VTR Firestorm, bj 2006, km.stand 37.651. leovince SBK demp

Rsvoelof

MF'er
12 okt 2009
217
10
zwolle
Dikke Firestorm te koop. Voorzien van Leovince SBK dempers met uitneembare DB killers voor een heerlijke diepe roffel. Motor heeft vorig jaar beurt gehad waarbij olie + filter is ververst. Nieuwe bougies en voorvorkkeerringen + olie vervangen. Ketting en remblokken voor en achter z.g.a.n. Lage km stand van slechts 37.651. Starten lopen zoals gebruikelijk bij Honda. Motor is technisch in zeer goede staat. Onbezorgd rijplezier. Voorband redelijk, achterband goed. Nieuw model met grotere tank (19 liter) en HISS (honda Security Systeem). Gemodificeerde Nokkenas kettingspanner (gecheckt bij Ten Kate Nieuwleusen, hoeven niet vervangen te worden). Motor heeft rondom krasjes daar is in de prijs rekening mee gehouden.
 

Bijlagen

  • IMAG1133.jpg
    IMAG1133.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 43
  • IMAG1138.jpg
    IMAG1138.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 37
  • IMAG1140.jpg
    IMAG1140.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 44
  • IMAG1143.jpg
    IMAG1143.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 37
Wel interesse, maar nu geen reserve euro's. Dus alleen effe een dikke like voor deze.

En een tipje voor mensen die wél reserve euro's hebben maar misschien iets minder interesse: ik vraag me af waarom ik mijn VTR meer mis dan bijvoorbeeld mijn Tuono1000R en mijn SMR990R .. de VTR heeft een vergelijkbare blokconfiguratie, maar minder vermogen, en een 'minder' rijwielgedeelte, en toch een veel hogere funfactor. :]*O*

Ik koop er echt nog wel een keer ééntje terug. Succes met de verkoop.
 
Wel interesse, maar nu geen reserve euro's. Dus alleen effe een dikke like voor deze.

En een tipje voor mensen die wél reserve euro's hebben maar misschien iets minder interesse: ik vraag me af waarom ik mijn VTR meer mis dan bijvoorbeeld mijn Tuono1000R en mijn SMR990R .. de VTR heeft een vergelijkbare blokconfiguratie, maar minder vermogen, en een 'minder' rijwielgedeelte, en toch een veel hogere funfactor. :]*O*

Ik koop er echt nog wel een keer ééntje terug. Succes met de verkoop.
Thnx
 
Wel interesse, maar nu geen reserve euro's. Dus alleen effe een dikke like voor deze.

En een tipje voor mensen die wél reserve euro's hebben maar misschien iets minder interesse: ik vraag me af waarom ik mijn VTR meer mis dan bijvoorbeeld mijn Tuono1000R en mijn SMR990R .. de VTR heeft een vergelijkbare blokconfiguratie, maar minder vermogen, en een 'minder' rijwielgedeelte, en toch een veel hogere funfactor. :]*O*

Ik koop er echt nog wel een keer ééntje terug. Succes met de verkoop.

ik heb ook een vtr gehad, bijna 10 jaar denk ik en vond het altijd heerlijk om lekker te boenderen op wegen met slecht wegdek.
De verging was niet zo heel speciaal, maar ook niet plankhard waardoor je dus lekker door kon rijden op smalle weggetjes met slecht wegdek.
Iets minder serieus dan de andere 2 die je hierboven noemt maar (voor mij dus iig) meer lol .
 
Terug
Bovenaan Onderaan