VTR 1000 F

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Dinky

Er staat nog een sp1-blok te koop op marktplaats, met lichte schade
Misschien als je je verveelt, even een blok overhangen? :+
 
zou dat passen? kan de adv niet vinden, zit de kabelboom erook bij?

edit is al verkocht...was wel om de hoek hier :(
 
Rico, gefeliciteerd met je nieuwe job en plan die tourrit dan maar op een zondag! Nu Chaz zijn VTR onvrijwillig in de wilgen heeft gehangen, kan jij dat stokje best wel overnemen. We zien met zijn allen de uitnodiging wel tegemoet..........hahaha :)

Dank je,
maar ff serieus, hebben er mensen zin in een mooi ritje veluwe (of verder?)
Anders ga ik nu aan het routeplannen 8-)
 
Jongs

Vraagje (alweer)

Af en toe heb ik het idee dat mijn VTR een "slag" overslaat (Dit voel ik alleen tijdens stationair draaien, bijvoorbeeld voor een stoplicht) Het is dat net of er iets van onder tegen de tank aanslaat. Op dit moment merk je ook dat hij een slag mist.

Iemand bekend met dit fenomeen en kan het iets te maken hebben met het feit dat de bos-dempers zijn vervangen door de originele.

Oh en niet om lullig te doen, maar ik had ook nog een vraagje open staan m.b.t het peilen van de olie :P :X

Dank je,
maar ff serieus, hebben er mensen zin in een mooi ritje veluwe (of verder?)
Anders ga ik nu aan het routeplannen 8-)

Mooi ritje ben ik altijd voor te vinden, dus laat maar komen :) :]
 
nog ander nieuws dat ik met jullie wil delen:

ik rijdt vanaf volgende maand niet alleen een VTR,
ik mag ga ze dan ook gaan verkopen! })

ik ben dan werkzaam bij een Honda exclusief dealer in Apeldoorn (Nee, het is niet Safe O-) ).
Gefeliciteerd!! Komen wel 'n keer een bakkie doen...
 
Jongs

Vraagje (alweer)

Af en toe heb ik het idee dat mijn VTR een "slag" overslaat (Dit voel ik alleen tijdens stationair draaien, bijvoorbeeld voor een stoplicht) Het is dat net of er iets van onder tegen de tank aanslaat. Op dit moment merk je ook dat hij een slag mist.

Iemand bekend met dit fenomeen en kan het iets te maken hebben met het feit dat de bos-dempers zijn vervangen door de originele.

Oh en niet om lullig te doen, maar ik had ook nog een vraagje open staan m.b.t het peilen van de olie :P :X Mooi ritje ben ik altijd voor te vinden, dus laat maar komen :) :]

Mine mist ook wel eens een slag bij stationair, maar niet zo vaak dat ik me er zorgen om maak.

Olievraag: het peilen dient te gebeuren op een vlakke ondergrond met de motor rechtop op beide wielen. Op de paddockstand is dus niet goed. Zelf controleer ik de olie eenmaal met hulp van iemand anders op de juiste manier, vul indien nodig bij tot het midden tussen max en min. Dan weet ik dat het peil goed is, dan zet ik 'm op de paddockstand en check weer het peil. Omdat je zeker weet dat het peil goed was moet je nu het peil op de paddockstand in je geheugen griffen zodat je de volgende keren gewoon je peil op de paddockstand kan checken.
 
Mine mist ook wel eens een slag bij stationair, maar niet zo vaak dat ik me er zorgen om maak.

Olievraag: het peilen dient te gebeuren op een vlakke ondergrond met de motor rechtop op beide wielen. Op de paddockstand is dus niet goed. Zelf controleer ik de olie eenmaal met hulp van iemand anders op de juiste manier, vul indien nodig bij tot het midden tussen max en min. Dan weet ik dat het peil goed is, dan zet ik 'm op de paddockstand en check weer het peil. Omdat je zeker weet dat het peil goed was moet je nu het peil op de paddockstand in je geheugen griffen zodat je de volgende keren gewoon je peil op de paddockstand kan checken.

Is ook niet vaak dat ie het doet (was 2de keer) wou alleen ff zeker weten dat het geen kwaad kon :)
Ben er vandaag mee naar Utrecht geweest, is toch 130 KM enkele reis bij 30+ graden en heeft zich zeer goed gehouden moet ik zeggen :} :}

Olie staat nu, bij controleren op de grond, net onder maximum. Misschien toch maar wat aftappen. Bout is makkelijk bereikbaar dus is niet zo moeilijk. Better safe than sorry :P
 
Hallo allemaal, ben dr een tijdje uitgeweest en terug onder een andere naam, heb in verband met een knieblessure mijn Firestorm te koop ;( ;( .

VTR 1000 Firestorm te koop

Is dus ex-schuimbanaan en je kunt me altijd mailen voor vragen of een serieus bod.
 
Eindelijk dan een foto van de mijne!
'97 op knipers en dempers na volgens mij origineel. Wat ben ik er blij mee, alhoewel het nu wel warm is...

full
 
Te koop
Bouwjaar '97
31000 km.
spyball alarmsysteem
mra smoke kuipruit
inbouw knipperlichten
eventueel met nikko carbon uitlaten, hoge montage(VET GELUID!!!)

Zit sinds 200 km. nieuwe voorband(bt-010) op.
En sinds mei nieuwe tandwielen+ketting.
Motor is gewoon smetteloos, voor wie op zoek is naar een nette vtr!!!!!
Voor meer foto's of info;
eddy.hesselink@12move.nl
06-25244125
vraagprijs 6.250,-
full
 
Zo..vandaag eindelijk weer kunnen rijden bijna 3 wkn. m,n beestje gemist en wat was het heet en zweten. trouwens iedereen nog een leuke vakantie gehad???Zat in Z-Frankrijk en de meeste motorrijders daar rijden gewoon in shirt en korte broek :? tussen de ravijnen en haarspeldbochten was wel gaff om te zien.
Rico ook gefeliciteerd met je nieuwe job en Veluwe spreekt me ook aan ...dus stippel maar een route uit. :9
 
Ik heb al een lekkere rit in gedachten (inclusief een schitterend stukje dijk).
De bedoeling lijkt mij om alle grote wegen te weren en zoveel mogelijk sturen :]
Alleen nog een data dat iedereen kan (op een zondag).

dus noem maar eens wat......
en wie hebben er intersse?
 
Ik heb al een lekkere rit in gedachten (inclusief een schitterend stukje dijk).
De bedoeling lijkt mij om alle grote wegen te weren en zoveel mogelijk sturen :]
Alleen nog een data dat iedereen kan (op een zondag).

dus noem maar eens wat......
en wie hebben er intersse?
euhm best wel alleen tijd vinden = lastig...maarre 'k hoor het wel, zet't ff ander op de mailinglist!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan