VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eeey Donny,

Je hebt bij de 8uurs van Suzuka steeds de teams&rijders staan behalve bij 2003.
Kan je die ff uitbreiden met het volgende? (teams staan er wel maar niet alle SPW rijders)

SUZUKA 8 HOURS 2003

1: #71: Team Sakurai Honda Y.NUKUMI-M.KAMADA VTR1000SPW

DNF:
#11: Seven Stars Honda N.HAYDEN-R.KIYONARI VTR1000SPW *(crashed lap2)
# 7: Seven Stars Honda T.UKAWA-H.IZUTSU VTR1000SPW *(mechanical problems lap54)
#74: Team Sakurai Honda C.KAMEYA-T.OKADA VTR1000SPW *(crashed lap2)

Altijd leuk om te zien hoeveel bekende rijders er al met de SP hebben geraced :)
Ryuichi Kiyonari 'Kiyo' is de (BSB>WSBK) man met z'n 'eigen' Shoei X-SPIRIT helm;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

pfff, die zwarte helm is echt zo vet, maar 800,- :S ;(
 
In het vorige topic, heb ik een aantal mensen, of in ieder geval minstens een zien typen over een voorjaarsmeeting in het hoge noorden. Als dat een geintje was, prima...

Mocht het nu wel serieus zijn, dan kan ik daar misschien wat in betekenen...

Ik denk bijvoorbeeld aan't weekend van 21-22 of 28-29 Maart.

Als er ook overnacht moet worden, heb ik daar ook wel ideeen bij. Weet alleen niet of "de baas" er ook zo over denkt. Maar daar kan ik altijd ff naar informeren... Als het moet... als het niet hoeft, dan doe ik het niet... dus...


Noordelijke meeting??? :P

Ik ben voor *O*
 
Je hebt gelijk... Ik heb zeker niet te klagen en ben zeer blij dat ik terwijl ik op een school rond ren en maar af en toe tijd heb om de beunhaas te spelen, een glimmende sp in de garage heb staan. 8-)


......vergeet niet...........teveel drinken wanneer je wilt,.........gewillige vrouwen voor het uitzoeken..............raar doen naar behoeven...........moeders die de was doet..........ongezond eten.........sigaren roken..........shit, naast wie word ik nu weer wakker.............pa, m'n maandgeld is op

8-) voor Gobert is dat "die goede oude tijd" 8-)

Van bepaalde reliquien neem je dan ook geen afscheid
full
 
......vergeet niet...........teveel drinken wanneer je wilt,.........gewillige vrouwen voor het uitzoeken..............raar doen naar behoeven...........moeders die de was doet..........ongezond eten.........sigaren roken..........shit, naast wie word ik nu weer wakker.............pa, m'n maandgeld is op

8-) voor Gobert is dat "die goede oude tijd" 8-)

Van bepaalde reliquien neem je dan ook geen afscheid
[afbeelding]

gaat dat niet als ik nog ouder een wijzer ben?? Alleen dat "pa m'n maandgeld is op" mis ik trouwens nu alleen. Doe ik iets verkeerd dat ik geen maandgeld krijg :+ ?
 
Tja, dat weet ik niet. Jij hebt zo'n twin in de garage staan. Ik woonde destijds op kamers zonder garage, zonder auto.

Daar zit dan al het grote verschil. Ik zit nog veilig thuis :$

Hoop dat ook nog even te rekken totdat ik klaar ben en gewoon cash verdien. Alles mag weg, behalve de SP en dat zou nou een beetje moeilijk worden om op mijzelf te wonen en dan ook nog de zuipschuit onderhouden. Ze is duurder dan menig vriendin :? Een vriendin is vaak blij met een kleinigheidje. Deze eist om de zoveel weken nieuwe dingen van me anders kapt ze er gewoon mee :X
 
Daar zit dan al het grote verschil. Ik zit nog veilig thuis :$

Hoop dat ook nog even te rekken totdat ik klaar ben en gewoon cash verdien. Alles mag weg, behalve de SP en dat zou nou een beetje moeilijk worden om op mijzelf te wonen en dan ook nog de zuipschuit onderhouden. Ze is duurder dan menig vriendin :? Een vriendin is vaak blij met een kleinigheidje. Deze eist om de zoveel weken nieuwe dingen van me anders kapt ze er gewoon mee :X



Volgens mij mis je dan erg veel. Ik heb in ieder geval nooit spijt gehad van m'n studententijd. Het is een levensfase. Kom nog steeds mensen tegen van de Vereniging.
 
Sodeju het gaat hard, kijk ik een half dagje niet op motor-forum, zitten we op pagina 3! :}

Daar zit dan al het grote verschil. Ik zit nog veilig thuis :$

Hoop dat ook nog even te rekken totdat ik klaar ben en gewoon cash verdien. Alles mag weg, behalve de SP en dat zou nou een beetje moeilijk worden om op mijzelf te wonen en dan ook nog de zuipschuit onderhouden. Ze is duurder dan menig vriendin :? Een vriendin is vaak blij met een kleinigheidje. Deze eist om de zoveel weken nieuwe dingen van me anders kapt ze er gewoon mee :X
Heerlijk he? Wacht maar tot je een fulltime salaris binnenkrijgt en nog thuis woont. Ben nu bijna driekwart jaar afgestudeerd; nog nooit zo onbeschoft hard gespaard! _O-

Ik hoef niet zo nodig uit huis om in mn eentje in een hok ergens te gaan zitten; kan/mag genoeg gekkigheid hier uithalen en kan met alle geld wat ik bespaar NOG meer leuke dingen doen die je niet meer zo snel doet als je eenmaal aan een hypotheek of iets dergelijks vast zit! :)

Volgens mij mis je dan erg veel. Ik heb in ieder geval nooit spijt gehad van m'n studententijd. Het is een levensfase. Kom nog steeds mensen tegen van de Vereniging.
Uit pure nieuwsgierigheid :?, wat missen we/ik? Het 'zuipen tot ik mn naam niet meer weet'? Het studentenhuis? De onderbroekenlol onderling?
Ook thuiswonend kan ik uitgaan met vrienden en in het weekend eentje drinken. Het is dat ik vanuit me zelf niet zo de noodzaak heb om me elk weekend plat te zuipen en tot de ochtend op en neer te springen in een club, maar anders zou dat prima kunnen. Als ik maar niet stampend de trap op loop om 4 uur snachts en de hele tent wakker maak :z ... kleine prijs ...



On another note: wat een heerlijke plensbuien vandaag! *O* Zou de pekel weggespoeld zijn? :9~
 
Laatst bewerkt:
Sodeju het gaat hard, kijk ik een half dagje niet op motor-forum, zitten we op pagina 3! :}Heerlijk he? Wacht maar tot je een fulltime salaris binnenkrijgt en nog thuis woont. Ben nu bijna driekwart jaar afgestudeerd; nog nooit zo onbeschoft hard gespaard! _O-

Ik hoef niet zo nodig uit huis om in mn eentje in een hok ergens te gaan zitten; kan/mag genoeg gekkigheid hier uithalen en kan met alle geld wat ik bespaar NOG meer leuke dingen doen die je niet meer zo snel doet als je eenmaal aan een hypotheek of iets dergelijks vast zit! :)



On another note: wat een heerlijke plensbuien vandaag! *O* Zou de pekel weggespoeld zijn? :9~~


Wat ben jij saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai zeg!
 
Thanks, ben ik erin getrapt en was je post niet serieus bedoeld? *O*



Jawel, je hebt een heel mooi stuk van je leven gemist door op piepjonge leeftijd te gaan zitten denken over sparen, hypotheek en meer van dat soort burgerlijke zaken.

Je had beter kunnen genieten van je studentenleven. Dan had je (1) meer lol gehad en (2) als je de ballen had gehad om lid te worden van een studentenclub, een dusdanig groot netwerk opgebouwd waar je de rest van je leven baat bij had gehad.

Oh ja, ik ben in 1992 afgestudeerd en spreek dus uit ervaring, niet uit blabla.
 
Jawel, je hebt een heel mooi stuk van je leven gemist door op piepjonge leeftijd te gaan zitten denken over sparen, hypotheek en meer van dat soort burgerlijke zaken.

Je had beter kunnen genieten van je studentenleven. Dan had je (1) meer lol gehad en (2) als je de ballen had gehad om lid te worden van een studentenclub, een dusdanig groot netwerk opgebouwd waar je de rest van je leven baat bij had gehad.

Oh ja, ik ben in 1992 afgestudeerd en spreek dus uit ervaring, niet uit blabla.

Wees maar niet bang voor mij studentenleven hoor Gobert, 7 á 8 jaar zéér intensief housefeesten heeft de nodige sporen nagelaten :+ :+ :+

Wel ben ik het met je eens dat een studentenclub wel handig kan zijn voor relaties op te bouwen waar je nog wat mee kunt op latere leeftijd. Die heb ik absoluut niet aan de housefeesten over gehouden haha.

Achja, ik ben nog niet uitgeleerd. De kans is aannemelijk dat ik wel op kamers ga na volgend jaar :)
 
Wees maar niet bang voor mij studentenleven hoor Gobert, 7 á 8 jaar zéér intensief housefeesten heeft de nodige sporen nagelaten :+ :+ :+

Wel ben ik het met je eens dat een studentenclub wel handig kan zijn voor relaties op te bouwen waar je nog wat mee kunt op latere leeftijd. Die heb ik absoluut niet aan de housefeesten over gehouden haha.

Achja, ik ben nog niet uitgeleerd. De kans is aannemelijk dat ik wel op kamers ga na volgend jaar :)

Reply was niet op jou maar op Clawz.
Jij lijkt me niet zo'n burgerlijk typetje.
Maar de kern van mijn boodschap is: geniet van iedere levensfase.
En in jouw geval: fuck spaargeld, fuck hypotheek.
Daar heb je straks nog heel veel tijd voor.
 
Jawel, je hebt een heel mooi stuk van je leven gemist door op piepjonge leeftijd te gaan zitten denken over sparen, hypotheek en meer van dat soort burgerlijke zaken.

Je had beter kunnen genieten van je studentenleven. Dan had je (1) meer lol gehad en (2) als je de ballen had gehad om lid te worden van een studentenclub, een dusdanig groot netwerk opgebouwd waar je de rest van je leven baat bij had gehad.

Oh ja, ik ben in 1992 afgestudeerd en spreek dus uit ervaring, niet uit blabla.
Huh, nu klinkt het alsof ik de hele dag op de beurs zit/zat te handelen en strategieën zat uit te denken om op mn 30ste te kunnen rentenieren! :o Das natuurlijk ook erg kort door de bocht he!

Mijn punt is; moet je uitwonend zijn om te kunnen genieten van je studentenleven, om lol te hebben? Kan dat niet prima als je thuis woont? Wat mis ik thuiswonend nou zo enorm?
Ik zal nooit een bezopen student in zn onderbroek van de trap af zien lazeren nee. Vind ik eerlijk gezegd ook niet bijster belangrijk..

Voor mij is thuiswonend of uitwonend gewoon een kwestie van locatie. Of ik nu vanuit mn ouderlijk huis naar een evenement ga, of vanuit een flatje...
Voordeel van het thuiswonend is dat ik er een garage bij heb voor de SP en tools en het me een brok geld scheelt die ik weer voor leuke dingen kan benutten (motor, reizen, andere hobbies en sporten) ipv een dak.

Het zal vast enorm wereldvreemd klinken, maar ik zie het echt niet. Heb ik teveel vrijheid thuis? Dat het daarom niet het voordeel zie om te verkassen? :?



Punt 2 is niet alleen mogelijk in een studentenclub he. Genoeg andere clubs/stichtingen/organisaties waar je zomaar inrolt en contacten opdoet die je nooit voor mogelijk achtte en die je, goed of slecht, nooit meer kwijt raakt...
Ik heb mijn rondje in het bestuur van een stichting gehad. Hoop van geleerd, hoop mensen leren kennen (waar ik een aantal goeie nog steeds van spreek). Heel veel plezier mee gehad. *O*


Ik denk dat je te hard kijkt naar mn zin direct na jouw quote. Daarin lijkt het inderdaad alsof sparen een doel is. Wat het uiteraard niet is. Zie de alinea erna ook. Ik geef simpelweg mijn geld niet uit aan een dak boven mn hoofd maar aan leuke dingen. En wat ik niet op krijg gaat de spaarrekening op, voor als me later wat invalt wat ik leuk vind. Zoals een SP.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan