VTR-Firestorm meeting...

Verkiezing is dicht!

  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 1 6,3%
  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 4 25,0%
  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 2 12,5%
  • Zon. 21 Maart A'dam

    Stemmen: 8 50,0%
  • Ik kan ze allemaal niet!

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jup!!! ik zal er ook zijn al om 10:15...... als het pleuris weer is sta ik in een van die inhammen.....
 
Sorry heren ben nieuw op het forum en weet echt niet wat PPP is?

Hebben jullie een Hint voor mij?
 
!!!@ Mr. RF: Er is een dagje post verloren gegaan, maar ik had gemailt: Als het zeker is dat je komt, weer of geen weer, dan houden we de afspraak gewoon bij de BK @ A'dam.......

ik had gister gepost:
ga zekers mee, ben van de partij.
Wordt wel vroeg uit m'n nest :Z
verder niemand uit die buurt??
 
ik had gister gepost:
ga zekers mee, ben van de partij.
Wordt wel vroeg uit m'n nest :Z
verder niemand uit die buurt??

Ik denk idd dat je alleen vanuit jou hoek van het land zal komen, doe maar rustig aan we zullen op je wachten.......
 
Het is duidelijk, zie jullie zondag om 10.30 op PPP, (als het niet regent).

Laat wel ff bij-tijds weten of je wel of niet komt.... kan het weer in Breda niet zien vanuit hier, anders staan we voor niks te wachten.....
 
doe maar iets warms.
een 3d.Whopper ofzo.
wel aardig dat jullie ff wachten (kan nie zo hard, anders wappert m'n regenpak zo).
70% regen en 30% zon, dus als het niet regent hebben we iig zon 8-)
 
Gaat het nog door???
Ik heb er geen moeite mee om een andere dag te prikken, het is echt k$tweer.
Of worden we dan als de mietjes van het forum gezien?
 
Mietje!!!
Voor mij maakt het niks uit, als ik het maar optijd weet of het nou door gaat of niet. Mocht ik niks horen, dan ben ik morgenochtend om 10.30 op de ppp. :Z
 
Ik heb van een aantal bericht gehad, en van de 11 aanmeldingen hebben er nu 7 afgemeld.... ik denk dat het beter is om dan de datum te verzetten en het een andere keer te doen..... dat zullen we dan doen via de mailing dus zal het ook wat korter van te voren gemeld worden zodat we een betere weergarantie hebben....
 
Wel kunnen wintersporten?
Daardoor......maar mij hoor je niet klagen }) , Bochtjes draaien blijft leuk en met snowboarden kost het een Stuuuuuuuk minder om op je B*K te gaan... het is een goeie substitute voor "Winterfun" Jep i'm hooked :P
 
Als niemand gaat, rest mij nog maar 1 ding: afzeggen... ;(
Is het officieel al afgeblazen?

Anders snel een andere datum prikken! :]

Nieuwe pol maken??
 
Daardoor......maar mij hoor je niet klagen }) , Bochtjes draaien blijft leuk en met snowboarden kost het een Stuuuuuuuk minder om op je B*K te gaan... het is een goeie substitute voor "Winterfun" Jep i'm hooked :P


Haha goed, dan moeten we de volgende meeting afspreken bij Snowworld in Zoetermeer. Als het dan k*t weer is dan kunnen we altijd nog binnen gaan boarden.
 
Heren, ik zeg ook af het is mij te winderig!!

Snel een nieuwe datum prikken en hopen op mooi weer.
 
De datum hebben we bereikt, alleen geen meeting, dus wat mij betreft kan er een slot op dit Topic.... voor de volgende meeting maken we wel weer een nieuwe.... dus Moderators leef je uit!!!! en gooi er een mooi slot op!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan