VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze kwamen we al eens tegen zonder blok erin te koop op ebay

0807_sbkp_01_z+2002_honda_RC51+top_view.jpg


0807_sbkp_02_z+2002_honda_RC51+rear_tire.jpg


0807_sbkp_03_z+2002_honda_RC51+side_view.jpg
 
he arlo,

heeft ribbel al zijn verstelbare plaatjes gestuurd om na te laten maken?
en nog een vraag zijn er die geintersseerd zijn in een koppeling kabel converter van durbahn als arlo ze na maakt en willen die mensen dan delen in de kosten? Hoe veel zielen zijn er geintresserd? *O* *O* *O* *O* *O*
 
ik heb wellicht ook interesse in zo mechanische koppeling, alleen wat schiet je er mee op, moet je nieuwe handvaten hebben zeker?
 
Waar jij naar kijkt, :Y :Y
Je krijgt wel een dikke kont in dat pak zeg! Sjesus _O-

mooie pijpen! ziet er goed uit! Ik ben erg benieuwd hoe het klinkt.
PS, als je je kentekenplaat weg-chopped, peots dan ook ff de schaamrand weg ;P


Laat me even een voorbeeld zien van je achterband _O- _O-

hahaha Geintje!~[/quote]
 
he arlo,

heeft ribbel al zijn verstelbare plaatjes gestuurd om na te laten maken?
en nog een vraag zijn er die geintersseerd zijn in een koppeling kabel converter van durbahn als arlo ze na maakt en willen die mensen dan delen in de kosten? Hoe veel zielen zijn er geintresserd? *O* *O* *O* *O* *O*

Niet de mod die het hoogst op mijn lijstje staat. Dus de kosten bepalen de interesse.

Als ie nou een race alternator kon maken.... ;)
Heb je die al eens gezien Arlo?
 
Dan krijg je dit:

full


Versus dit:

full


Valt me nu ineens op, dat er een tandwielkrans op de orginele magneet zit.
Da's toch niet toevallig de starterkrans, want ik ga hem echt niet aanduwen.

:?

Nou daar ligt nog een uitdaging dan. Een dynamo met binnenrotor maar met starterkrans.

:X
 
Laatst bewerkt:
Da's niet voor op straat, te weinig output om het licht aan te houden.
Maar led verlichting op de SP is ook nog niet gedaan dacht ik...

O-) _O- :W
 
Laatst bewerkt:
Niet de mod die het hoogst op mijn lijstje staat. Dus de kosten bepalen de interesse.

Als ie nou een race alternator kon maken.... ;)
Heb je die al eens gezien Arlo?
Kek ding :) ... en alles is te maken ... (maar het moet wel leuk blijven..zo'n alternator is niet meer " een klusje tussendoor" )

Die voetverstelplaten heb ik nog niet binnen ... daar ga ik eerst eens naar kijken.

Koppelings-gebeuren zie ik niet zo zitten ... erg veel werk voor weinig resultaat (imho)
 
He Arlo,

de post is wel langzaam in ons dorpske, doch betrouwbaar, want je pakketje is binnen.

VAKWERK, 1000XDANK

greetz Jonezzz
 
hoi hoi.

ik ook weer aanwezig in de herft. en blijf gewoon door rijden met mijn sp2tje. alleen sneeuw hud mij tegen.

maar ik had bij de zomer editie ook gevraagd of iemand weet wat het moet kosten om mijn dempers omhoog te leggen.
ik ben bij Racing-motors geweest. erg relaxte sfeer en daar zou het me 75 euro kosten alleen moet ik mijn motor dan een week missen. en even weg brengen is het ook niet het is 1,5 uur rijden heen en dus ook weer terug.

dus als iemand iets weet rond eindhoven voor ongeveer dat bedrag. ik blijf mee lezen.

mzzl Tim
 
Dan krijg je dit:

[afbeelding]

Versus dit:

[afbeelding]

Valt me nu ineens op, dat er een tandwielkrans op de orginele magneet zit.
Da's toch niet toevallig de starterkrans, want ik ga hem echt niet aanduwen.

:?

Nou daar ligt nog een uitdaging dan. Een dynamo met binnenrotor maar met starterkrans.

:X

Zie nu 6 gaten in die rotor zitten, dan wordt ie op dat andere ding geschroefd ipv de magneet zeker. Snap hem niet helemaal. :?

En van die 12 boutjes had nog 10mm af gekund, is nog een keer xx gram.
 
Laatst bewerkt:
Het heeft natuurlijk niet de hoogste prioriteit op een motor zoals deze, maar wat hoeveel slurpt een VTR eigenlijk? Ik zie hier een advertentie die '1:17' aangeeft; dat valt me 100x mee! Is een VTR echt zo zuinig als je niet continue het gas helemaal open hebt, of is die waarde wat optimistisch?
 
Laatst bewerkt:
Het heeft natuurlijk niet de hoogste prioriteit op een motor zoals deze, maar wat hoeveel slurpt een VTR eigenlijk? Ik zie hier een advertentie die '1:17' aangeeft; dat valt me 100x mee! Is een VTR echt zo zuinig als je niet continue het gas helemaal open hebt, of is die waarde wat optimistisch?

Om je uit de droom te helpen, mijne doet 1/9 / 1/10 :X
 
Met een p.c. 3 usb/Rapid 2of 3 zijn dit normale waarde's
Zonder zijn er ook bij die na 130 k.m. alweer het tankstation moet opzoeken.
_O- ZIE BERICHT HIERBOVEN _O-
Met bovenstaande waarde's haal je 220 a 230k.m.voordat het lampje gaat branden.

Greetzzz Don
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan