VTR 1000 F (Deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je nog wat dat gekost heeft om die kit te laten monteren incl.K&N Filter bij Safe ?? EN die veren, ook bij Safe laten monteren ???

Als er iemand een paar High mounts heeft liggen voor een schappelijk prijsje hoor ik het graag
:W ;)
 
Vraagje (omdat ik mezelf aan het orienteren ben):
-wat zijn buiten de nokkenaskettingspanners zwakke punten van de VTR?
-wat is het gemiddelde verbruik?
-wat is ongeveer de top van een goed lopende vtr?

Wellicht dat ik dus in de toekomst VTR wil gaan rijden :Y
Hebbe jullie trouwens nog een paar VTR filmpjes?
 
zwakke punten: verbruik , voorvering erg slap en nokkenaskettingspanner

verbruik: 1 op 12 bij normaal gebruik

top: 265 km/h op de teller met open leo vinci dempers :)
 
Nog een zwak punt, nou ja zwak...valt mee te sturen.
Zonder dynojet beetje stotterig bij lage toeren.
Dus op zijn toeren houden die fiets!

Kleine tankinhoud, 16 liters. Dus op tijd tanken. Niet geschikt voor langere toerritten.1

Verbruik tsja 2-cylinders drinken altijd iets meer als er sportief mee gereden word. Ik heb er zelfs bij een toerrit 1:15 mee gehaald (wel dynojet getuned), normaal verbruik bij mij zit rond de 1:10/11. Bij de 150 km. begint mijn benzinelampje te branden.

Voor de rest prima fiets, nokkenaskettingspanners hoeven niet altijd problemen te geven dus daar zou ik het niet voor laten. En je hoeft niet zo vaak te schakelen als bij een 4-cylinder, het koppel is gewoon lekker.
 
Zou dat stotteren bij lage toeren goedkoop opgelost kunnen worden door een kleiner en/of een groter tand wiel te monteren :?
Bijkomend voordeel: nog meer wheelies *O* , nadeel: minder zuinig -O-
 
Vraagje (omdat ik mezelf aan het orienteren ben):
-wat zijn buiten de nokkenaskettingspanners zwakke punten van de VTR?
-wat is het gemiddelde verbruik?
-wat is ongeveer de top van een goed lopende vtr?

Wellicht dat ik dus in de toekomst VTR wil gaan rijden :Y
Hebbe jullie trouwens nog een paar VTR filmpjes?

Hee, jij ook hier? Word je eindelijk verstandig? :P

Verbruik is bij mij ca. 1:13 / 1:14, top ligt op 260 en buiten de spanners ken ik eigenlijk geen zwakheden.
Overigens zijn die spanners 104 Euro materiaal en een dik uurtje werk, zou ik het ook niet voor laten...

Dat stotteren is overigens prima op te vangen met 2 of 3 tandjes groter achter, voordeel daarbij is dat de tweede versnelling binnen stadsverkeer veel bruikbaarder wordt!
 
Nee dat spannerverhaal is honda-eigen en aangezien dat iets is wat ik zelf goed kan vervangen is dat voor mij niet een minpunt!
Zijn die blabla r6 figuren er een beetje mee zoek te rijden? :+
 
nergens problemen mee :N

geen spannershit :N
geen veringshit :N
geen gekke dingen :N
ieder hobby kost geld dus dat verbruik............... :+

je kunt er ieder fiets mee uitsturen die je maar wilt,ligt wel aan jezelf :Y
 
Nee dat spannerverhaal is honda-eigen en aangezien dat iets is wat ik zelf goed kan vervangen is dat voor mij niet een minpunt!
Zijn die blabla r6 figuren er een beetje mee zoek te rijden? :+

Niet op topsnelheid, boven de 160 ga je het afleggen maar bocht uit is het lachen! ;)
Het rijd gewoon heel anders, het gaat wat meer "ongemerkt" hard, zonder een toeren jankend blok voelt het anders...
Ook nog een ideale wheely fiets trouwens...
 
Bonjorno people, ik mag me opnieuw trotse eigenaar noemen van een '99 Firestorm. *O*

Ooit begonnen met een ZR7 waar ik ongeveer een jaartje heb op rondgetsjeezd, toen overgeschakeld naar een rode '00 VTR1000F.

Deze Firestorm heb ik na 1,5 jaar ingeruild voor een SP2 maar na een maand of 3 :W SP2 want die was niet mijn ding. (had ik toen al dikke spijt dat ik m'n firestorm had achtergelaten)

Toen een Z1000 gekocht (ik bleef mezelf maar zeggen "ik kan toch niet opnieuw een firestorm kopen :X ") waar ik ook iets meer dan een jaar de straten mee heb verkend. Toffe fiets, zoveel is zeker. Maar na een zomer meer verpleegsters in witte pakjes te zien dan zwetende kameraden in lederen overall's, kwam ik tot het wijze besluit; dat voor véél minder centjes er evenveel plezier te beleven viel met die goeie oude firestorm ;) :}

Mijn nieuwe vriend voor 3700€ :
full


- Stalen remleidingen
- IXIL highmounts :r
- Dynojet
- Puig dobbolbobbolke onderweg
- en nog een verlanglijstje tot aan tokio... zoals iedereen hier :)
 
Laatst bewerkt:
Als we dan toch met foto's gaan beginnen post ik mijn storm ook maar :) :)

Schitterende fiets al zou ik hem mss wel durven verkopen voor een SP2 ook al ga ik dan achteruit op rijcomfort maar die looks sjonge sjonge _O- _O-

full
 
Wie kan mij zeggen wat een dynojetkit + K&N Filter kosten incl montage ????

Heb vorige week trouwens m,n lady beveiligd met`n super alarm (ook op afstand te starten nu ,erg leuk .......als iemand interesse heeft...ik kan er waarschijnlijk nog een paar bezorgen (geschikt voor VTR/CBR/VFR) :]
 
Wie kan mij zeggen wat een dynojetkit + K&N Filter kosten incl montage ????

Heb vorige week trouwens m,n lady beveiligd met`n super alarm (ook op afstand te starten nu ,erg leuk .......als iemand interesse heeft...ik kan er waarschijnlijk nog een paar bezorgen (geschikt voor VTR/CBR/VFR) :]

De prijs van de kit is 80 euro, een K&N filter 118 euro, testen afstellen en inbouwen 150 euro.Bij ruud fredriks in Goes.
 
€ 83,- ex verzendkosten....

Beschrijving:

-Compacte,waterdichte blackbox,
- 1 afstandbediening (+1 reserve )met circa 100 mtr reikwijdte
-Control-LED (alarmlichtje wanneer aangeschakeld)
-Sirene met diverse tonen
-Luidspreker (motor "spreekt " bij poging tot diefstal ) is optioneel aan te sluiten, werkt ook zonder.
-Integreerde shock sensor
-Ani Blockeringssysteem
-Start per afstandbediening
-Anti Hijack Functie
-Knipperlicht en akoestisch signaal bij in- en uitschakelen.
-Duidelijke,begrijpbare installatie handleiding met duidelijke bekabelingsinstruktie.


*O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan