VTR MOTOREN Holten

Gdg

MF'er
24 apr 2019
47
7
VTR motoren is echt bagger, toen ik mijn eerste sm kocht had ik een topic aangemaakt om te vragen of het iets was. Mensen gaven eerlijk hun mening wat ik heel fijn vond. Nu bekant een half jaar later gaat VTR motoren mijn berichten of ik het bericht wil verwijderen. Ze zeggen dat ik ze zeker nog ga tegen komen in de supermoto wereld ik ben benieuwd 😄
 
Ha,
Ik vroeg het mij al af of thommyreadytorace meerdere mensen had benaderd.

Maar ik zie nu dat ik dus niet de enige ben. Had hem ook al uitgelegd dat hij vrij is om op topics the reageren, maar het averechts gaat werken om zo mensen te benaderen.

Het hele gesprek was überhaupt al vreemd

Ik bedoel wij begint er nou een gesprek met:"kunnen we even bellen en dan 06 van VTR"
Pas nadat ik hem had ge-uit dat ik wist dat hij van VTR motoren was begon hij er over.
Meneer was niet gediend van mijn mening en of ik hem wilde verwijderen
 
  • Leuk
Waarderingen: Gdg
Ha,
Ik vroeg het mij al af of thommyreadytorace meerdere mensen had benaderd.

Maar ik zie nu dat ik dus niet de enige ben. Had hem ook al uitgelegd dat hij vrij is om op topics the reageren, maar het averechts gaat werken om zo mensen te benaderen.

Het hele gesprek was überhaupt al vreemd

Ik bedoel wij begint er nou een gesprek met:"kunnen we even bellen en dan 06 van VTR"
Pas nadat ik hem had ge-uit dat ik wist dat hij van VTR motoren was begon hij er over.
Meneer was niet gediend van mijn mening en of ik hem wilde verwijderen
Ik zei als jullie mij een fmf uitlaat opsturen verwijder ik het 😂 nee maar als je een goeie motorzaak hebt heb je veel positieve reviews en als er dan 1 of 2 negatieve tussen staat. Dit kan altijd gebeuren natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan