VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008

Wat willen we nu eigenlijk

  • 7 Juni

    Stemmen: 2 16,7%
  • 8 Juni

    Stemmen: 3 25,0%
  • 7&8 Juni

    Stemmen: 7 58,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Laatste nieuwtje:
- Ik heb de min. huurprijs van €100,- kunnen afpingelen naar €50,-!
 
he gezellig dat je ook komt *O* *O*

dan sluit ik ook ergens aan richting het zuiden :Y




Even een Belangrijk verzamelpunt voor de liefhebbers van boven de rivieren

Limbomeetig024Large.jpg


Mc Donalds EINDHOVEN VELDHOVEN
Noordbrabantlaan 350
Postcode: 5657 GA
Plaats: EINDHOVEN

A2: afrit 31 Veldhoven/De Hurk

Limbomeetig023Large.jpg
 
Laatst bewerkt:
het loopt nog niet echt storm he :/

maar met een wat kleiner groepje is het wel lekkerder rijden :P :]
 
Dagplanning nog niet helemaal bekend maar ik schat in om 11:00 uur in Ulestaten?
Zondag ochtend om 10:00 uur rijden?

It @ll depends on the weather offcourse :z

p.s. Vince:Gaan we nog via de tunnel in Maastricht??
 
Laatst bewerkt:
Tja idd zaterdag eerst eens binnen komen, kopje koffie, broodje eten. Ligt aan het weer wat we daarna gaan doen.

Het fijne is dat de groep niet te groot is, wat ons wel een stuk flexibeler maakt.

enkele opties die me nu te binnen schieten, zijn:
* Kleiner Rondje ardennen/eifel?
* Bezoek aan cirquit in Zolder, waar enkele races en vrijrijden is voor andere menswen die bijv. cirquit cursus doen. (allen met open uitlaten)
* Bezoek aan Cirquit Spa Francochamps, waar Bikerschool op dat moment instucties geeft aan hun deelnemers (niet aan ons).
* slecht weer programma: uitwijken naar Weert, en een middag instructie bij Technoflex http://www.technoflex.nl/index.htm ? (dit onder voor behoud, als ik dat nog met hun geregeld krijg)

Uiteraard kunnen we altijd wat shots en opnames maken in de tunnel van Maastricht, totdat we daar weg gejaagd worden! })

'Zaterdag avond een lekkere BBQ, bakje bier, filmpje of trainingen van Catalunya kijken.

Voor de zondag had ik wel een leuke rit in de Eifel :] voor jullie in gedachten. Maar uiteraard ook onder voorbehoud van het weer.

Ik zit maar even hard op te denken en niks staat nog vast. Uiteraard staan we open voor andere interessante bedoelingen! :}

Dus deelnemers roept U maar! waar liggen jullie voorkeuren? :W
 
Laatst bewerkt:
Tja idd zaterdag eerst eens binnen komen, kopje koffie, broodje eten. Ligt aan het weer wat we daarna gaan doen.

Het fijne is dat de groep niet te groot is, wat ons wel een stuk flexibeler maakt.

enkele opties die me nu te binnen schieten, zijn:
* Kleiner Rondje ardennen/eifel?
* Bezoek aan cirquit in Zolder, waar enkele races en vrijrijden is. (allen met open uitlaten)
* Bezoek aan Cirquit Spa Francochamps, waar Bikerschool op dat moment instucties geeft aan hun deelnemers (niet aan ons).
* slecht weer programma: uitwijken naar Weert, en een middag instructie bij Technoflex http://www.technoflex.nl/index.htm ? (dit onder voor behoud, als ik dat nog met hun geregeld krijg)

Uiteraard kunnen we altijd wat shots en opnames maken in de tunnel van Maastricht, totdat we daar weg gejaagd worden! })

'Zaterdag avond een lekkere BBQ, bakje bier, filmpje of trainingen van Catalunya kijken.

Voor de zondag had ik wel een leuke rit in de Eifel :] voor jullie in gedachten. Maar uiteraard ook onder voorbehoud van het weer.

Ik zit maar even hard op te denken en niks staat nog vast. Uiteraard staan we open voor andere interessante bedoelingen! :}

Dus deelnemers roept U maar! waar liggen jullie voorkeuren? :W

't klinkt allemaal als muziek in de oren *D :Y
rondje circuit lijkt me erg gaaf ook om te doen.
en dan zondag door de eifel crossen is natuurlijk altijd goed :] :]

hoop wel dat het weer beetje droog is, want de voorspellingen zijn nog niet al te gunstig
 
Laatst bewerkt:
jongens schrijf mij maar af, de enkel werkt niet mee en ik heb twee paar laarzen staan hier en geen 1 werkt goed |( . ik zal eerst weer moeten gaan shoppen , maar ik vertrek morgen naar Madrid.Hopenlijk kom ik jullie dit seizoen nog ergerns anders tegen , veel plezier
 
Verdorie: jammer Pepe, dat je op deze manier moet afzeggen. Sterkte ermee!
@ SPutnick: Ik betwijfel of wij zelf de baan op mogen. (alhoewel het is me 1x in Spa gelukt). En Francochamps in Spa is wel veel mooier om te gaan kijken. Ik krijg er altijd wel kippenvel van, als ik daar het terrein op rijdt. :') (of word ik nu te gevoelig hahaha?)
 
Laatst bewerkt:
Spa lijkt mij qua route leuker en zeer zeker ook uitdagender!
Eifel klinkt goed voor de zondag!
It @ll depends on the weather offcourse!
Tunnel gaan we dit jaar zekers even nemen!
@Pmugen: Neem jij de dvd van de Isle of man 2000 even mee a.u.b.
En als het lukt ook een kopie van disc 2 dan is mijn setje compleet :+

@Pepe: jammer man, kun je hem op dit moment ook niet belasten dan?
Anders zou ik eens naar een zaak gaan waar ze veel merken laarzen verkopen en eens een middag gaan passen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan