VTR SP 1&2 Topic Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje: Wie is er allemaal wel eens op de dyno- bank geweest en wat zijn de hoogste uitslagen? Is er al wel eens een sp geweest met > 160 pk????? Weggebruikers welteverstaan...

Op m'n motorstek pagina's heb ik bij de foto's de uitdraai staan van o.a. m'n ouwe trouwe SP2.
Met Bos slip-on en PCIII.

Was ik destijds best tevreden over hoewel die van PP nog sterker is.

:W TenCats
 
juist terug van circuit zolder
heeft gans de dag lekker geregend maar vond het de max.
was mijn eerste maal met regenbanden en mag van mij alle dagen regenen.
ben verkocht voor dit soort dingen.
das pas kicken....
 
Dit wazzzm Erik!

large
 
mocht er nog behoefte aan de film zelf van tt2000 ISLE OF MAN zijn, dan hoor ik dat graag via pm, ik ga die dan ook online zetten.
 
juist terug van circuit zolder
heeft gans de dag lekker geregend maar vond het de max.
was mijn eerste maal met regenbanden en mag van mij alle dagen regenen.
ben verkocht voor dit soort dingen.
das pas kicken....

Lijkt me ook wel eens een ervaring om dat te proberen
 
laatste is de ophang beugel. Je zou zweren dat de Sp2 rekening heeft gehouden met seatpipes! die 2 tappunten aan de achterkant van het subframe zijn ideaal! Wat je ziet is zo'n gamma RVS getapte buis. 4x lange bout en voila en volledig instelbaar ophang systeem. En die rvs buis draait zo in die 2 punten aan je subframe!
 
zie ik daar de praxis plastic buis ook voorbij komen ? hahaha je bent me er 1 remco haha , mooi werk man
 
laatste is de ophang beugel. Je zou zweren dat de Sp2 rekening heeft gehouden met seatpipes! die 2 tappunten aan de achterkant van het subframe zijn ideaal! Wat je ziet is zo'n gamma RVS getapte buis. 4x lange bout en voila en volledig instelbaar ophang systeem. En die rvs buis draait zo in die 2 punten aan je subframe!

Wat ziet dat er gruwelijk goed uit!!

En dit kan met weinig moeite begrijp ik? of kun jij gewoon goed lassen ;)

Ben benieuwd hoe het klinkt :Y
 
die gamma abs regenpyp is een mooi detail he ;-)
ik kan zelf niet lassen,maar ken we'll een goede lasser. toch denk ik dat ik dit model laat nabuigen in klaaswaal. die mannen kunnen dat erg netjs.ziet er netter uit.heb nog n meter pyp liggen
 
Zo, de dag is aangebroken....

Na enige jaren met heel erg veel plezier te hebben rondgereden met haar, is nu de tijd van afscheid gekomen. '(
Vanavond staat ze voor het laatst in mijn schuur, verkocht aan een maat van me.
Ze heeft een nieuw baasje gevonden, die haar niet zo afbeult als ik, dus haar leven wordt verbeterd, al blijft ze wel een circuithoer. })

Ben vanaf morgen dus tijdelijk motorloos, en we zullen wel zien wat de nieuwe wordt.

Blijf iig graag hier meelezen, en posten, want tis behoorlijk gezellie hier!!
 
Zo, de dag is aangebroken....

Na enige jaren met heel erg veel plezier te hebben rondgereden met haar, is nu de tijd van afscheid gekomen. '(
Vanavond staat ze voor het laatst in mijn schuur, verkocht aan een maat van me.
Ze heeft een nieuw baasje gevonden, die haar nog erger afbeult als ik, dus haar leven wordt verbeterd, al blijft ze wel een circuithoer. })

Ben vanaf morgen dus tijdelijk motorloos, en we zullen wel zien wat de nieuwe wordt.

Blijf iig graag hier meelezen, en posten, want tis behoorlijk gezellie hier!!

O-) ;) :P

Waterpomp deksel zit er weer op?
Dus alleen de rechter-voetsteun nog todo

Ik ga zo dadelijk ff verder knoeien met de SP, heb de blokjes binnen en een 45 tandwiel achter (van Norbert)

Ik ben er morgenvroeg niet bij maar spreek je binnenkort wel weer.
Ohja, BE is gelukt *O*
 
Zo, de dag is aangebroken....

Na enige jaren met heel erg veel plezier te hebben rondgereden met haar, is nu de tijd van afscheid gekomen. '(
Vanavond staat ze voor het laatst in mijn schuur, verkocht aan een maat van me.
Ze heeft een nieuw baasje gevonden, die haar niet zo afbeult als ik, dus haar leven wordt verbeterd, al blijft ze wel een circuithoer. })

Ben vanaf morgen dus tijdelijk motorloos, en we zullen wel zien wat de nieuwe wordt.

Blijf iig graag hier meelezen, en posten, want tis behoorlijk gezellie hier!!

;( ;( ;(
 
hoi wie was dat nou met die spuiter voor velgen. de spuiter hier in de buurt vraag 300 euro voor mijn velgen. voor een zwart met gouden flake.

help even.
 
hoi wie was dat nou met die spuiter voor velgen. de spuiter hier in de buurt vraag 300 euro voor mijn velgen. voor een zwart met gouden flake.

help even.

Tering, ik had stralen en poederkloten, voor en achter, samen 75 Euri.

Exclusief btw, dat wel, als je begrijpt wat ik bedoel. _O-
 
O-) ;) :P

Waterpomp deksel zit er weer op?
Dus alleen de rechter-voetsteun nog todo

Ik ga zo dadelijk ff verder knoeien met de SP, heb de blokjes binnen en een 45 tandwiel achter (van Norbert)

Ik ben er morgenvroeg niet bij maar spreek je binnenkort wel weer.
Ohja, BE is gelukt *O*

Heyyy, mooi man!!
Van harte!! *O* *O* *O*
 
@OB6D: Is 't ruitje al binnengekomen?

@nithwith: Heb m'n velgen laten stralen en poedercoaten bij Strabeko in Tilburg... Kan alleen ral-kleuren, maar kost maar €107 incl. btw
 
@OB6D: Is 't ruitje al binnengekomen?

@nithwith: Heb m'n velgen laten stralen en poedercoaten bij Strabeko in Tilburg... Kan alleen ral-kleuren, maar kost maar €107 incl. btw

Ja, ruitje ligt op mijn werkbank. Thanks *O*

@nitwith, precies en poedercoaten is slijtvaster. Glanst wel iets minder geloof ik, maar dat duurt bij velgen toch al nooit lang...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan