VTR 1000 F (Deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Dink, heb je je regenbanden en lieslaarzen al van stal gehaald?

Het weer ziet er strak uit morgen ;(
Maak er maar Supercorsa's soft en een leren pak van :( :( :( 'k vrees het ergste (tijden van 5 min :+ )

edit: morgen om 7 uur bij texaco?
 
Maak er maar Supercorsa's soft en een leren pak van :( :( :( 'k vrees het ergste (tijden van 5 min :+ )

edit: morgen om 7 uur bij texaco?

Hahaha, zal ik wat extra beslag meenemen, wellicht mogen we dan bij deeptone heel de dag pannenkoeken bakken onder zijn party tent.... :)

7 uur is prima bij de texaco.......8 uur aanwezig op zandvoort
 
Wat voor soort steen is dat die het topic dichtketst???? :( :( :(
Alle zo moeizaam bij elkaar verzamelde info van alle trouwe fans verloren... is ie lijp of zo? Is er geen waarschuwing aan vooraf gegaan?

Kunnen alle vragen van nieuwkomers weer opnieuw beantwoord worden, en... rara... daarna zeker weer hetzelfde liedje... '(

@Knallen; Gefeliciteerd trouwens met je Hyperpro setje!!! Welkom to the real world
@Circuitblazers; tupperware heel laten!!
 
:P :9 8-) })
Op drie plaatsen m'n uitlaat over het warme asfalt gesleurd...tering wat een Toffe dag weer,
full



Schade:
-Steppies naar de klote
-laarzen naar de klote
-uitlaat geschaafd
-slider weer dunner


'k wil nog een keer B|
 
Ja, het was een bijzonder leuke dag! Voor herhaling vatbaar :)

ps. Dink volgens mij heb jij mijn vijl. Ik zie dat je hem goed gebruikt hebt ;)
 
Ja jongens die van mij ligt momenteel uit elkaar voor de nieuwe verenset en schoonmaakbeurt,ik wil de volgende keer mee hoor.He ralph bedankt voor het adres van hyper,hoe is het gegaan op het circuit en kon je het een beedje bijhouden?
 
Mooi alles weer heel gehouden heren (nou ja :X ).
Volgende keer ben ik er weer bij! :9
Hoor verder alles de 11e wel 8-)
 
.....hoe is het gegaan op het circuit en kon je het een beedje bijhouden?


Ja, hoe is het gegaan? FF denken, ik had me ingeschreven voor groen (=normaal), dit betekent dat je de ochtendsessies achter een begeleider aan rijdt. Dit was goed te doen, lekkere snelheid, lekkere lijnen (waarschijnlijk niet de ideale lijnen :X ) en iedereen in een lang lint achter elkaar. In de middagsessies werd eerst 2 rondjes achter de begeleider aangereden om de banden op te warmen en dan brak de hel los...haha. Ik reed achter een tweetal SP1's (de Heukelommer ook van het MF en zijn maat waren overgestapt van geel naar groen) en ik moest echt mijn best doen om te volgen (chicane gemist '( ), maar met name het bosuit het rechteind op zag ik ze elke keer als een op hol geslagen kudde buffels van mij weg rijden. Het was ook op het rechteind dat ik een aantal malen gewoon op pure snelheid in werd gehaald. Deeptone en Dink gaven de tip om harder het bosuit uit te komen, zodat je een hogere aanvangssnelheid hebt op het rechteind. Lekkere jongens hoor die twee, hogere aanvangssnelheid, het ging naar mijn gevoel al hard genoeg...haha. Ook was het mooi om te zien hoe door het kiezen van een veel later rempunt je door anderen toch in 1 keer op een behoorlijke achterstand kan worden gezet. Kortom nog een hoop te leren en te oefenen.

Al met al was het een zeer geslaagde dag, lekker weer, gezellige lui om je heen, voor mijn gevoel lekker gereden :]
 
Ja, hoe is het gegaan? FF denken, ik had me ingeschreven voor groen (=normaal),
bla, bla, bla,
Al met al was het een zeer geslaagde dag, lekker weer, gezellige lui om je heen, voor mijn gevoel lekker gereden :]

makkelijk praten ja, hard uit komen bij Bosuit.
Bij mij was later op de dag daar wel een plek om alle foutjes goed te maken. je kan er echt heel hard doorheen (maar zonder de super-corsa's had ik het niet zo gedaan :X ).
Dat uitremmen is zeker voor mij (nog) niet besteed. Best scary om met 210km/h keihard in de ankers te moeten (met alle remmerij nog origineel).

Heb zin...... }) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan