VTR 250

JerreS

Rookie
21 sep 2004
23
0
Lochristi
Hoi,

Ik ben zeer geïnteresseerd in deze motorfiets, maar ik heb deze nog nooit te koop tegengekomen. Wat is de nieuwprijs hiervan en de gemiddelde prijs voor occasie?

full


Jerre
 
Rijd officieel alleen in Japan dacht ik. Heel misschien ook in Amerika.
Hier dus alleen via grijze import te verkrijgen en dan nog, bijna niet te krijgen ? Erg jammer, ding ziet er leuk uit. Zou hier wel een 600cc van willen zien.
 
Allez da's echt jammer. Zo'n mooi machientje '(
En stel nu dat je eentje naar hier kunt importeren, raak je dan wel aan de papieren in België?

Jerre
 
Ik heb deze wel een bij safe motors zien staan. (ik meen iets van 8000,- GLD)
Alweer een tijdje geleden.
Inderdaad nooit officieel in Nederland verkocht , helaas. |(

Ik vond dit ook een erg leuk fietsje, een soort mini-monster

Maar ze zijn er wel. :}

Alleen weet ik niet hoe het dan met de onderdelen e.d. zit

[edit]

voor belgie weet ik het niet

[/edit]
 
Exportpapieren heb je nodig, heb even snel gezocht, volgens mij issie nieuw 450.000 Yen. Als ik het goed heb is dat 3590 euro, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Als je hier mee rijd in Europa heb je toch echt wel een exclusief ding. Alleen jammer dat ie echt maar 250cc is. Leuk als 25kw'er, anders niet. Dus het blijft een Ducati Monster kopen of met half dichtgeknepen ogen een Suzuki SV of Hyosung Comet kopen, dan lijkt ie er een beetje op.
 
Ik mag nog niet boven de 25Kw. Dus ik vind die 250 net goed :9
Zal nog wa zoeken worden.
Die hyosung comet is ook mooi inderdaad, maar nieuw is ie me iets te duur en ik denk niet dat er reeds occasies te vinden zijn...

Jerre
 
Ik heb een Honda VTR 250 nieuwe type... zelfde als op de foto alleen dan in het zwart.. en een beetje omgebouwd... mooier ;)

gebruiker_726.jpg


Zijn er hier mensen die in bezit zijn van dit voertuig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan