VT800 customizen

scoob

MF'er
22 mei 2004
121
0
Wijchen
Beste forumlieden,
Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een VT800:
animal.jpg

Ik heb gemerkt dat er weinig origineel spul is om deze te customizen. Is er iemand waarmee ik in contact kan komen die weet waar ik dat spul aan kan komen? Iemand die tips heeft? Is er iemand die weet waar ik een garageboek aan kan komen? Alvast bedankt voor de moeite!
 
Onee, dit prachtige exemplaar ga jij slopen?? ;(
Hij is nog zo mooi zoals ie is. Origineel heeft ook meerwaarde :)

Slopen is wel erg drastisch. Toch heb je wel gelijk dat origineel ook een meerwaarde heeft. Ik zat zelf ook meer te denken aan kleinere details, stepjes e.d. :X
 
hey,

ben zelf ook bezig met verbouwen van mijn vt800. heb evt. die tassen dragers voor je. als je nog wil hebben dan.....
als je nog hints en tips hebt voor verbouwing zou ik dat ook graag weten.

succes!!
 
hey,

ben zelf ook bezig met verbouwen van mijn vt800. heb evt. die tassen dragers voor je. als je nog wil hebben dan.....
als je nog hints en tips hebt voor verbouwing zou ik dat ook graag weten.

succes!!

Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad wel interesse in die dragers. Doe me even een mailtje.....
 
Ik zoek nog een achterwiel van een VT800......

...mocht de verbouwing erg drastisch worden, houd ik me aanbevolen!!
 
Slopen die hap. Die verbouwde shadow is super vet. Zou bijna weer een shadow kopen. Maar heb nog een yamaha xv920 en een intruder staan die ik drastisch aan het verbouwen ben. Dus nog ff wachte.

Greetz Gerco
 
zal ff mailen over die dragers....

ennnuh..... wiel houd ik liever zelf ;)

weet iemand hoe ik aan een werkplaatshandboek voor de vt800 kom??
 
zal ff mailen over die dragers....

ennnuh..... wiel houd ik liever zelf ;)

weet iemand hoe ik aan een werkplaatshandboek voor de vt800 kom??

Ik wacht op de mail....

wat betreft het handboek: bezoek het honda shadow forum eens en ga op zoek naar Stanley.....
Ik poste daar dezelfde vraag en Stanley stuurde mij in perfecte conditie een copy...
 
Kan je die nog mooier maken?!

Edit 2 min. later: Heb ff op customshadow.tk gekeken en nou snap ik het :) Gaaf!
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment is mn site uit de lucht. Ben overgestapt van HCCnet naar versatel adsl. Zou eigenlijk naadloos moeten gaan. Zit nu al 14 dagen te wachten op aansluiting. Dus het updaten laat even op zich wachten.

Heb gisteravond zelf een tellerhuis gemaakt. Weliswaar alleen nog maar de kartonnen mallen maar toch leuk om te klooien. Geeft je motor toch iets van jezelf. Dus slopen die vt800. Heb ik toendertijd ook met mn vt750 (1985) gedaan. Was ook zo'n lelijk ding. Sloop je sissybar eraf (naam zegt al genoeg) ander stuur, ander kleurtje. Scheelt al een slok op een borrel. Met kleine dingen kun je al een hoop veranderen. Om het allemaal nog een beetje betaalbaar te houden kun je de originele onderdelen die je eraf sloopt weer doorverkopen. Levert toch altijd weer een aardige duit op.
:}
 
Ik heb in "brikken en klassiekers" een viragoverbouwingstopic geopend. Zet ze daar anders ook ff op joh.
 
Ik heb via marktplaats de vraag gesteld of iemand nog een VT750 '83-'85 handboek had.
Binnen een week de engelse versie op CDrom thuis voor wiening. ook is er een duitse Shadowsite met meerdere handboeken die te downloaden zijn (ook in het engels)
Vraag me nou niet wie wat en waar want dat weet ik niet meer.
Wel dat ik drukl bezig ben mijn VT750 te restaureren.
En dat gaat best goed. :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan