vrouwen rijden beter?

wie rijdt er beter motor? mannen of vrouwen?

  • mannen

    Stemmen: 111 64,5%
  • vrouwen

    Stemmen: 29 16,9%
  • beiden even goed

    Stemmen: 32 18,6%

  • Totaal aantal stemmers
    172

jobbe

MF veteraan
14 apr 2006
1.301
0
Ik ben hier nu een tijdje actief.. geen snelheidsmonster.. iemand die functionele kleding heeft op de motor.. en zeker niet iemand die perse met de meest blitse motor moet pronken.

maar goed.. de volgende vraag:

Wie rijdt er beter motor? vrouwen of mannen?
(en graag je antwoord onderbouwen)

deze vraag komt naar aanleiding van het 10e motorongeluk wat ik zie dit jaar.. tot nu toe alleen maar mannen... :X
 
eerlijk? allebei ff slecht !!

Er zijn mannen en vrouwen die achterlijk rijden soms snap ik niet hoe mensen hun rijbewijs gehaald hebben. te triest voor worden ;(
 
ik merk vaker op dat vrouwen rustiger rijden dan mannen. Maar ja, rustig is niet altijd beter. De snelheidsmaniakken en posers zijn 9 v/d 10 keer mannen. Komt natuurlijk ook dat er heel veel meer mannen motorrijden dan vrouwen...

Als je alles op een hoop gooit denk ik dat het wel gelijk op gaat.
 
Beide even goed denk ik, maar mannen overschatten zichzelf wel vaker en hebben wat meer last van groepsgedrag O-)

tja, testosteron....wat doe je er tegen
 
Er zijn meer Opel Astra's dan Ferrari's. De kans dat je een Astra aantreft bij een aanrijding is dus ook groter. Je zult dus eens in de statistieken moeten kijken hoeveel kilometer er door mannen wordt gereden en door vrouwen. Dan zul je moeten uitvlooien hoeveel vrouwen er per 10.000 kilometer bij een ongeval zijn betrokken, en hoeveel mannen. En dan weet je nog niets.






Vaak zijn er namelijk bij motorongelukken andere voertuigen betrokken. Dat andere voertuig zou dan best weer eens bestuurd kunnen worden door een vrouw. :o :+


Cijfertjes, statistieken......je kunt er van alles mee.
En verder is alles relatief. Ik denk dat Katja Poensgen en Iris ten Kate het overgrote deel van de mannen rijles geven. Toch is er nog nooit een vrouw wereldkampioen geworden in enige tak van motorsport....
 
de eeuwige strijd van de sekse...
het schijnt dat vrouwen meer ongelukken veroorzaken dan mannen... aan de andere kant zou de schade die vrouwen veroorzaken aanzienlijk kleiner zijn,
dus ja wie is nu beter... ik weet het niet :?
 
Vrouwen natuurlijk, ik heb nog nooit een vrouw onderuit zien gaan in de moto GP.

Oh wacht, er rijden geen vrouwen in de moto GP. _O-
 
Misschien als ze eenmaal onderweg zijn dat vrouwen wel redelijk rijden
Maar als ze weg moeten rijden is het een ramp
Al een paar keer gezien dat een vrouw op een parkeer terrein plat ging
Zal wel temaken hebben met wat korte pootjes maar gevoel voor de motor is soms ook ver tezoeken (bij lage snelheden)
 
Mannen zijn vaker schuldig aan het artikel 5 gedrag en hoge excesieve snelheid overtredingen
Vrouwen zie ik vaker ondoordachte actie doen ,, maar rijden wel rustiger

Uitzonderingen daar gelaten ,, O-)

En ik ken wel meiden op een SS 600 die al een paar keer een tijdje zonder rijbewijs hebben gezeten ... en ik ken mannen die nog nooit een prent hebben gehaden of een kras/deuk schade hebben gemaakt

En als er voor ieder vrouw 7 a 8 mannen rijden , die gemiddeld ook meer km maken dan is de trend snel gemaakt dat vrouwen minder brokken maken......
 
Beide even goed denk ik, maar mannen overschatten zichzelf wel vaker en hebben wat meer last van groepsgedrag ff daarop reageren: mannen overschatten zichzelf misschien meer maar vrouwen kunnen niet vooruit kijken (algemeen praat natuurlijk) :] maar inderdazad dit is een eeuwige strijd dus allebei even slecht in een ander opzicht O-) mooi genoeg om te houden :Y
 
Vrouwen natuurlijk, ik heb nog nooit een vrouw onderuit zien gaan in de moto GP.

Oh wacht, er rijden geen vrouwen in de moto GP. _O-
full
 
Wat een vooroordelen weer allemaal zeg.
Het is toch helemaal niet te zeggen of mannen of vrouwen beter rijden. Dat is van geval tot geval verschillend.

Ik denk bv van mezelf dat ik veiliger, maar ook harder rijdt dan de meeste mannen.
 
Wat een vooroordelen weer allemaal zeg.
Het is toch helemaal niet te zeggen of mannen of vrouwen beter rijden. Dat is van geval tot geval verschillend.

Ik denk bv van mezelf dat ik veiliger, maar ook harder rijdt dan de meeste mannen.

hahahahahahaha.......leuk .
 
Terug
Bovenaan Onderaan