VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
\
Met een p.c. 3 usb/Rapid 2of 3 zijn dit normale waarde's
Zonder zijn er ook bij die na 130 k.m. alweer het tankstation moet opzoeken.
_O- ZIE BERICHT HIERBOVEN _O-
Met bovenstaande waarde's haal je 220 a 230k.m.voordat het lampje gaat branden.

Greetzzz Don\

Is dit het enige wat de pcIII doet?, zuiniger maken, of loopt de motor er makkelijker om?
Hoor hier diverse verhalen over, een zegt wel doen, ander weer niet , totaal geen nut |(

Dmv de PC of RB kun je de fiets afstellen naar bijv. een betere vermogens/koppelkromme en betere brandstof/lucht verhouding waardoor hij dus beter gaat lopen. De standaard dip van de SP kun je daarbij ook laten verwijderen. (allemaal afhankelijk van de expertise tuner en mogelijkheden HRC blok)

Dat hij dan ook nog zuiniger loopt is imo een mooie bijkomstigheid :+ :+
 
Welkom in het forum Kootermans en tweetaktlex :)



Wat mijn SP gebruikt weet ik eigenlijk niet .. ik heb wel eens getankt met 1:8 als resultaat .. (was een mooie dag }) ) maar ook 1:16 (bijna 300km regenrijden) ...
Maakt me eerlijk gezegd ook niet zo veel uit .... daar is het de "hobby fiets" voor..
 
Oke, de kans is redelijk aanwezig dat ik een set BOS pijpen die in nieuwstaat zijn met mooie linkpipes kan kopen voor een mooi bedrag. (dat ook binnen het redelijk magere budget past).

Zou ik dat doen?
 
dankje arlo

als er nog iemand interesse heeft voor een hugger
ik heb er nog 1 over is er 1 van puig (carbon look)
dus geen echt carbon!!! maar gewoon plastic
nog splinternieuw

1443c.jpg


ik hoor het wel :W
 
Oke, de kans is redelijk aanwezig dat ik een set BOS pijpen die in nieuwstaat zijn met mooie linkpipes kan kopen voor een mooi bedrag. (dat ook binnen het redelijk magere budget past).

Zou ik dat doen?
Duh :Y

dankje arlo

als er nog iemand interesse heeft voor een hugger
ik heb er nog 1 over is er 1 van puig (carbon look)
dus geen echt carbon!!! maar gewoon plastic
nog splinternieuw

[afbeelding]

ik hoor het wel :W
Kost dat?*D
 
Laatst bewerkt:
Oke, de kans is redelijk aanwezig dat ik een set BOS pijpen die in nieuwstaat zijn met mooie linkpipes kan kopen voor een mooi bedrag. (dat ook binnen het redelijk magere budget past).

Zou ik dat doen?
Heb ik zien staan op Marktplaats.
Zijn volgens mij dezelfde als ik gehad heb. Dit zijn het type met niet verwijderbare Db-killers. Ik heb ze weer weg gedaan want ik vond ze wat te lief klinken.
Maar voor dat bedrag zou ik het meteen doen.
 
Heb ik zien staan op Marktplaats.
Zijn volgens mij dezelfde als ik gehad heb. Dit zijn het type met niet verwijderbare Db-killers. Ik heb ze weer weg gedaan want ik vond ze wat te lief klinken.
Maar voor dat bedrag zou ik het meteen doen.

Ik heb ooit een set dempers van Bos gehad daar stond T Six Aluminium op of iets dergelijks. Het aluminium leek geborsteld en vrij dikwandig. Je kon er in kijken en er zat van dat schuimnoppen-spul in, de linkpipes schoven zowel over als in de demper.
Ze waren loodzwaar en nog stiller als de originele dempers... als het die zijn is het een downgrade en zonde van je centen...
 
Oke, de kans is redelijk aanwezig dat ik een set BOS pijpen die in nieuwstaat zijn met mooie linkpipes kan kopen voor een mooi bedrag. (dat ook binnen het redelijk magere budget past).

Zou ik dat doen?
see above, de latere series vond ik wel mooi (zagen er beter uit en klonken tenminste als aftermarket dempers)
 
Mooie hugger man, alleen heb ik al een RVS ketting beschermer en da pas ni samen B|

Maar ik zal ff een paar pikkies posten van m'n 2e liefde :Y

17eipk.jpg

2r61em8.jpg

6swglg.jpg

spw76b.jpg

2colhna.jpg


Ik hoop dat ik jullie een beetje lekker heb kunnen maken
 
Ik bedoel die inderdaad van marktplaats. dus jij zegt dat ik het beter niet kan doen? Of zijn het andere die van marktplaats...?

Ik zat net te zoeken; Advertentienr.:201748396
Zijn het die? dan kan je het wel doen, die wat ik bedoelde zijn veel ouder en lelijker!!
Deze zijn een stuk nieuwer, lichter en klinken ook beter!

En voor dat geld valt het nog mee ook :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog een (zwaar) beschadigde undertail te koop? evt. met verlichting?

Ik wil volgend jaar ook eens legaal een testritje op straat kunnen maken :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan