VTR 1000 F rechter clippon

xychix

Die hard MF'er
20 mrt 2005
657
0
amsterdam
Ik ben op zoek naar een rechter clippon voor mijn honda VTR 1000 F.
De huidige is ooit proffesorisch gerepareerd met een stalen pijpje ofzo. Ik ben er pas recent achter gekomen nu dat pijpje los begint te zitten, en dat geeft toch niet zo'n veilig gevoel.
 
Heb ik misschien, zal even zoeken (ik weet zeker dat ik nog een clip-on heb liggen, weet alleen ff niet meer of het links of rechts was!).
 
SP-1 heeft veel dikkere (USD) vork, clip-ons onder de kroonplaat ipv erboven. Moet morgen weer in mijn berging zijn, dan laat ik weten welke kant ik heb liggen.
 
Heb hem liggen, maar is niet 100% recht. Wel te richten zo te zien. Als je er belang bij hebt, mag je hem komen halen (ik heb er niets aan, gooi hem anders weg...).
 
Heb hem liggen, maar is niet 100% recht. Wel te richten zo te zien. Als je er belang bij hebt, mag je hem komen halen (ik heb er niets aan, gooi hem anders weg...).


naja al ie maar ietsje afwijkt is het iig safe. mijn huidige donderd bijna uit elkaar. Laat m nog even liggen please. Ik heb contact met een gast uit t noorden die wat onder rembours op de bus zou doen maar heb nog niets binnen.... O-) O-)
 
Heb hem liggen, maar is niet 100% recht. Wel te richten zo te zien. Als je er belang bij hebt, mag je hem komen halen (ik heb er niets aan, gooi hem anders weg...).
Tl-Rev.... GRAAG de huidige is onveilig en ik vertrouw niet meer dat die kerel nog wat op gaat sturen... waar woon je ergens ?
 
Papendrecht...maar moet misschien binnenkort naar een andere auto gaan kijken in A'dam. Laat ik nog wel ff weten. Mail anders maar op klippon-aap-laats-punt-nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan