vtr 1000 f 2004

johnny fz

Die hard MF'er
16 jul 2004
505
0
Vierlingsbeek
mense..

un skonne matzwarte vtr 1000 f uit 2004 met 19.500 23500 km op de teller.

Achterband nog maar 500 km oud Achterband in goede staat. Ontzettend mooie sound uit de lasers. Carbon knippers en double bouble smoke kuipruitje.

Wie maakt me los

6300 5950 5700 5300 euro
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie machine, maar mijn budget te boven. Volgend jaar hoop ik r ook 1 te kopen... suc6 met de verkoop

kick
 
?????????????

een nette motor uit 2004 voor een dikke 6000.

ik snap echt niet wat daar mis mee is....

ik heb mijn prijsstelling gewoon gebasseerd op een goed gemiddelde van marktplaats bikenet speurders enz

ik zie er een aantal van rond 2001 voor 1000 minder bij particulieren...

dit is niet de eerste motor die ik verkoop, en ik heb nooit problemen met de vraagprijs...

4000 is een vraagprijs voor een nette van 1999

bewijs me het tegendeel....... *D
 
ja dat klopt...

maar die komt dan ook gewoon weer te koop te staan. tis meer een soort service voor mensen die van hun ouwe motor afwillen en niet de tijd of het geld hebben om eerst een nieuwe te kopen en/of eerst hun oude te verkopen. bovendien zou het me nu goed uit komen want mijn auto heeft ook een vreemd kwaaltje waar de geleerden het ook nog niet over uit zijn wat het is. heb ik in ieder geval nog iets om naar het werk te komen.

dus ook 600 tjes kunnen welkom zijn.... hangt er vanaf wat het is

maar een cbr 600rr daar zit toch wel aardig wat sap in?
 
Ik verkoop mijn cbr400rr. Ik neem aan dat die motor van mij + 2.500 erbij niet voldoende is voor jouw bike?

Mijn cbr heeft wel afgelopen winter een (zeer) grote beurt gehad van 700 euro. En laatst nog een kleine beurt van 250. + er zitten bijna nieuwe michellin pilot power banden onder. Ketting set is in zeer goede staat. Km stand is 35.000,-
 
begrijpelijk, maar ik heb momenteel max 2500 om erbij te lappen. Ik dacht, doe een poging misschien heb ik geluk ;) Maar ik verwachtte al dat dat iets teveel van het goede zou zijn.

Succes met deze bike.
 
wie nie waagt wie nie wint....

suk6 met zoeken of sparen. wie weet heb ik um volgend seizoen nog wel. dan is mijn prijs gezakt en jouw spaarpot gegroeid :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan