VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo na een weekje in de sneeuw te zijn geweest weer ff alles bij gelezen.
Voor alle nieuwe SP members, welkom hierzo.

Nog even een vraag. Ik dacht dat er hier destijds sprake was van een heelplate actie.
Ik dacht dat Arlo het was die ze kon maken. Is dat nog actueel??? Of loop ik achter de feiten aan.

:W
 
Ik ben bezig om voetsteunverstelplaten te maken ..

Tekening e.d. heb ik klaar... nu nog een keer tijd vinden om het te maken (op de een of andere manier kom ik er slecht aan toe, het is (gelukkig) erg druk op 't werk)

Als het zo doorgaat qua drukte zal ik het keer in het weekend moeten doen.
 
Ik ben bezig om voetsteunverstelplaten te maken ..

Tekening e.d. heb ik klaar... nu nog een keer tijd vinden om het te maken (op de een of andere manier kom ik er slecht aan toe, het is (gelukkig) erg druk op 't werk)

Als het zo doorgaat qua drukte zal ik het keer in het weekend moeten doen.

Ah, super dat het nog in de pen zit. Maar doe rustig aan. Ik heb geen haast. Ging mij er alleen om of het nog speelde of niet.
Eerst moet de tempratuur omhoog en de pekel van de weg af zijn voor dat de SP weer de weg op gaat.

:W
 
heelplate's
voetsteun1aoc0.jpg


De camera mount zit ook nog in de pijpleiding
full
 
Heb je een voorbeeld van je camera steun?

Ik wil deze compleet multifunktioneel maken.... (bijv ook voorzien van 3/8"x16 UNC zodat er een standaard statiefkop opgezet kan worden e.d. ...)
 
Heb je een voorbeeld van je camera steun?

Ik wil deze compleet multifunktioneel maken.... (bijv ook voorzien van 3/8"x16 UNC zodat er een standaard statiefkop opgezet kan worden e.d. ...)
haha arlo je hebt toch gouden handjes he
 
Ik ben bezig om voetsteunverstelplaten te maken ..

Tekening e.d. heb ik klaar... nu nog een keer tijd vinden om het te maken (op de een of andere manier kom ik er slecht aan toe, het is (gelukkig) erg druk op 't werk)

Als het zo doorgaat qua drukte zal ik het keer in het weekend moeten doen.

Hey Arlo, vind het helemaal super wat je doet. *O*

Maar ik had een ideetje, misschien is het wat, misschien ook wel niet. Ik pleur het hier maar ff neer.

Als je al die gaten op dezelfde hoogte doet, kun je uit 3 rijen 1 kiezen. Maar wat als je nu de 2e en 3e rij ten opzichte van de 1e iets laat zakken, zodat ze op de straal komen van de bocht die het bovenste gat van de steun zou maken als ie rond het onderste gat zou draaien. ???

Misschien klopt het niet wat ik denk hoor en loopt het vast. Maar ik dacht zo, heb je misschien nog meer mogelijkheden en kun je de steun ook onder een lichte hoek zetten. Dan heb je bij ieder onderste gat, 3 keuzes boven ipv 1. :?

full


Ja, klopt wel volgens mij, gewoon de rijen t.o.v. elkaar iets shiften.
 
Laatst bewerkt:
ik vroeg mij ook al af hoe het uit komt met het schakelasje e.d. Is hij dan niet te kort als je de steun hoger doet of iets naar achteren??

Maybe, maybe not. Schakelstangetje is niet het moeilijkst om aan te passen. Anders ontwerpen we gewoon ff een verstelbare, qua lengte, met een stukkie links en rechts draad, met zo'n dinges er tussen. *O*
 
\0 Tomaaz en AKoller :)

Sorry voord e afwezigheid, maar ik ben idd druk met de Magna

Straks als de zomer losbarst dan pakken we loekie weer (SP2)

w00t
 
ik vroeg mij ook al af hoe het uit komt met het schakelasje e.d. Is hij dan niet te kort als je de steun hoger doet of iets naar achteren??

Gaat niet meer passen, ff wat voor fixen, mischien van een ander type motor..
Ik heb er de quikshifter tussen zitten, bleek voor mijn favoriete positie precies te passen :)
 
Maybe, maybe not. Schakelstangetje is niet het moeilijkst om aan te passen. Anders ontwerpen we gewoon ff een verstelbare, qua lengte, met een stukkie links en rechts draad, met zo'n dinges er tussen. *O*

Djuu, wat druk jij je hier technisch uit voor jouw doen :+

Hoi Ob6'ed,

Mooi werk man!
Doe me die foto even in het origineel a.u.b. dan upload ik hem voor het archief!

Gr Don

Dadelijk staan hier meer dingen dan in het werkplaatshandboek :+

bijna een nieuw Sp topic *O* :] *O*
 
ok dan. ja don ik moet (als het mooi weer) is een keer een nieuwe foto maken en sturen. voor de startpost.

en ja Honda Sp is idd goed genoeg. hahah.

groeten.
 
@ Arlo

weet jij ook niet een mannier om een camera steuntje te maken voor een kleine camera die je kan vast maken aan schroef die achter op bij de buddy zit. Kan ik wat achteruit filmen.

Ik zelf ben wel wat aan het bedenken maar ben niet echt heel technisch. het hoefd eigenlijk alleen maar een lange schroef te zijn met een metaal plaatje waar ik een camera op vast kan zetten. maar ja stevigheid is ook wel van belang.

Groeten
 
Zal daar eens naar kijken (letterlijk :) .... )


Ik zal vanavond wat verdere ontwerpen maken (qua logo's en ook het idee van OB6ED)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan