VRT nieuws: moto komt weer goed uit de verf ...NOT

Tom

Die hard MF'er
8 apr 2003
414
1
Leuven
Dan brengen ze de problemen van de motorijders eens onder de aandacht en dan zeggen ze niet eens iets over file rijden of op welke zaken men kan letten

ze wijzen op de gevaren en dat beschermende kledij belangrijk is maar dan tonen ze wel constant nen pipo op nen cbf600 in jeans en t shirt (hopelijk geen mf-er)

ik weet niet hoe het item in het nieuws is geraakt en het is belangrijk dat de ongelukken eens onder de aandacht komen maar de boodschap kon toch wat beter
ik denk niet dat de doordeweekse automobilist hier iets van heeft opgestoken, integendeel.

voor de file rijders: beware of the hollanders met hun sleurhut
 
Kunnen jullie al die Hollanders met die sleurhutten niet bij de Franse grens tegenhouden? Ruimt lekker op hier. O-)
 
Ik reed vorige week zaterdag ff naar Arnhem (vanaf Meppel) en het was echt helemaal vol met sleurbrikken.

Maar het engste is, om de kilometer staat er weer 1 met een klapband, zo uit de stalling, nergens naar kijken, volgooien met aardappels en Heineken, en knarren maar, als je zo'n hok voor je bek krijgt omdat pa de boel weer niet voor elkaar heeft ben je mooi zuur.......
 
Maar het engste is, om de kilometer staat er weer 1 met een klapband, zo uit de stalling, nergens naar kijken, volgooien met aardappels en Heineken, en knarren maar, als je zo'n hok voor je bek krijgt omdat pa de boel weer niet voor elkaar heeft ben je mooi zuur.......

You're GDDMN right !!!! :} :} :} :} :} :} :}
en de blik op half zeven en maar knallen met die bak!
wat gaan we hard hè, al slingerend en nu nog ff die vrachtwagen inhalen.

en dan op de terugweg de hut met wielen vol met wijn (want die is zooo lekker joh!),schimmelkaas, duits bier en olijven.
laat ze ergens anders langsrijden.Gewoon het land niet meer in laten, volgend jaar weer op laten halen op de parkeerplaats over de grens.

(lucht wel ff lekker op)
 
Ik reed vorige week zaterdag ff naar Arnhem (vanaf Meppel) en het was echt helemaal vol met sleurbrikken.

Maar het engste is, om de kilometer staat er weer 1 met een klapband, zo uit de stalling, nergens naar kijken, volgooien met aardappels en Heineken, en knarren maar, als je zo'n hok voor je bek krijgt omdat pa de boel weer niet voor elkaar heeft ben je mooi zuur.......



doe er dan wel GROLSCH in :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan