vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo sp1ke,

ben erbij op 7mei, :+ , he dat rijmt! lijkt me super zie er naar uit we spreken elkaar ook welvoor die tijd,

groeten,

:Y :Y :Y 8-) :]
 
O ja sp1ke wat betreft uitloggen en vriendin,

gewoon een tril muis op afstand bediening, of een vib-zit dan is ze zo blij dat het niet meer wil uitloggen O-) *O* :Y
 
Mijn remblokken voor , zijn nog ongeveer 3mm dik en zijn dus aan vervanging toe.
Heeft iemand ervaring met andere merken remblokken inplaats van de originele ?
Online zijn diverse merken te bestellen en deze verschillen vaak veel in prijs.
Handige tips bij het vervangen van de remblokken zijn welkom.
 
he pmugen alleen je spiegels en die ene handel, geen krassen op je uitlaat, kuip of heb je van die uitsteeksels( goh hoe heet dat ook al weer? sliders?

hoop voor je niet meer dan dat!

groeten en sterkte
:Y :] 8-) :+

He Raven,
Spiegel links, koppelingshendel en wat krassen op de uitlaat, verder lag ik er zelf tussen... :+ geld dat ook als een slider ;) _O-
Verder niks dus, gelukkig niet...
 
Mijn remblokken voor , zijn nog ongeveer 3mm dik en zijn dus aan vervanging toe.
Heeft iemand ervaring met andere merken remblokken inplaats van de originele ?
Online zijn diverse merken te bestellen en deze verschillen vaak veel in prijs.
Handige tips bij het vervangen van de remblokken zijn welkom.
Ik heb al eens een paar aftermarkets gehad,de originele zijn duurder maar ook veel beter vind ik.
 
he jooks,

heb nog een paar laser deeptone te koop, de titanium oval ones, met db killer

of als iemand anders interesse heeft?

:]
 
P.s:Ook nog originele nieuw, topkuip netjes, netjes, kontje, netjes, netjes, subframe als nieuw, achterlicht, duo zitje en normaal afdek kap: alles top , carbon spiegels, bottom racekuip, keine knipperlichten, originele knipperlichten, topkuip-tank verbinding yoke. dat was het zo'n beetje

dus als er nog gegadigden zijn :] 8-)
 
P.s:Ook nog originele nieuw, topkuip netjes, netjes, kontje, netjes, netjes, subframe als nieuw, achterlicht, duo zitje en normaal afdek kap: alles top , carbon spiegels, bottom racekuip, keine knipperlichten, originele knipperlichten, topkuip-tank verbinding yoke. dat was het zo'n beetje

dus als er nog gegadigden zijn :] 8-)


Hebben deze dempers een e-keur nummer ? .Kun je van de anderenspullen even een Foto Mailen bv Topkuip ,Afdeckkapje, Dempers, Kont ect iizombieil@aol.com
 
Zondag 7 mei kan ik helaas niet :( |(

HAVE FUN !! zal wel weer lekker druk worden *O*

Moeten jullie maar voor de extra decibels zorgen gna gna gna *D

:W
 
@Lonerider: Ik weet wel wat torrent is maar wat je bedoeld met jou verhaal de vorige pagina begrijp ik geen fluit van. Graag uitleg want die dvd moet ik hebben!! Greetzzz Don
 
RAVEN,

IK HEB WEL INTRESSE IN DIE TOPKUIP, MITS HET EEN RODE IS NATUURLIJK.
WEET JE ONGEVEER WAT VOOR (VRIENDEN) *D PRIJSJE ERAAN VAST HANGT???

GREEEETZZZ

:W
 
Nog even een paar pics

ShowImage.cfm
 
hallo sp-1Rulezz,

frontkuip is de originele van mijn eigen sp-1 die ik heb omgebouwd tot een VTR 1000 ST-1. Dacht aan de mogelijkheid om als het me niet zou bevallen terug te kunnen bouwen

Kuip heeft 13000km mooi weer gehad. Hoewel ik geen alleen maar mooi weer rijder ben dus als de bui komt dan komt ie maar ik heb nog een rc 30 er naast (gelukkig toeval).

vrienden prijs is 150 eurotjes. :]

als je mij mailt dan geef ik je een fototje

handigadellaa@wanadoo.nl
 
Mede SP-rijders

Deel 3 heb ik alweer aangemaakt

want deze zit strax vol (2500 replies)

dus tijd voor een nieuw gaaf topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan