Vt600

nelisz1

Rookie
28 mei 2012
21
0
Utrecht
Hallo,

Ik ben bezig om mijn vt600 tot bobber te verbouwen.
Hebben mensen ervaringen met een 16inch harley wiel pas te maken?

Tevens ben ik op zoek naar een zo breed mogelijk achterwiel white wall weten jullie tot hoever ik kan gaan zonder aanpassingen in de achterbrug?

Alvast bedankt
 
Ik denk dat je met hoogle al veel kan vinden.

Veel gebruikt frame.

Alles is pas te maken.
Voorwiel lastiger ivm schijven en klauwen.
 
yes, ik had inderdaad gevonden 200-50-15, nu was mijn vraag of deze er ergens in white wall te bestellen zijn...

Voorwiel van een harley 16inch moet pas te maken zijn zonder aanpassing van de remmen, ik had het gezien ergens hier op het forum, alleen zou ik graag willen weten hoe dit is gedaan.
 
yes, ik had inderdaad gevonden 200-50-15, nu was mijn vraag of deze er ergens in white wall te bestellen zijn...

Voorwiel van een harley 16inch moet pas te maken zijn zonder aanpassing van de remmen, ik had het gezien ergens hier op het forum, alleen zou ik graag willen weten hoe dit is gedaan.
HD gebruikt geen 15"

Of wilde je alleen voorwiel vervangen door een hd wiel? Zo ja, waarom een hd wiel?
 
Ik heb misschien wel wat leuks voor je.

Complete voorkant van n vt700, volgens mij met dik wiel ipv 19"
Teven dik gemaakte vorkpoten dmv alu sierbussen.

Zal morgen ff kijken en fotos maken. Weet de bandenmaat niet uit t hoofd.

Dan kun je hele voorzijden overzetten, alleen kijken of balhoofdpen past.
 
Dank voor de reactie, ik wilde achter een white wall van 180-70-15 gaan bestellen.
Voorwiel wil ik een 16inch harley velg, daar kan een 130 of 140 band voor op, alleen kan ik nergens vinden hoe men dit heeft pas gemaakt....
Als je wilt mag je wel even wat foto's doorsturen, kijken of het leuk is om evt over te zetten.
 
Ik heb nu een mooie voorband gevonden 130-60-19, ik heb dan niet het probleem dat een andere velg pas gemaakt hoeft te worden.
Nu is mijn vraag: kan ik van de huidige breedte 100 naar 130 op de standaard velg?
qua ruimte moet het volgens mij passen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan