VTR 1000 SP1........Oh YES!

Ik heb een SP-1, sinds vorige week. Ben nog aan het wennen met rijden, is wel een overstap na het rijden op een Yamaha SZR 1cil. (zie pic)

Het rijden valt tot nu toe niet tegen, in tegenstelling wat de bladen beweren. en de foto\'s tonen niet hoe mooi hij in het echt is.

Ik moet nog sparen om hem een beetje op te kalefateren (is dit een woord?), kleine knipperlichtjes, enkele stickers, carbon hier en daar, e.d. Dus hij is nog vrij standaard.

ps: voor degenen die hem niet mooi vinden, houden zo, hoe minder er rijden hoe unieker de mijne. })
 
Ik heb een SP-1, sinds vorige week. Ben nog aan het wennen met rijden, is wel een overstap na het rijden op een Yamaha SZR 1cil. (zie pic)

Het rijden valt tot nu toe niet tegen, in tegenstelling wat de bladen beweren. en de foto\'s tonen niet hoe mooi hij in het echt is.

Ik moet nog sparen om hem een beetje op te kalefateren (is dit een woord?), kleine knipperlichtjes, enkele stickers, carbon hier en daar, e.d. Dus hij is nog vrij standaard.

ps: voor degenen die hem niet mooi vinden, houden zo, hoe minder er rijden hoe unieker de mijne. })

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik heb een SP-1, sinds vorige week. Ben nog aan het wennen met rijden, is wel een overstap na het rijden op een Yamaha SZR 1cil. (zie pic)

Het rijden valt tot nu toe niet tegen, in tegenstelling wat de bladen beweren. en de foto's tonen niet hoe mooi hij in het echt is.

Ik moet nog sparen om hem een beetje op te kalefateren (is dit een woord?), kleine knipperlichtjes, enkele stickers, carbon hier en daar, e.d. Dus hij is nog vrij standaard.

ps: voor degenen die hem niet mooi vinden, houden zo, hoe minder er rijden hoe unieker de mijne. })

Wat beweren de bladen dan voor negatieve zaken? Ik vind het ook een top motor :}
 
:^

Ze beweren.. Hij stuurt niet goed..

De voorkant voelt niet fijn..
maar dat is optelossen met een mooie ohlins voorvork..

en alleen andere veren (progresieve) helpen ook al veel
 
Honda :}
SP1 :}
SP2 :} Alleen jammer van die kleur. Het spijt me Honda, vergeef me. Sorry echt maar tja... ben eerlijk.
maarre

:} Blade :}
 
Honda :}
SP1 :}
SP2 :} Alleen jammer van die kleur. Het spijt me Honda, vergeef me. Sorry echt maar tja... ben eerlijk.
maarre

:} Blade :}

Ben het helemaal met je eens. Die kleuren van de SP2 zijn :r daarom wil ik dus ook nog steeds een SP1. De blade vind ik trouwens niet zo mooi. (al is het al omdat half Nederland en blade heeft.
 
Ben het helemaal met je eens. Die kleuren van de SP2 zijn :r daarom wil ik dus ook nog steeds een SP1. De blade vind ik trouwens niet zo mooi. (al is het al omdat half Nederland en blade heeft.

Wat zeg je nu nou weer!!! BLADE NIET mooi. ;) Damn.. verder alles goed?
 
Wat zeg je nu nou weer!!! BLADE NIET mooi. ;) Damn.. verder alles goed?

Ik zei niet dat ik hem niet mooi vond. Ik zei dat ik hem niet ZO mooi vond. Het is opzich wel een leuke (kwalitatief een superfiets), maar het is gewoon niet helemaal mijn smaak. Denk dat dit ook veroorzaakt wordt doordat er zoveel van rondrijden.
 
Kortom, ga sparen voor een SP1 want die zie je bijna nergens. En het geluid van zo'n fiets is werkelijk: :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan