VTR 1000 SP1........Oh YES!

Moosman

Die hard MF'er
1 feb 2002
838
0
Winterswijk
Een tijdje geleden kwam een bekende van mij op een VTR 1000 SP1 bij mij op ziekebezoek. Hij was een proef :] aan het maken en dacht dat ik het wel op prijs zou stellen om eens zo\'n ding te zien. Sindsdien ben ik hevig verliefd op deze fiets :9~ . Ik ben dan ook benieuwd of iemand van jullie een SP1 heeft, of dat iemand van jullie enige :] rij-ervaring met een SP1 heeft.

O-ja, ik houd me aanbevolen voor een testritje :} .

misc.php
 
Zo lelijk, hij is er bijna weer mooi op geworden. :9~ En dat van een merk dat voornamelijk echt lelijke fietsen maakt!











(marcoo denkt dat hij best wel veel vijanden heeft gemaakt)
 
[me]Skoezie vindt de SP1 & 2 geweldig...
[/me]


Supertoffe look... Kunnen andere merken nog wel wat van leren.
 
Vriend van mij heeft er 2 maand geleden een gekocht, lekkere fiets en heel veel korting omdat de sp2 er aan kwam

Heb er even mee gereden,zit wel raar, je hangt heel hard over het voorwiel
 
Ik kan een motor alleen uitgesproken mooi vinden als er anderen zijn die de motor uigesproken lelijk vinden. Een motor die iedereen aanspreekt is niet mooi, die is alleen functioneel.

En de SP-1 & SP-2 hebben wel karakter.
 
Ik vond die SP-1 nooit zo geweldig.
Maar een neef van mij heeft er pas een gekocht, en toen ik dat ding eens goed van dicht bij bekeken had moet ik wel toe geven dat die erg :9~ is!!, en dat voor een Honda!
En een geluidje dat er in zit ! :9
 
Het geluid is idd :9 , vind hem lekkerder klinken dan een RSV Mille.

Vond het eerst helemaal niks maar moet toegeven dat hij IRL mooier is dan op foto\'s, vooral in zilverkleurige uitvoering issie toch wel :9
 
[me]Fastnappie vindt m ook verschrikkelijk mooi...mijn tip! als je de poen hebt...kopen![/me]
 
[me]Fastnappie vindt m ook verschrikkelijk mooi...mijn tip! als je de poen hebt...kopen![/me]

Tsja.. ik ken Moosman.... (hij is komende paar dagen afwezig)
Die SP-1 zal nog wel een tijdje duren voor hem :(
 
Kben het wel met Marco eens hoor. Tis een lelijk hok. Kan hem zelfs van VERaf niet mooi vinden.
 
Na een paar aanpassing is die wel mooi.

Belangrijkste is een andere bodemplaat..
is het kontje een stuk mooier.
en natuurlijk een superbike voorvork (ohlins) Dan stuurt die ook nog een beetje :)
 
ach ja meningen verschillen gelukkig...
Idd, het zou toch wat zijn als we allemaal Ducati rijden he?

En die Soes van mij ziet er best goed uit hoor, zou er nog beter uitzien zonder de krassen in de kuip (nee, niet alleen door mij veroorzaakt, mijn pa heeft ook geholpen (mag ook wel, het is zijn fiets)) Maar om een andere M-F\'er voor zijn hoofd te stoten: de TL 1000R vind ik er ook niet uitzien. De RSV is even wennen, maar is in het wild toch een mooie verschijning vind ik.

En terug naar het onderwerp: de SP1. Ik heb wel eens wat kwalijke zaken over gehoord m.b.t. de elektronische inspuiting. O.a. afslaan in stadsverkeer, hoog verbruik, abnormaal hoge (en niet regelbare) vrijloop na het starten. Wat dat betreft is het misschien wel beter om te wachten tot de SP2 2e-hands tegen een zacht(er) prijsje te kopen is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan