VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Jarno,

Ik ben er geweest. Ik woon er ook vlakbij in de buurt dus logische keuze. SO word gerund door Andre Stamsnijder, zelf een niet onverdienstelijk coureur geweest en jarenlang bij WP in Duitsland gewerkt.
Is voor zichzelf begonnen en kreeg toen het aanbod om voor het team van Fogarty te komen werken.
Werkte met een aantal mensen en een bedrijf samen maar dat beviel hem niet en is nu weer voor zichzelf begonnen.
Die man is echt een fenomeen. In het kort komt het voor de SP hier op neer. Aanpassen voorvork 300 euro, maar wil je een meer circuit gerichte motor gaat ie het hele binnenwerk vervangen en kost het iets van 500 euro.
Gevolg je krijgt een heel fijn aansprekende voorvork en zelf met meest onbenullige rem acties heb je nog iets veerweg over voor enig hobbels van het wegdek.
Motor heeft met zowel de BT016 als ook nu met de Michelin's enorm veel grip.
Ik heb ook de achterschokbreker vervangen (gekocht via Ebay) maar ook die kan die aanpassen.
Ik persoonlijk denk veruit de beste aanpassingen die je aan de Speen kunt doen.

Uiteraard ben je welkom bij mij om het te aanschouwen en/of te proberen. Jij woonde in Raalte toch, ff via Holten/Markelo en je bent in Diepenheim........;-)


Oke bedankt. Ik zal er eens heen gaan. Ik heb de achter schokbreker van julez gekocht (penske racing) en die wil ik eigenlijk na laten kijken en meteen mijn voorvering aan laten passen. 300 euro is niet goedkoop........maar ja als het daarna goed is dan maakt het ook niet uit.
Voor mij raalte bornerbroek binen half uur
 
102 posts teveel!
sleepy-799997.jpg

Het SP topic Deel 19
 
Laatst bewerkt:
Staat ie ook wel eens op Assen toevallig? Er zit hier namelijk niets in de buurt qua vering afstelling en ik wil daar ook wel eens naar kijken. Wat zijn de kosten ongeveer?

Hij werkt samen met Dannhoff, die komt een keer of twee per jaar op Assen met een circuitdag. Maar bij jou in de buurt, in Roden, zit Roosken, die is ook prima (veel race ervaring).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan