vrouwen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk het eens vanuit het standpunt van de duo-passagier. En wat de bestuurder betreft, wees eens eerlijk? Ik heb zelf een Ducati 996, is nog iets extremer, en als ik eerlijk ben gaat het pas "lekker" zitten vanaf een slordige 140 km/u. Ben blij met mijn Pan European voor woon-werkverkeer met af en toe een file :Y
 
nee maar lekker zitten.. dat vervalt gewoon door het genot van die motor... zo een ding is ook niet gemaakt om te touren naar zuid-frankrijk.. dat ding is gemaakt om sochtends om 9 uur te vertrekken en om 2 uur smiddags in zuid frankrijk te staan O-)
 
Supersport zit klote en echt driedubbel klote met iemand achterop !!!
Dus zo dom is die vriendin nog niet met wie je hebt gesproken.
 
k zat laatst met een vriendin van mij over mijn motorziekte te praten...
verteld ze een verhaal over de vriend van haar zus..

dat ging als volgt..

ze begon met: afgelopen zondag kwam mijn zus met der vriend langs, en die hadden toch een rare motor bij zich?!

owja wat voor motor was dat dan??

ja hij was blauw en als je erop zat dan moest je helemaal naar voren leunen!!

aha dat is wel raar dat je voorover moet leunen op een motor zei ik toen tegen haar :z

ja en als je achterop zit lijkt me ook niet comfortabel want je hebt amper iets om op te zitten..!!!

toen zei ik: hij is dus blauw je hangt voorover en je hebt geen ruimte achterop!

ja :? zei ze...

vanaf het moment dat ze zei dat hij blauw was en je voorover moest hangen ging er bij mij al een lampje branden. dus ik naar google.nl zoeken op yamaha r1, heb ik haar het volgende plaatje laten zien:

http://www.sportrider.com/bikes/2004/2004-yam-r1-02-3.jpg

en ja hoor.. gossie, dat was 'm

dat kan toch nooit lekker rijden zei ze er nog bij...

toen heb ik haar maar gevraagd of er misschien een steekje los zat bij haar -O-


Het zit ook niet lekker, ten tweede ziet het er ook niet uit...


Meisje heeft groot gelijk ..... :W
 
nee maar lekker zitten.. dat vervalt gewoon door het genot van die motor... zo een ding is ook niet gemaakt om te touren naar zuid-frankrijk.. dat ding is gemaakt om sochtends om 9 uur te vertrekken en om 2 uur smiddags in zuid frankrijk te staan O-)

Zie je nou wel? Zo dom was die opmerking nou ook weer niet. Dat wij, supersportrijders nou louter een volk van masochisten en zelfkastijders zijn... :Y
 
Ik denk dat je meer steun van ons had verwacht he.....valt dat ff tegen :9

Ut meissie heeft in deze gelijk!! :Y

Ik kwam een keer met een maat bij mijn moeder langs, hij op een Soes SV650s Zilver en ik op een Aprilia Pegaso zilver. Staan ze naast elkaar komt mn moeder naar buiten zegt ze:" Jeetje wat mooi, alletwee dezelfde motor! '( '(

Alleen de kleur gelijk maar goed!
 
Conclusie van dit topicje.


DE DAME HEEFT GELIJK.
(Ja zelfs dat gebeurt wel eens dames, dat we toegeven dat jullie gelijk hebben)

Is 1 van de admins zo vriendelijk om een slotje te fabriceren?

Want we moeten natuurlijk niet teveel topics krijgen waarin vrouwen gelijk hebben :+
 
k zat laatst met een vriendin van mij over mijn motorziekte te praten...
verteld ze een verhaal over de vriend van haar zus..

dat ging als volgt..

ze begon met: afgelopen zondag kwam mijn zus met der vriend langs, en die hadden toch een rare motor bij zich?!

owja wat voor motor was dat dan??

ja hij was blauw en als je erop zat dan moest je helemaal naar voren leunen!!

aha dat is wel raar dat je voorover moet leunen op een motor zei ik toen tegen haar :z

ja en als je achterop zit lijkt me ook niet comfortabel want je hebt amper iets om op te zitten..!!!

toen zei ik: hij is dus blauw je hangt voorover en je hebt geen ruimte achterop!

ja :? zei ze...

vanaf het moment dat ze zei dat hij blauw was en je voorover moest hangen ging er bij mij al een lampje branden. dus ik naar google.nl zoeken op yamaha r1, heb ik haar het volgende plaatje laten zien:

http://www.sportrider.com/bikes/2004/2004-yam-r1-02-3.jpg

en ja hoor.. gossie, dat was 'm

dat kan toch nooit lekker rijden zei ze er nog bij...

toen heb ik haar maar gevraagd of er misschien een steekje los zat bij haar -O-

Als zij denkt dat het niet lekker rijdt hoeft er toch niet meteen een steekje bij haar los te zitten?
Of gelijk een opmerking: Vrouwen -O-

Waardeloos topic, slotje *O*
 
Ja idd regelrechte KUT motor... je leunt idd helemaal voorover en er kan eigenlijk niets of niemand achterop })
 
En toen... was er licht.

12.htm6.jpg
 
Het rijden op een R1 is vast heerlijk als je van supersportief houdt, maar het achterop zitten is regelrecht sadomasochisme :P

Op m'n SV650 kan ik al niet echt voorstellen dat iemand daar fatsoenlijk langere tijd achterop kan zitten, en daarop heeft de duo nog beduidend meer beenruimte dan bij een R1 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan