :+

dus de eindstand is 4 tegen 6........als ik mezelf meereken dan word het 4 tegen 9 :o


-O- .....ben al bij 10 ongelukken betrokken geweest... (daar waar schadeformulieren aan te pas zijn gekomen dan)


Ik moet zo eigenlijk weg met de otoo maar ik durf nu niet meer :+
 
Als mannen rijden rijden ze met meer testosteron in het verkeer wat leid tot weer meer ergernis...

En dus verkeers geweld etc..

Vrouwen rijden over het algemeen rustiger...



Moet je maar eens kijken hoeveel vrouwen agressief rijden..
0 %

En hoeveel Pittig...


Mannen kunnen alleen agressief rijden als je tv kijkt of nieuws leest...

Tsjah wat dan BETER is... mannen zoeken hun limiet eerder op ...

Dus eigenlijk toch de vrouwen... maar zelf zijn het voornamelijk oude vrouwen waar ik me rot aan erger omdat ze traag reageren met handelingen en vooruit kijken etc...

Dus mayb ook weer niet..

had ooit een golf 2 gti 16v die nog een beetje gekieteld was.
had mijn ex beloofd dat als ze haar rbw had gehaald er een keer in mocht rijden.
was voor het eerst bang in mijn eigen auto.
landweggetjes met dikke bomen erlangs gewoon full throttle nemen terwijl ze nog ooit in een "snelle" auto had gereden.
dat op diezelfde weggetjes al veel mensen het leve hadden gelaten maakte het niet echt veel beter.
rukt ze bovendien zo hard aan de pook dat de kop eraf vloog, dat verbaasde me eerlijk gezegd dan weer niet :+

ander geval.
studiegenootje haalt ook rijbewijs en die wou ook wel ff rijden.
na 100 meter een t-splitsing waar zij verkeer op de voorrangsweg voorrang moet verlenen.
kennelijk wist ze dat niet meer en nam ze "voorrang" op een dikke nieuwe 5 serie touring.
die vent was gelukkig heel snel met de noodstop....

de laatste keer kwam een vriendin langs die net haar rbw had gehaald.
of ik een stukje mee ging rijden.
ze laat haar eigen auto in 200 meter 6x afslaan, vergeet te schakelen of juist te schakelen, vergeet licht, rijd als een dweil.

dat was dan alleen de auto, de meeste vrouwen zijn gewoon een gevaar op de weg en ontberen echt veel inzicht.
 
Als je ziet hoeveel km de heren rijden.. snap je dus ook waarom de heren zelf verzekerder ( dus ook veiliger en niet zo stuntelig ) zijn in t verkeer zowel in de stad als op de snelwegen

Vrouwen zie ik .. 85 % klooien en klieren bij een supermarkt.. twjfelend zal ik wel er langs of niet.. zal ik nu voorrang nemen ja of nee.. Ow jee.. er zijn zoveel kanten waar ik naar moet kijken.. Kindjes roepen om mammmmm mag ik da snpoeppie uit de tas.. NEE nie zeuren straks.. kijk kijk links recht.. MAAAAMMMMMMMMMMAAAAAA mag ik nou da snoeppieee. JAAAA PAK MAAR oww jee.. Uhmm moet ik wel.. MAAAMAAA welke tas liggen ze.. Uhmm kijkt achterom.. in die groene daar.. kijkt terug ondertussen voet op gaspedaal.. Ooopppsss. bijna die fietser ( IK dus ) op mn voorklep.. Sorry.. hihihihih zag je nieeee..

:( En geloof me.. Boodschappen doen .. tis dat t nodig is.. maar tis soms net een hindernis met zeer gevaarlijke valkuilen.. B|

Maandagavond doen !!! Dat scheelt enorm.
Moet vanmorgen tegen al mijn instincten in naar de supermark; heb het meteen weer afgeleerd om ook maar iets van boodschappen te doen op zaterdag !
Echt een ramp. En dan dagt geklooi op de parkeerplaats met inparkeren.... Ik ben dus niet de enige die daar kriegelig van wordt. Misschien toch tijd voor een Leopard 2.
 
had ooit een golf 2 gti 16v die nog een beetje gekieteld was.
had mijn ex beloofd dat als ze haar rbw had gehaald er een keer in mocht rijden.
was voor het eerst bang in mijn eigen auto.
landweggetjes met dikke bomen erlangs gewoon full throttle nemen terwijl ze nog ooit in een "snelle" auto had gereden.
dat op diezelfde weggetjes al veel mensen het leve hadden gelaten maakte het niet echt veel beter.
rukt ze bovendien zo hard aan de pook dat de kop eraf vloog, dat verbaasde me eerlijk gezegd dan weer niet :+

ander geval.
studiegenootje haalt ook rijbewijs en die wou ook wel ff rijden.
na 100 meter een t-splitsing waar zij verkeer op de voorrangsweg voorrang moet verlenen.
kennelijk wist ze dat niet meer en nam ze "voorrang" op een dikke nieuwe 5 serie touring.
die vent was gelukkig heel snel met de noodstop....

de laatste keer kwam een vriendin langs die net haar rbw had gehaald.
of ik een stukje mee ging rijden.
ze laat haar eigen auto in 200 meter 6x afslaan, vergeet te schakelen of juist te schakelen, vergeet licht, rijd als een dweil.

dat was dan alleen de auto, de meeste vrouwen zijn gewoon een gevaar op de weg en ontberen echt veel inzicht.

Klopt.. maar veel heren denken meer te kunnen dan ze daadwerkelijk kunnen...
Ik ken wel veel meiden die een golf ook aftrappen... maar ik ken niet veel meiden die gaan proberen te racen etc...
 
-O- .....ben al bij 10 ongelukken betrokken geweest... (daar waar schadeformulieren aan te pas zijn gekomen dan)


Ik moet zo eigenlijk weg met de otoo maar ik durf nu niet meer :+

:o Ik zou niet willen zeggen dat dat best wel veel is maar... dat is best wel veel!!! Ik heb nog nooit een schadeformulier in hoeven te vullen!! Alle aanslagen op mijn leven heb ik handig ontdoken tot nu toe. Tien jaar autorijbewijs en een jaar motorrijbewijs.
 
Ok het enige wat dus wel zo goed als altijd gevaarlijk is zijn "Oude mensen"

Je kent ze wel, met 20 over een 80km weg met neus tegen voor ruit en dan nog moet je vol in de ankers omdat ze je niet aan zien komen... B|

Ik stem voor rijvaardigheids trainingen voor 60+


Dan hoop ik dat je ook 60+ woord :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan