vt500ascot

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickZ

MF veteraan
3 jul 2005
15.040
10.936
nultwintig
projectje....
ik heb helaas te weinig tijd om deze brommer af te maken..
maar hij "Moet" niet weg...
motor loopt, elektronica werkt, beide koplampen functioneren en nieuwe accu bijgeleverd.
vele kleine zaken moeten afgemaakt worden...
inruil enduro MET injectie enigszins bespreekbaar...
prijsidee voor deze ascot €3500.-
veel aangepast/ vervangen/ vernieuwd..
alleen info en bieden via PM..
 

Bijlagen

  • 1521641281133.jpg
    1521641281133.jpg
    41 KB · Weergaven: 33
  • 1521641278808.jpg
    1521641278808.jpg
    35,9 KB · Weergaven: 32
  • 1521900760728.jpg
    1521900760728.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
"prijsidee voor deze ascot €3500.-" Zo dat is geen misselijke prijs, ooit een VT500 verkocht voor €500 Misschien toch iets fout gedaan. ;(
 
Dat niet, gewoon origineel wat ik persoonlijk ook mooier vindt. Dit hoort niet bij een Ascot maar oké succes ermee.
 
Je prijsidee heeft of een 0 teveel, of er staat veel te weinig uitleg waarom jouw prijsidee ook maar een beetje in de buurt van een realistische prijs komt.
 
👍🏼👍🏼👍🏼
daarom.. als je "serieus" geïnteresseerd bent een pm krijg je te horen wat er zoal gedaan is en wat t gekost heeft..
 
De kosten zijn toch redelijk irrelevant. Als ik 3000euro spendeer aan het spuiten van mn motor issie toch niet opeens 3000euro meer waard.

Je maakt een advertentie met nul informatie over een verbouwde motor en de fotos die je er bij zet zijn ongeveer 30x30 pixels, te klein om maar iets op te onderscheiden.. en dan kost t 3500 euro. Misschien als je er gewoon bij zet wat er allemaal op zit, wat er gedaan is, en allicht ook HOE de dingen gedaan zijn(ik heb het lakwerk uitbesteed en er is dure 2k lak gebruikt en daarna gepolijst, t.o.v., ik heb het zelf gedaan in een vochtige schuur met een knikkerbus bij de hema vandaan) dat er meer interesse is van mensen die wel een project willen, maar niet vanaf nul..

Mysterieus doen met je "alleen info en bieden via PM" gaat niemand motiveren om deze aankoop of ruil te overwegen _O-
 
prima toch...
iemand die het WEL interesseert zal wel een bericht sturen..
dat jij loopt te zeuren geeft aan dat jij blijkbaar niets anders te doen hebt dan andermans werk af te kraken..
uiteraard kunnen de fotos beter, maar ook weer mogelijk als je serieus geïnteresseerd bent en komt de geïnteresseerde ook te weten wat er gedaan/ hoe/ wat uitgevoerd is..
laten we aub deze discussie niet hier houden.. daar heb ik geen zin in..
succes met het voeren van je onzinnige debat, als je iets positiefs te melden heb sta ik daar voor open...
 
@patrickZ OK, ik heb iets positiefs te melden! ;) Ik heb vrijwel het gehele topic gelezen over wat je tot nu toe met jouw Ascot hebt gedaan, eigenlijk alleen maar omdat ik de prijs ook nogal wonderlijk vond. Misschien handig om dat topic hier te vermelden om geïnteresseerden een beter beeld te geven? Ik snap het nu wel iets beter natuurlijk, maar ik ben bang dat het beter is om hem voor jezelf te houden ... ik denk niet dat je ook maar in de buurt komt van je vraagprijs, en over een paar jaar heb je er misschien ineens weer zin in!?
 
patrickz, ik geloof dat Royalclub niet echt iets verkeerds heeft gezegt. Meer en betere info, kan alleen maar helpen bij de verkoop.
 
@patrickZ OK, ik heb iets positiefs te melden! ;) Ik heb vrijwel het gehele topic gelezen over wat je tot nu toe met jouw Ascot hebt gedaan, eigenlijk alleen maar omdat ik de prijs ook nogal wonderlijk vond. Misschien handig om dat topic hier te vermelden om geïnteresseerden een beter beeld te geven? Ik snap het nu wel iets beter natuurlijk, maar ik ben bang dat het beter is om hem voor jezelf te houden ... ik denk niet dat je ook maar in de buurt komt van je vraagprijs, en over een paar jaar heb je er misschien ineens weer zin in!?


zou ook zo maar kunnen..
ik begrijp het ook allemaal wel, maar het lijkt mij dat MOCHT je geinteresseerd zijn, men wel meer gaat vragen..
de "voorgestelde"prijs is dan ook een indicatie, wat ik graag zou willen zien,
uiteraard begrijp ik ook wel dat eea wellicht niet geheel reeel is..

...alhoewel....

werkzaamheden motor:
aankoop motor; €800,-
voorvork, gereviceerd ex KTM520 €190.- (dedoelen mx)
ingekorte veren/ passtuk veren laten maken (VV); €230.- (paarse veertjes)
pen voor voorvork (balhoofd) €90.-
spuitwerk tank €400.-
uitlaat €400.-
velgen €120.-
wielen spaken €400,- (haan)
achterbrug verlengen €200.-
poedercoaten €200.-
remschijf €120.-
banden €120.-
accu €45,-
klein spul €300,-
bedrading opnieuw laten maken €350.- (medeforummer)
achter schokbrekers €75.-
totaal ruim €3500.-

(ik zal ongetwijfeld eea vergeten zijn)

en voor de volledigheid:
ASCOT #zoveel

evverieboddie heppie?
:)
 
Het is achteraf jammer dat je er zoveel geld in hebt gestopt wat je nooit meer terug gaat zien bij verkoop omdat het nu eenmaal een one-off is ; al was het alleen maar in rij plezier :-) Ik zeg laat lekker staan tot je er tijd voor hebt.
 
Nu weet je dat pas? Als meerdere mensen je daar op een heel vriendelijke manier op attent maken. Eigenlijk zeg je dat je graag je geinvesteerde geld terug wilt hebben, ik help het je hopen. Erg reëel is dat niet.
 
IK heb alleen aangegeven wat ik geinvesteerd heb,
als ik schrijf.. "ik weet het" betekend dit dat ik al kennis heb van het aangegevene...
ergo.. als jij nu weer met een opmerking komt waarvan blijkt dat dat jij dat niet reeel vind, prima..
je zou ook opbouwende kritiek "kunnen"geven.. met een positieve inslag,
iemand afkraken is wel erg makkelijk...

probeer het eens zo;

Zo, jij heb er echt werk van gemaakt, jammer dat je die motor zelf niet afmaakt,
om je geld eruit te krijgen lijkt mij moeilijk, maar ik wens je succes ermee...

maar ik zal wel tegen dovenmansoren praten...
:t
 
Nee, hoor jammer van al het werk en materiaal dat je er hebt ingestoken en daar de vruchten niet van plukt. Bedoelde het niet als natrappen,..;) Hoop dat je er een liefhebber voor vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan