VTR SP Meeting 2010

Zijn er nog mensen die uit het noorden komen en die vrijdags al rijden?

Misschien tof om dan samen te rijden.

Ik moet uit friesland komen maar het maakt mij niet uit of ik door de polder/zwolle of over amsterdam naar limburg rijd.
 
Zijn er nog mensen die uit het noorden komen en die vrijdags al rijden?

Misschien tof om dan samen te rijden.

Ik moet uit friesland komen maar het maakt mij niet uit of ik door de polder/zwolle of over amsterdam naar limburg rijd.

Ik rij vanuit het midden van het land die kant op. Maar dat wordt vrijdagavond na 21.00 uur voordat ik die kant op kom.

:W
 
Ik kom uit het westen en ga rond 18.00 uur rijden en ga via amsterdam, utrecht A2
 
e mensen. Ik moet helaas vrijdag avond ook van steek laten gaan. sorry. heb een logee hond erbij en ik kan mijn vriendin er niet mee op zadelen. (dat doe ik zaterdag al)

Zaterdag ben ik er wel bij. dus vertrek weer lekker vroeg vanuit eindhoven (helmond)
wie nog???
 
Ik moet helaas mijn ovb omzetten in een knv (kan niet verschijnen) ;)

Next time perhaps :)

Greetz
Gerben
 
MHH, jammer dat je niet mee kunt.
Wie houden we nu allemaal over eigenlijk. Don ga je ook nog mee met een andere motor??
Tenminste, ik dacht dat je die mogelijkheid had.

Laten we hopen dat het in ieder geval een beetje goed weer is.

:W
 
Tja die mogelijkheid wel ja maar op't werk kan ik geen vrij krijgen......
Duty calls.

Moet ik de o.p. nog aanpassen??
 
concreet hoeveel zijn we nu voor 8-8-2010?


1. Pralientje------------------ vanaf Vrijdagavond + zondag circuit niv. 1+
2. Peterman------------------ vanaf Vrijdagavond + Zondag circuit Niv. 1
3. Don------------------------- afgemeld
4. Nitwith--------------------- zaterdagrit
5. JZ-------------------------- Vanaf vrijdag avond.... geen circuit
6. Sneedee------------------- vanaf Vrijdagavond + Zondag circuit Niv. 1
7. Trixz------------------------- afgemeld
8. WSX------------------------- onbekend
9 teewee-----------------------Zaterdagrit

Even voor mijn planning. Ik neem aan dat de mensen die de zaterdag rit meerijden, ook blijven eten en slapen?
De circuitrijders voor zondag moeten wel optijd opstaan, ivm motorkeuring op Zolder: tussen 08:00 - 09:30.
 
Laatst bewerkt:
Wel balen dat onze chef-kok Don er dit jaar niet bij kan zijn! (wie gaat er nou voor ons koken!?!)

Dan moeten we voor de gemakkelijkheid maar ergens een frietje of chinees scoren....
 
he. ik blijf niet slapen. eten moet ik nog even over vechten met de baas.
het moet wel mooi weer zijn he.
 
Als ik het goed begrijp kan ik zondag als pitspoes met een paraplu klaar staan voor de circuitrijders. _O-

Maare wordt wel een klein groepje zo.

:W
 
@sneedee kun je mij een mailtje sturen met je nummer?

Dan bel ik je vanavond even tussen 6 en 7 uur.
Misschien kunnen we dan een plek afspreken aan de A2.

Mocht bellen om die tijd niet goed passen vermeld dan even een wanneer het wel past.

Ik ben vanavond 6 uur thuis en zit dan voor de computer.


Wat het eten betreft vind ik afhaal geen probleem, maar dat kunnen we vrijdag avond ook nog beslissen.
 
Als ik het goed begrijp kan ik zondag als pitspoes met een paraplu klaar staan voor de circuitrijders. _O-

Maare wordt wel een klein groepje zo.

:W
klopt.... wat betrefd dat kleine groepje....

Die paraplu mag je thuis laten!!!!!
 
Misschien een idee om de meeting nog een keer in het vtr sp main topic te noemen?

Misschien dat er nog mensen mee willen met de toertocht?
Kunnen we idd doen... voor de mensen uit brabant moet het toch te doen zijn om zaterdag een beetje optijd aan te rijden...
 
Als ik het goed begrijp kan ik zondag als pitspoes met een paraplu klaar staan voor de circuitrijders. _O-

Maare wordt wel een klein groepje zo.

:W
Ik heb even met mijn vriendin overlegd en ik wil het volgende voorstellen:

Aangezien er vrijdag en zaterdag maar 4 mensen blijven slapen (incl. mezelf) stel ik voor dat de logeer party naar mij thuis wordt verplaatst. Motoren kunnen mooi allemaal achterslot en grendel in de garage gestald worden. Slaapplekken/matrassen enz. is er genoeg.

Het scheelt mij een hoop regelwerk en voor ons allemaal een huurprijs van €100,-.

Dus lijkt me niet meer als logisch dat jullie allemaal welkom zijn bij mij thuis.

De zaterdagrit kunnen we vanaf mij thuis laten vertrekken. Het is perslot van rekening kortbij een afslag (afslag Meerssen) van de A2 richting Maastricht.

Ik PB jullie allemaal nog even, met mijn adres (en uitleg) en telefoonummer.

Gr. Vince
 
Laatst bewerkt:
Hoi vince ik vind het een goed plan. is dit verder weg vanuit eindhoven of dichterbij. (ik bedoel moet ik nog eerder weg en hoe laat moet ik bij jou zijn. Vind het wel even leuk om even te kletsen enzo) hahah
 
Sneedee verwacht ik rond half 9..... en het is een afslag verder dan vorige keer. Ik schat 30 sec. meer aan tijd voor jou.
 
Zal ongeveer rond 9 uur zijn,heb met peterman afgsproken onderweg.

Tot zo...
 
ok dan zorg ik dat i rond kwart voor 9/ 9 uur bij pralientje ben. Ik heb het wel over zaterdag ochtend he!!!!!

Weten we al wat het weer doet in de eifel.
 
hahah nee beetje laat nu om te ontbijten. hahah. die pizza was goed hoor.

ik probeer om het filmpje online te zetten. maar als het niet lukt vraag ik hier jullie adressen om die naar mij te pben. ok groeten en allen bedankt voor de mooie rit. ( en de tips, kan ik weer oefenen.)

ik hoop dat jullie , veel plezier hebben / of gehad hebben morgen / zondags (hangt ervan af waqnneer jullie het lezen.

o ja ik moet nog twee mensen een cola betalen!!!
 
1 tip: rij volgende keer weer gezellig mee, en plak er een circuitdaje eraan vast! Peter en Renee kwamen met een smile van de baan.

Ik zal wat foto's posten hier.
 
Zo,ook weer thuis van een geweldige meeting,wel helemaal stuk,maar dat had ik er toch wel voor over,zeker de circuitdag was een topper,kost een spiegel,ach als dat alles is.......

Vincent nogmaals bedankt voor de gastvrijheid,was tot in de puntjes verzorgt....
helemaal top,op naar de volgende meeting.......

Zal kijken of ik ook nog een paar foto's heb,dan stuur ik ze wel ff door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan