vrouwen, wat rijden jullie?

yana

MF veteraan
8 mrt 2004
2.744
486
zuid-holland
Ben benieuwd wat mede vrouwen hier rijden/hebben gereden!
Ik zelf:
FZR400
ZZR600
KLX650
GSX1100
Mz Scorpion Sport (660)
Nu denkende over 125cc Mito.
 
Nou ik heb gereden
CB250 ( les)
ER 5 ( les)
CB 500 (les)
gsx600 f beginmotor
gsxr600 proefrit
yzf750 Proefrit
Rf 900R huidige motor.
En ja ik heb pas een jaartje me Atje :+
 
Antwoord even voor m'n vrouw.

Ze rijdt zelf een cbr 600f en af en toe neemt ze de Fireblade van mij mee *O*
Als ik zelf volgend jaar wel wat anders koop ( 3 maal 9 en het is rood... :Y ) wil zij de Blade hebben
 
Laatst bewerkt:
Antwoord even voor m'n vrouw.

Ze rijdt zelf een cbr 600f en af en toe neemt ze de Fireblade van mij mee *O*
Als ik zelf volgend jaar wel wat anders koop ( 3 maal 9 en het is rood... :Y ) wil zij de Blade hebben

Goed zo eindelijk een echte motor ipv van die brommer :}
 
Joh, gebruik 's ff de zoekfunctie, er zijn talloze damestopics te vinden op MF....

:Z
 
Ben benieuwd wat mede vrouwen hier rijden/hebben gereden!
Ik zelf:
FZR400
ZZR600
KLX650
GSX1100
Mz Scorpion Sport (660)
Nu denkende over 125cc Mito.

Ik snap het niet helemaal.
Je hebt op een 400, 600, 650 & 1100 gereden en je denkt nu over een 125cc??

:?
 
Laatst bewerkt:
Ik rij alleen in de buurt. Wat moet ik dan met zo'n dik ding. Lijkt me alleen maar onhandig..
Beetje overkill. Ritjes van >40km maak ik toch niet..en dus ook zélden snelweg.
Ik zoek een speelfiets voor in de buurt, deze is ideaal. Km's maak ik toch niet en onderhoud kunnen we zelf. Verzekering kost ook geen drol. En voor E2000 heb je er 1 van 1999.:)

Die Katana was leuk, maar dan voor verzamelen of snelwegvreten want hándzaam was hij niet..De KLX was súperleuk, maar geen windbescherming, lange veerwegen en veel trillen..Heb je na 2jr wel gezien..
Met die 4 en 600 had ik eigelijk niks..Na 3mnd was de lol eraf en zijn ze verkocht.
Ik heb alleen 'iets' met de Kat, mito, klx en (ouwe)blade. Nou, 1e 2 heb ik gehad, laatste is voor mijn gebruik beetje onzin, duzzz de cavia;) mito..

Bovendien heb ik 2jr niet gereden, én na m'n ongeluk jaren terug voel ik me op dikke motoren niet meer thuis (dik in de zin van breed, groot, niks met pk's/gewicht te maken). Dus ik wil niet wéér de fout maken een dikke fiets te kopen, zo'n blade vb, waar ik me achteraf niet happy op voel. Zo'n mito doet me denken aan m'n brommertijd, dat ik met m'n voeten over het stuur reed, ;) die mito voelt niet bedreigend voor me kwa omvang. Evt is na wat rij ervaring en VRO's die 'angst' voor grootte weg en dan kan ik als ik wil alsnóg overstappen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb op de volgende motoren gereden:
kawasaki ltd 450
kawasaki gpz 900 r
yamaha 600 xt
honda fireblade [van mijn vriend]
intruder vs 800 van mij nu!!!!!
 
jamaar jamaar jamaar!

Ik heb geen supersport, rijd niet op circuits, heb geen naked en ben niet ouder -O-

B|
Start een damestopic naar wens, of koop een andere motor ;)

Edit: of klets gewoon ergens gezellig mee *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan