VTR 1000 SP-1 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

OB6D

MF veteraan
20 apr 2008
3.304
3
Harlingen
full


VTR 1000 SP-1 van 2001, +/- 29000 Km's, als nieuw, helemaal orgineel, op de dempers en het ruitje na. Heb het orginele er wel bij, maar het is het een of het ander...

full


Er zitten twee verschillende velgen in, grijs en zwart. Heb hem zelf gekocht met twee grijze velgen. Heb er extra velgen bij, maar die verkoop ik dus niet mee. Of je er grijs of zwart in wilt hebben, maakt mij niet uit.

Heb een keer een circuitdag op Assen gedaan met deze en een keer op Zandvoort, maar dat vond ik eigenlijk doodzonde, want daar istie veel te mooi voor.

Heb ik deze er bij gekocht:

full


En daar rijd ik altijd mee, ook op de openbare weg.

Dus die mooie rooie komt zelden nog buiten. Da's ook zonde. Hij mag dus weg...
Eventueel... ;(

Ik zet in op 6666 Euro, zoals ie op de foto staat, dat is ie gewoon waard.
 
Laatst bewerkt:
Heb je nou een topkofferhouder op je SP2? ;)

Eeuhm, ja...

Ehhh, hoort dat niet dan? _O-

Ik klus er bij als pizza courier. ;)

Nee, da's mijn schade/project fiets. Is overigens ook een SP-1. Het was zo'n grijze, maar zoals je kunt zien was alleen de tank en het voorspatbord nog heel. Zit een Sp-2 vork en achterbrug in. En een SP-2 topkuip der op.

Subframe is zelfbouw/namaak. Heb ik er meteen zo'n topkofferrek op gezet. En de koffer heb ik ook idd. Staat ontzettend dom, maar dat zie ik zelf toch niet en het is af en toe wel praktisch.

Zo reed ik altijd naar't circuit. Kun je nog wat meenemen. En je kunt op die koffer gaan zitten. [Als ie der af is].

Heb ook zo'n tanktas nu, dus istie mooi multifunctioneel zo.
 
Goed man, gewoon schijt hebben aan negatieve meningen over het optische van een topkoffer. :}
Niet mooi, wel functioneel, net als mijn zelfgemaakt bagagerekje destijds op de SP1 :P
full
 
Goed man, gewoon schijt hebben aan negatieve meningen over het optische van een topkoffer. :}
Niet mooi, wel functioneel, net als mijn zelfgemaakt bagagerekje destijds op de SP1 :P
[afbeelding]

Hee, jij had hem ook met grijze velgen. :)

Psies, think outside the box.

Maar om een SP-1 als of the road te gebruiken, zoals jij daar doet, gaat me toch echt te ver ;)
 
Super foto :)

Oh ja, had ik al gezegd, dat ie uniek is? _O-
 
Laatst bewerkt:
Is er geen goede kwaliteit soundfile gemaakt van al die VTR's bij elkaar? Ik zoek nl. nog steeds een goede vervanger van mn standaard Win XP opstartsoundje... :9~
 
Wat is dat toch met dat schoppen? zie het wel meer, maar het ontgaat me een beetje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan