vtr club

Lucky Devil

MF'er
21 jun 2005
90
0
Hallo

ik wil graag me aanmelden bij de vtr club maar die zijn al meer dan een week onder constructie :? .
doe ik wat fout of klopt dit :) .
 
Zijn al een paar maanden "under construction" Een nieuwe schijnt daar hard aan het werk te zijn om alles weer op de rails te krijgen.

De Kale
 
Of zij werken niet hard, of het moet wel een heel mooie site worden.
Ik ben er ook lid van geweest en een keer met z`n alle een stukkie gereden. Vindt er zelf weinig aan om in groepsverband te rijden. ik doe liever andere dingen in groepsverband!!!!!!!!!!!!
 
Gewoon nog een aantal weken geduld hebben en tijdens de Motorbeurs in Utrecht even met die mensen praten.
Ze hebben altijd een eigen stand.
 
Of zij werken niet hard, of het moet wel een heel mooie site worden.
Ik ben er ook lid van geweest en een keer met z`n alle een stukkie gereden. Vindt er zelf weinig aan om in groepsverband te rijden. ik doe liever andere dingen in groepsverband!!!!!!!!!!!!
Heb er vroeger ook over nagedacht, maar ik houd niet van verplichtingen.
Als blijkt dat het op een geplande dag pokkeweer is, dan rij ik niet, en dan wil ik me niet verontschuldigen.
Ook las ik toen in de regelementen dat er alleen maar VTR-en welkom waren.
Vond ik ook niet leuk, aangezien mijn vrouw dan met haar CBR niet mee zou mogen -O-
 
Laatst bewerkt:
Dus jij doet je naam eer aan en houdt wel van portie gezonde groepssex................

De Kale

Of zij werken niet hard, of het moet wel een heel mooie site worden.
Ik ben er ook lid van geweest en een keer met z`n alle een stukkie gereden. Vindt er zelf weinig aan om in groepsverband te rijden. ik doe liever andere dingen in groepsverband!!!!!!!!!!!!
 
Heb er vroeger ook over nagedacht, maar ik houd niet van verplichtingen.
Als blijkt dat het op een geplande dag pokkeweer is, dan rij ik niet, en dan wil ik me niet verontschuldigen.
Ook las ik toen in de regelementen dat er alleen maar VTR-en welkom waren.
Vond ik ook niet leuk, aangezien mijn vrouw dan met haar CBR niet mee zou mogen -O-

Klopt niet aanhang mag uiteraard gewoon mee op elk willekeurige fiets :]
 
Is idd al een tijdje uit de lucht, begrijp er ook niks van.
Ik ben er lid van maar daar is dan ook alles mee gezegd :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan