VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja kontje mag niet ontbreken :9




full
 
wat vinden jullie ervan
is alleen een powercomander en leovinci dempers
ik hoor graag jullie reactie
 
(Afbeelding)

Waar kan ik het beste mijn motor all risk verzekeren? Ik ben 22jaar met één schadevrij jaar de motor is uit 2003 mijn verzekeraar heeft me een offerte gestuurd van dik 2500 euro

Ik ben verzekerd bij winterthur , heb een wa+casco verzekering en ik betaal 238€
per jaar . Heb een 2000 sp1 met cat1 alarm
 
@ crazy animal

ik heb je vandaag zien rijden. ik stond bij de citroen voor mijn werk en ik hoorde het magische geluid van een sp tje :9~ en je draaide de straat van schockaert in en ik zag als ik paseerde bij chris je nr 74 achterop dus het was de uwen. mooi geluid trouwens :} :}
 
@ crazy animal

ik heb je vandaag zien rijden. ik stond bij de citroen voor mijn werk en ik hoorde het magische geluid van een sp tje :9~ en je draaide de straat van schockaert in en ik zag als ik paseerde bij chris je nr 74 achterop dus het was de uwen. mooi geluid trouwens :} :}
ja dat was ik inderdaad, binnen geweest voor onderhoud
mijn moto welteverstaan _O- _O-
 
Ook maar ff een piccie plaatsen.
Nu nog een beetje vies, maaarrrrrr.... ze wordt donderdag helemaal verwent en schoongemaakt. *O* :}

(Afbeelding)

Zoooo, eindelijk ook eens een foto van een SP die ook werkelijk gebruikt wordt !! :}
Ik zie altijd alleen maar van die glimbakken die volgensmij altijd in de woonkamer staan en nooit de weg zien....

Ik poets de mijne ook regelmatig maar dat is allemaal maar bijzaak.... niet dan ?
Het gaat mij om het RIJDEN van de SP !! :) :) :)
 
Heeft iemand van jullie de opvolger van de D208 > de Dunlop Qualifiers al op de SP gehad ? Eeehhh en zo ja: hoe bevallen ze ?

Ik heb zelf al verschillende zachte Bridgestones uit de Battlax serie gehad, Michelin Pilot Powers en de Metzeler Racetecs (die zitten er nu nog op maar zijn glad en toe aan vervanging)

92_2_closeup.jpg


92_1_closeup.jpg
 
wat vinden jullie ervan
is alleen een powercomander en leovinci dempers
ik hoor graag jullie reactie

Moet beter kunnen dacht ik zo, of die leovinci dempers houden een boel tegen :? .
Zie die van mij; powercommander laser duotech met race-inserts en flappervalve mod.
index.php


vertaling: 130,9 pk en 98,8 Nm :}
 
Zoooo, eindelijk ook eens een foto van een SP die ook werkelijk gebruikt wordt !! :}
Ik zie altijd alleen maar van die glimbakken die volgensmij altijd in de woonkamer staan en nooit de weg zien....

Ik poets de mijne ook regelmatig maar dat is allemaal maar bijzaak.... niet dan ?
Het gaat mij om het RIJDEN van de SP !! :) :) :)

En gebruikt wordt ze :Y , 10 maandjes oud en 18.000km :] verder !!! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan