VTR SP 1&2 Topic Deel 11

Waar heen tijdens de 2008 meeting

  • België

    Stemmen: 4 12,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 23 69,7%
  • Luxemburg

    Stemmen: 1 3,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 2 6,1%
  • Nederland

    Stemmen: 3 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het bijna niet bijhouden met reacties geven:

@ manfred: Manfred proficiat met jullie dochter! *O* *O* *O*

@ Don: is het nog mogelijk dat de T-shirt maker zijn ontwerp (op groot formaat)aan iedereen na-mailt? Of kun jij dat doen? Ik heb nu een zwarte SP, dus wil graag het logo op eigen initiatief op een zwart T-shirt laten maken. Uiteraard bestel ik daarnaast een rode variant!

@ alle nieuwe trotse bezitters van een SP: PB me even je nickname en woonplaats, zodat ik je ook met een rode stip kan vereeuwigen op het landkaartje bij de beginpost. (Geld ook voor de Vlaming)

@ cirquit mannen: zijn er al rijdata bij jullie bekend van de verschillende cirquits (Spa of nurnbergring). Als we onze meeting dit jaar willen combineren met een bezoek aan een cirquit, dan zijn we even van jullie info afhankelijk. :}
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!

Wees er zuinig op, die vrouwen van je.
baby.gif
 
2-wheel heeft gisteren de mooiste verjaardags-kado ooit van z'n vrouw gekregen namelijk een levensechte baby-dochter *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ze is gisteren (dus op mijn verjaardag *O* *O* ) om 07:37 geboren en ze is 3810 gram en 51 cm groot. Een wolk van een dochter met alle visuele aspecten van de vader. :9~ :9~ en ik hoop de brains van haar moeder :+ :Y

Haar roepnaam is Marit en moeder en dochter (en vader) maken het heel erg goed :Y

Gisteren een hectische dag gehad en vandaag zal het weinig anders zijn. Maar ik wilde toch dit berichtje met jullie delen.

Groetjes, 2-wheel fanatic

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Héeeee, van Harte!!!

Is het de eerste?

Als daddy van een ondertussen 7 maanden "oud" dametje,
wens ik je heel veel geluk (en nachtrust! ;) )
 
Héeeee, van Harte!!!

Is het de eerste?

Als daddy van een ondertussen 7 maanden "oud" dametje,
wens ik je heel veel geluk (en nachtrust! ;) )


Allereerst allemaal heel erg bedankt voor jullie felecitaties.

Het is onze eerste en op het moment ervaar ik het alsof je zwemles krijgt en bijna gelijk in het diepe gegooid wordt. Afgezien van alle adviezen die je krijgt van de kraamverzorgster (geweldig mens :} ) moet je nadat alle visite 's-avonds weggaat alles alleen doen. Een hele rare ervaring welke ik voor geen goud zou willen missen.

We zijn dan ook heel erg trots en ik zelf ben al druk aan het plannen om ook overdag zoveel mogelijk bij haar te zijn.

Het motorrijden staat nu op een heel erg laag pitje, maar dat gaat ook weer helemaal goed komen.

Greets een trotse 2-wheel fanatic :W :W :W
 
Héeeee, van Harte!!!

Is het de eerste?

Als daddy van een ondertussen 7 maanden "oud" dametje,
wens ik je heel veel geluk (en nachtrust! ;) )
:^

Hoewel de mijne inmiddels 11 maanden is.

De eerste weken is het even doorzetten, maar daarna word het allemaal steeds leuker! :)
 
Daarom hebben we al vroeg besloten dat ik op een aparte kamer slaap zodat ik een volledige nachtrust krijg. M'n vrouw geeft haar 's-nachts de borst en daar hoef ik niet persé bij te zijn. Middels een intercom kan ze me in nood altijd bereiken. :Y :Y

Heerlijk die digitale wereld _O-
 
Als nieuwe V-Twin rijder hoor ik eigenlijk toch weer een beetje
meer bij de club, ik dacht dat er een website bestaat waar je
de Honda handleidingen kan downloaden, ik zoek namelijk
de VT500C handleiding. Welliswaar geen SP1/2 de Honda
Shadow VT500C maar wel een heerlijk motoretje.
 
Als nieuwe V-Twin rijder hoor ik eigenlijk toch weer een beetje
meer bij de club
, ik dacht dat er een website bestaat waar je
de Honda handleidingen kan downloaden, ik zoek namelijk
de VT500C handleiding. Welliswaar geen SP1/2 de Honda
Shadow VT500C maar wel een heerlijk motoretje.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
@Vinnie: geplande (buitenlandse) circuitdagen zijn:

- 19/20 april Ecuyers (bij Reims)
- 24/25 mei Lausitzring (bij de Tjechische grens in Dld.)
- 4/5 juni Oschersleben, V twin days (woensdag en donderdag, ook ver weg)

Van deze data is Ecuyers de beste kandidaat, maar dat is al dichtbij. Anders gewoon naar Assen komen, in het Noorden zijn mooie routes genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Daarom hebben we al vroeg besloten dat ik op een aparte kamer slaap zodat ik een volledige nachtrust krijg. M'n vrouw geeft haar 's-nachts de borst en daar hoef ik niet persé bij te zijn. Middels een intercom kan ze me in nood altijd bereiken. :Y :Y

Heerlijk die digitale wereld _O-



Gefeliciteerd Manfred met de geboorte van jullie dochter *O*
p.s. Mail me ff jou manfresiebum werkt niet meer????
Dit i.v.m. de correcte afhandeling v/d shirtzzz ;)
Je kan ook de p.b. functie activeren.
Zie onderstaande link voor uitleg.

Nieuw op MF: Privéberichten


Shirt update
Hi Don,

Ik heb iedereen gemaild alleen Teewee had zn pm functie niet geactiveerd en heb geen mail van hem. En 2Wheel fanatic zn email adres geeft een error. Zou je in het topic kunnen posten of ze even hun goede info willen doorsturen?

thx sjirtdesignert


Komt het toch nog goed Gobert _O-
 
Laatst bewerkt:
zow, miehoe leeft weer. Ik ben op het moment te druk met school en werk om nog aan mijn motor toe te komen.
Miehoe heeft in de tussentijd een auto dr bij gekocht. Een VW golf cabrio! ik zal er maar geen foto van posten, want dat is uit den boze op MF :P.
Ik heb vandaag wat onderhoud aan de motor gepleegd en nog wat rond geneusd. Grootste barriere is op het moment geld en tijd.
Ik heb een VFR achterbrug op het oog. maar wil weten hoe breed de SP2 brug is!? VFR brug is iig 28 cm en lijkt te passen. Is de enigste brug met uitsparing voor uitlaat!
Laser uitlaat gaat de deur uit. Ik krijg de DB's niet omlaag en 120DB is echt te veel van het goede. Zit nu te azen op een ZARD uitlaat. Die zijn helaas moeilijk te krijgen. We houden het voorlopig op de enkelzijdige achterburg ombouw en kijken vandaar uit verder.

duurt allemaal wat langer dan gehoopt.
 
Gefeliciteerd Manfred met de geboorte van jullie dochter *O*
p.s. Mail me ff jou manfresiebum werkt niet meer????
Dit i.v.m. de correcte afhandeling v/d shirtzzz ;)
Je kan ook de p.b. functie activeren.
Zie onderstaande link voor uitleg.

Nieuw op MF: Privéberichten


Shirt update
Hi Don,

Ik heb iedereen gemaild alleen Teewee had zn pm functie niet geactiveerd en heb geen mail van hem. En 2Wheel fanatic zn email adres geeft een error. Zou je in het topic kunnen posten of ze even hun goede info willen doorsturen?

thx sjirtdesignert


Komt het toch nog goed Gobert _O-

:Y :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan