VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008

Wat willen we nu eigenlijk

  • 7 Juni

    Stemmen: 2 16,7%
  • 8 Juni

    Stemmen: 3 25,0%
  • 7&8 Juni

    Stemmen: 7 58,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Beste mensen,

Ik heb een honda vtr 1000 sp-2 uit 2005 met ongeveer 6000km. Ik heb hem sinds kort maar krijg nu ineens FI foutmeldingen. Als ik hem open trek slaat ie ineens uit, net zoals je in de toerenbegrenzen gaat. Als ik dan het gas dichtdraai loopt ie weer goed. Het is ook niet de hele tijd hetzelfde. Soms doet ie het goed en de andere keer weer niet.

Ook als ik rustig voor het stoplicht sta en weg wil rijden slaat ie soms af. Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Misschien iemand een idee?

Need help!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een mail gestuurd naar Camping In den Hoof. voor als nog geen reactie.


Camping
Camping in den HOF ligt aan de rand van Limburg modernste winkelstad en aan een uniek en uitgestrekt natuurreservaat. Op een steenworp afstand liggen de Duitse Eifel en de Belgische Ardennen. De ideale uitvalsbasis om per fiets of motor de prachtige natuur van de grensstreek te ontdekken. De camping is van alle gemakken voorzien, met een smaakvol ingericht café en een gezellig terras onder de Lindeboom. Bijna alle campeerplaatsen zijn voorzien van 6 ampére stroomaansluiting. Watertappunten zijn binnen een straal van 50 meter terug te vinden. Tevens beschikt de camperplaats over modern en hygiënisch sanitair inclusief toilet -en doucheruimte voor minder validen.
Ook is er gedacht aan de kinderen. Zo is er een zwembad, speeltuin en een boomhut waar de kinderen zich uit kunnen leven. Willen ze het rustiger aan doen dan kunnen ze genieten van de huisdieren. Kortom, ouderwets avontuurlijk spelen

Hooizolder
De beiden hooizolders van de oude boerenhoeve 'in den HOF' hebben wij verbouwd tot riante slaapgelegenheden.
We beschikken over:
- Slaapzaal Dominicus, een grote gezamelijk slaapzaal met 38 bedden.
- Slaapzaal Elisabeth, een zaal van 3 kamers met elk 8 slaapplaatsen.

Net als in een berghut kunt u er met kleine of grote gezelschappen, maar ook alléén, op een grote zaal in een comfortabel bed overnachten.
U dient zelf te zorgen voor kussen en slaapzak/beddengoed.
Een overnachting op Slaperij De Hooizolder is altijd inclusief een royaal ontbijt.

Slaperij de hooizolder is uitermate geschikt voor uw familiereünie, bedrijfsfeest, sportvereniging, school- en jeugdkamp, vriendenclub, maar ook voor de individuele reiziger. Wij kunnen ook de organisatie van al uw sportieve of culturele activiteiten verzorgen


ik heb net een tent gekocht voor dit , damn ik lijk wel gek
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik heb een honda vtr 1000 sp-2 uit 2005 met ongeveer 6000km. Ik heb hem sinds kort maar krijg nu ineens FI foutmeldingen. Als ik hem open trek slaat ie ineens uit, net zoals je in de toerenbegrenzen gaat. Als ik dan het gas dichtdraai loopt ie weer goed. Het is ook niet de hele tijd hetzelfde. Soms doet ie het goed en de andere keer weer niet.

Ook als ik rustig voor het stoplicht sta en weg wil rijden slaat ie soms af. Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Misschien iemand een idee?

Need help!

Je hebt meer kans op een antwoord in het VTR SP1+2 Topic, deel 12 summeredition. Dit topic alleen voor de meeting 2008.
 
voila een klein overzichts plaatje:

scoutingulestraten.jpg


Zoals je ziet: niemand zal last van ons hebben! :}
 
Laatst bewerkt:
Ben er niet bij :N -O- ,jammer jammer ,mag effe op en neer naar zwitserland :Y ,have fun met die brulpijpen daaro }) Groetuuuhhhhh :W :W
 
Ziet er leuk uit Vinnie :}
begrijp ik het goed, dat jij dan ook de BBQ voorraden verzorgd??

ik heb er in ieder geval wel zin an!!
 
Ik weet niet of het een probleem kan worden, maar de bedoeling is dat jullie een eigen slaapzak en matje meenemen.

Ik ga nog even er achteraan, om te kijken of ik voor jullie slaapzakken en matjes/matrassen kan regelen. Scheelt natuurlijk in het geschouw en gepak. Ik houd jullie op de hoogte.

@ Don:
kun jij een lijst met deelnemers in de begin post maken?
Dat geeft me een indicatie over hoeveel spullen en inkopen er geregeld moet worden.

- laatste nieuwtje... er is een huurprijs van min. € 100,-. Maar daar komen we wel uit!
 
Weer een update:

- Ik heb 15 slaapzakken (nooit gebruikt!) met iso matjes kunnen regelen!

Scheelt alweer een hoop gepak!
 
neeeeeej jongens! wat doen jullie me aan!!!!!!! hoe kun je dit nu plannen als ik op vakantie ben!!! zeg me dat we dit in het najaar nog een keertje doen!!

dit is zo jammer..... geen woorden
 
Schrijf mij maar bij op de lijst.. *D
En als het kan maak ik graag gebruik van een slaapzak en een matje..
 
Terug
Bovenaan Onderaan