VTR meeting/rit

Welke datum??

  • 22 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 29 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12 septemer

    Stemmen: 2 13,3%
  • 19 september

    Stemmen: 13 86,7%
  • 26 september

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
...Verhaal....

Eej, zo te zien komt het kaartje van de route van Mapsource.
Ben je eventueel bereid het mps bestand online te zetten of melen?
Volgend jaar hek waarschijnlijk een SP III op me brommert.
Vandaar... en het is mooi in de buurt voor mij, dusss...
BVD :}

(VTR, VFR..scheelt maar 1 lettertje)
 
Benodigdheden voor deze dag 1x set laarzen,1x set sliders,nieuwe achterband *D

Valt denk ik wel mee :+
Al wordt het voor mij het laatste ritje met deze super-corsa's, en het titanium in de sliders is ook aardig slijtvast :+ .

Het is een soort thuiscircuit voor mij, ben bekend met de bochten.
Op het rechte eind ben ik geen held, maar in de bochten geef ik graag een spurt gas })
De 19e wordt geen gejaag of gejakker, gewoon een lekker tempo :9

(wil niet dat mensen zich afmelden omdat ze bang zijn dat ze het niet bij kunnen benen :X )
 
Ik vind dat als iedereen zich aanpast in de tot nu toe goed georganiseerde club gaat niemand onderuit en gaan we gewoon een flink maar een normaal tempo rijden zodat iedereen het bij kan houden (ik vind als iemand niet zoveel ervaring of lef heeft dat ie er niet voor afgestraft hoeft te worden,en dan blijft het voor allen leuk)
 
@ Tomba: laat maar effe weten waar we best afspreken(jij zal wel het best weten waar we mekaar het makkelijkste kunnen treffen) en om hoe laat.

Komen jullie op de A27 of A16 uit?? A27 is het makkelijkst, dan het 1e tankstation na Breda richting Utrecht. Zal nog even opzoeken hoe deze heet. En dan rond 09.30. Dan hebben we tijd genoeg om in Harderwijk te geraken. En dan :]
 
Komen jullie op de A27 of A16 uit?? A27 is het makkelijkst, dan het 1e tankstation na Breda richting Utrecht. Zal nog even opzoeken hoe deze heet. En dan rond 09.30. Dan hebben we tijd genoeg om in Harderwijk te geraken. En dan :]
Ik(inderdaad, voorlopig ben ik de enige Belg) kom Nederland binnen via de A16, in Breda effe de A58 op richting Tilburg, dan (na een 7tal km) de A27 richting Utrecht.

Ik denk dat dat de beste route is, dus nu mag jij me vertellen waar er een parking is.
Volgens de routeplanner is het net geen 200km van bij mij thuis tot het centrum van Harderwijk.
 
Ik(inderdaad, voorlopig ben ik de enige Belg) kom Nederland binnen via de A16, in Breda effe de A58 op richting Tilburg, dan (na een 7tal km) de A27 richting Utrecht.

Ik denk dat dat de beste route is, dus nu mag jij me vertellen waar er een parking is.
Volgens de routeplanner is het net geen 200km van bij mij thuis tot het centrum van Harderwijk.
super dat je komt :} je bent een voorbeeld voor de rest van belgie
 
Ik vind dat als iedereen zich aanpast in de tot nu toe goed georganiseerde club gaat niemand onderuit en gaan we gewoon een flink maar een normaal tempo rijden zodat iedereen het bij kan houden (ik vind als iemand niet zoveel ervaring of lef heeft dat ie er niet voor afgestraft hoeft te worden,en dan blijft het voor allen leuk)

Dat probeer ik nou ook de hele tijd te zeggen :)
(heb het idee dat de foto's averechts werken :X , het ziet er erger uit dan het is)
 
ik rij als een oud dametje mag ik dan nog mee?

Vertrek je maar iets eerder :P

De enige moeite die jij met het tempo zal hebben, is dat je je in moet houden :X

Maar je hebt geen wonderschone blonde zweedse aan je vakantie overgehouden??
 
Makke, ga jij niet mee dan?
Kan nog plezant worden(+dan sta ik niet alleen als ze beginnen met "belge-moppen")

En Gerrit? jij geen zin?
Ga mijn best doen,ben nl. bewakingsagent en deze moeten zo af en toe is werken in het weekend hé :)
En dan is er nog mijn achterband;is nog goed om bochies te nemen 8-) maar voor rechtdoor is het beste eraf '(
Ga mijn best doen om een schiftwissel te doen,hou jullie wel op de hoogte ;)
 
Dink, toch ook geen zweed? :+
:r .... euhm


dat vrouwenteoverschot is dus niet waar in scandinavie....dat is alleen in Oslo en Stockholm..en waar zaten wij...in de MIddle of foking zweden...maar de instructrieces waren echt wel euhm zweeds :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan