vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/190027/6d75ec97aad0f5349095c351c1d125a3 (Vale%20Suzuka%202%2EJPG.jpg)​
 
Dit vond ik ook wel mooi.
full
 
Het is weer zover :) Ik heb vandaag een sp2 uit 2003 gekocht :] Hij heeft nog wel kuipschade, maar ik heb race kuipset liggen en die wil ik er misschien opzetten. Of ik lap de orginele kuipen op :? Maar wat is nou een mooie kleurstelling :? Ik wil als hoofdzaak zwart en er mag ook redelijk wat rood in zitten. Als jullie iets weten of kunnen ontwerpen hoor ik het graag :}

ahh, gefeliciteerd met je nieuwe bike. Heb je al gereden. Ben benieuwd of het heel veel anders is als de SP1
 
Van de week m'n zoveelste schakelpedaal gekocht
e e n e n z e v e n t i g e u r o o o o o o o s.

Kijk ik op marktplaats:
1x schakelpedaal
1x rempedaal
2x voetsteun links en rechts

e e n h o n d e r d e u r o ' s

kijk dan kun je nog ns voor onderuit gaan.
Verder heb ik bijna alle onderdelen weer bij elkaar. Van de week m'n tank weggebracht. Ze gaan proberen em uit te deuken maar moeten de onderkant eruit halen, want anders kunnen ze er niet bij.
Half mei is ie terug. voor die tijd gaat ie helemaal uit elkaar en laat ik t frame spuiten. Daarna weer opbouwen en hoop ik 5 juni mee te kunnen.
 
De ECU van een SP zet het mengsel rijker boven een bepaalde temp., dus dat-ie bij een graad of 80 a 85 het beste loopt zou wel eens kunnen....
De fan schakelt over de massa, dus gewoon een tuimelschakelaar met een extra massadraadje op de kroonplaat en als t-ie boven de 85 graden komt in de stad even aanzetten, zelden meer dan 90 graden gezien.

Dat is een goed id. Maar eens ff over hebben met iemand die er in tegenstelling to mij verstand van heeft. Zou het kwaad kunnen deze constant te laten draaien bij erg hoge temp. van de zomer of bijv. op het circuit?
 
Dat is een goed id. Maar eens ff over hebben met iemand die er in tegenstelling to mij verstand van heeft. Zou het kwaad kunnen deze constant te laten draaien bij erg hoge temp. van de zomer of bijv. op het circuit?

Op t circuit is een bedrijfstemperatuur van ongeveer 80 graden het mooiste. Kwestie van testen...
 
De mijne ook nog maar es dan :P


IM000114.jpg


Afbeelding%20054.jpg


IM000115.jpg


Afbeelding%20087.jpg


http://users.pandora.be/brotherlouie_alias/Film.wmv (<b>Filmpje van de knippers</b>)
Nu knipperen ze ondertussen terug normaal dmv weerstanden te plaatsen ter waarde van 62cent 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dat is een goed id. Maar eens ff over hebben met iemand die er in tegenstelling to mij verstand van heeft. Zou het kwaad kunnen deze constant te laten draaien bij erg hoge temp. van de zomer of bijv. op het circuit?

De fan continu laten draaien is geen goed idee, de richtng van de luchtstroom (naar binnen toe) is precies andersom als wanneer je rijdt ( van binnen naar buiten). Ik zet hem boven de 40 a 50 km/u weer uit.
 
twin bro,s ff een vraagje
is er iemand die nog een buddy zadel heeft/extra heeft/kwijt wil?
ik zoek er nog 1tje,maar wil niet gelijk nieuw kopen,als het niet nodig is :)
 
En heeft er toevallig nog iemand een (linker) spiegel, (linker) zijkuip of kontje liggen? ;) Koppelingshendel is inmiddels gerepareerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan