vtr 1000 f 2004

Prijs is idd hoog. Ik heb er een uit Belgie gehaald. bwjr 2006 kmstn 9500 bij een officiele Honda dealer dus 1 jaar garantie. Mat zwart en helemaal orgineel (geen poespas) en schade en krasvrij en 1 eigenaar gehad die hem daar gekocht had en in onderhoud had. kreeg er een xenon-kit bij voor totaal 5997,- euro.... (is incl invoer en keuren) Moest alleen naar Belgie rijden (Zaventum 1.5 uur).

;)
 
Ik vind de vraagprijs wel normaal als ik op bijv motortrader de prijzen zie :?
Dat de prijzen in belgie lager liggen snap ik, maar als je dan wat hebt ga je ook niet even terug naar de verkoper.
Misschien ben ik bevooroordeeld, omdat ik ook een matzwarte uit 2004 heb, maar soms zie ik ze echt voor weggeefprijzen, terwijl 4 cilinders uit eenzelfde jaar en zelfde km stand vaak wel voor de normale prijzen weggaan :X
 
in belgie zijn ze inderdaad incl invoer goedkoper... Dat geld overigens voor bijna ieder type motor. Maar goed dit is mijn vraagprijs... als ie niet gaat voor ongeveer dit bedrag dan niet...

doorrijden op deze prachtige bike is niet echt een straf.

km stand is inmiddels wel 22.000 en er zitten nieuwe filters en olie op

kickerdekick
 
overigens zou je in dit geval wat de een poespas noemt kunnen beschouwens als meerwaarde. schaf maar eens van die laser pijpen aan, doet ook pijn aan je portemonne
 
he peter bel daar even over dan kan ik de gegevens opnemen en het voor je nakijken.

Groeten

Patrick

o ja

06 52442269
 
.....
Misschien ben ik bevooroordeeld, omdat ik ook een matzwarte uit 2004 heb, maar soms zie ik ze echt voor weggeefprijzen, terwijl 4 cilinders uit eenzelfde jaar en zelfde km stand vaak wel voor de normale prijzen weggaan :X

Maar die hebben dan ook 2 cilinders meer :+
 
zo de lente is weer begonne, dus de motor staat weer te koop.

Ondertussen zijn we al weer een hele tijd verder dus ook een aanpassing van de vraagprijs... 5950 euro.

Wie maakt me los....
 
Verkoop je de lasers wellicht los?
Kun je ook de vraagprijs weer een eind laten zakken......
Eventueel orginele pijpen in nieuwstaat heb ik ervoor terug...
 
nee sorry,

Vindt de sound te mooi... en zolang de motor nog niet verkocht is wil ik daar nog wel van genieten....

P
 
moewahahahah mooi weer schop
full
 
nog een skup en een paasprijsje: 5700 euro

doordat er een gaatje in mijn oliefilter zat :( alweer nieuwe filter en olie!
 
en wederom een gedwongen onderhouds update. Schroef in de achterban :( d

vervangen door een dunlop sportmax ex circuitband. lekker plakken en ik denk nog wel goed voor 5000 km.
 
ja ik ben ook helemaal into matzwart. al die flitsende kleuren en striping hoeft van mij niet.

Wat er voor terug komt.. ben me nog aan het orienteren, binnenkort eens de sp1 van een vriend van me een middagje lenen....
 
ja ik ben ook helemaal into matzwart. al die flitsende kleuren en striping hoeft van mij niet.

Wat er voor terug komt.. ben me nog aan het orienteren, binnenkort eens de sp1 van een vriend van me een middagje lenen....
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mijn sp1 is dan ook helemaal zwart :) ! En als je een stukje gaat proberen ben je vast verkocht!!
 
kickerdick,

en de firestorm heeft ook een sportluchtfilter, kwam ik achter, bij deze ook geheel gereinigd!

merk van het filter kon ik niet vinden?

P
 
hallo oma... en allen

van de zomer toch maar weer even wat meer aandacht besteed aan rijden dan verkopen.

ondertussen staat de km-stand op 25600 and counting

de prijs gaat naar 5300. Verder was er een demper gescheurd.... Dus een ander setje erop. deze laser zijn voor de vtr (de vorige waren er op gefabriekd door de vorige eigenaar) zie de kiekjes. Er zit natuurlijk ook nieuwe wol in.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan