VTR 1000 SP 1&2 Meeting 2008

Wat willen we nu eigenlijk

  • 7 Juni

    Stemmen: 2 16,7%
  • 8 Juni

    Stemmen: 3 25,0%
  • 7&8 Juni

    Stemmen: 7 58,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Tja toen Ten Cats vorige week vrijdag de cam bij me kwam afleveren had hij het zweet al op z'n voorhoofd staan en zei: Tjeetje zeg 4 uur materiaal da's nog een hele klus om dat te monteren _O-


p.s. Vince/Janko mail hem nog even wat verzoeknr's door voor de dvd :Y
 
hoi hoi. ja ik ben ook erg nieuwschierig. het was mijn eerste meeting dus ja heeft al weer iets speciaals voor me he. en volgend jaar dus met 35 man. ik ben benieuwd haah.

don is het gelukt met je spiegels??
 
Ja maar bij deze editie was je er niet bij dat was deeltje 2.
Dit materiaal is ook goed we hadden toen geweldig weer :Y
Kom op Erik desnoods even een teaser van een minuut of 5 :Z
Ruim 4 maanden geleden was het inmiddels
 
Laatst bewerkt:
11562-P7%20stressed%20out%20dog.jpg

full
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws!
Deze film is ook bijna af.
De muziek moet er nog onder gemonteerd worden maar de versie zonder zal spoedig online staan :}
 
niet te geloven! Maar ik heb de wedstrijd mogen winnen deze keer hahaha. Ik ben benieuwd, naar jou film tenkats
 
mm ja en nu de andere nog. na het zien van die film van ten kats. man ik wil ook.
als nu die sneeuw eens op rot bah bah. kan niet eens een rondje straat doen hier in dit dorp.
 
Voor de deelnemers onder ons:

De DVD's zijn klaar en zitten al in een envelop. Nu nog naar het postkantoor en dan gaan ze op pad.....

Oh ja, uiteraard free of charges! ;)


:W TenCats
 
mmm kan dat bij die dvd van vinnie ook niet.

dan wil ik best betalen. is een leuk ding om te hebben.

groeten
 
Voor de deelnemers onder ons:

De DVD's zijn klaar en zitten al in een envelop. Nu nog naar het postkantoor en dan gaan ze op pad.....

Oh ja, uiteraard free of charges! ;)


:W TenCats

Niet helemaal een tracking systeem, maar ze zijn afgeleverd bij Tante Post...

Nou doe ik er niets meer aan :9
 
hahah ach ja he. ik lever verder geen commentaar. ik heb ooit eenmaal een dvd gemaakt voor 100 klas genoten en dat was k.. werk. ik heb zelf geen software. dus moest ik op school doen en heb daar heel wat uurtjes aan gezeten. en uiteindelijk loopt het geluid en beeld niet eens gelijk aan het einde van de film.

dus ik wacht af.
 
DVD= binnen!
Vakwerk Erik!
Leuk b.t.w. dat lightscribe had ik nog nooit eerder gezien, erg leuk gedaan met edwards erop!
 
hier is ook de DVD gearriveerd! Nice one... Ps als iemand de film van de relaod meeting 2008 op DVD wilt, geef maar een roep. Misschien heb je dan nog voordat ie online is! hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan