VTR SP-Meeting/Mergellandroute

Ja goed man eindelijk weer eens samenkomen!

  • Zo: 14 Mei

    Stemmen: 30 88,2%
  • Zo: 28 Mei

    Stemmen: 4 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Donnybrasco zou je die soundfile naar mij ook kunnen sturen AUB?
Meel adress staat in mijn profiel. :W :W :W


full
 
Hety crazy animal...

volgens mij heb je bij ons aan het tafeltje gezete bij het Vrijthof in Maastricht.. jij was toch samen met die gast met die sp2 (met undertail van mototeck)

:? :?

gr remco
 
Hey allemaal,

Was gisteren helemaal toppie :Y
Spijtig van het weer -O-

Zeker voor herhaling vatbaar *O*
 
Hety crazy animal...

volgens mij heb je bij ons aan het tafeltje gezete bij het Vrijthof in Maastricht.. jij was toch samen met die gast met die sp2 (met undertail van mototeck)

:? :?

gr remco
ja dat was ik maar wie was jij :? :? :?
met die nickname,s wist ik nie wie wie was :+ :+
 
die wil ik ook,mail mij die ff donnie

sander.past@gmail.com

Stuur hem ff alle vette file's die ik heb dus ook die fietserstunnel die je al kent ;)

Gewoon ter compensatie van die tunnel in Maastricht die dicht was zeg maar B|

Kan Vinnie mooi allemaal aan elkaar monteren met vlagen holle SP klanken _O-
 
Bij mij ben je altijd welkom voor die instellingen. Pakken we het lijstje instellingen erbij dat 2wheel zo goed bevalt. Zo gebeurd. *O*

[me] en 2wheel rijdt er zonder mankeren die maffe slijtnokken mee aan de grond[/me]
OK die onthoud ik ;-) dan ga ik een keer met je afspreken! Eerst zorg ik voor andere bandjess 8-)
 
Goed te horen Pat dat je weer veilig thuis bent gekomen(zoals iedereen gelukkig) Je moet i.i.g. rap een andere voorband laten monteren :Y
Hoe is het afgelopen met de opname's???
don.wigmore@gmail.com ;)
thanks don en blij te horen dat iedereen veilig is thuisgekomen
:Y
die voorband gaat er zeker weten onderuit, maar laat dan ook maar direct een achterband monteren...
pilot powers heb ik mijn zinnen op gezet, alleen wat voor maat? Tips?

zodra ik iets op de pc heb, dan host ik de files wel ergens en kan iedereen ze ook los van het net plukken! :}
 
Absoluut, dus gooi er een nieuw setje (dus voor en achter) Michelin Pilot Powers og eronder, stel je vering opnieuw in (Ribbel heeft de juiste instellingen voor de SP1) en je weet niet wat je meemaakt. :Y
ik wou dat ze er al onder lagen :9~ ;)
ik werd naar verloop van de dag, steeds schijteriger om hard door een bocht te gaan... welgeteld 4 keer is mijn voorband weg gaan glijen :( moet overigens wel zeggen dat ik er achter nog geen 1 keer last van heb gehad :z gelukkig *O*
 
die voorband gaat er zeker weten onderuit, maar laat dan ook maar direct een achterband monteren...
pilot powers heb ik mijn zinnen op gezet, alleen wat voor maat? Tips?

Voor: 120/70 ZR 17
Achter 190/50 ZR 17

Er zijn er ook die monteren achter een 180'er. Is niet standaard, maar dan stuurt ie wat sneller in.
 
Voor: 120/70 ZR 17
Achter 190/50 ZR 17

Er zijn er ook die monteren achter een 180'er. Is niet standaard, maar dan stuurt ie wat sneller in.

Ik heb achter een 180-er gemonteerd. Net wat hakman zegt. Hij stuurt scherper in. Ben je iemand die helemaal peip is van bochies maken en kneedownen (zoals ik ;) ) zou je het beste een 180-er kunnen monteren.

Een 190-er is ook gewoon goed hoor (anders had die er standaard niet onder gezeten :9 ) en staat ook lekker bruut, zo'n brede band :}
 
ok crazy animal ...

Heb je nog intresse in die hotcams..en nie vechte jungs wie de mooiste sp 2 heeft! ;)

" zeg donny ken je mij ook f die soundfile sturen"?

Gr remco alias Sjebbiggggggg....
:}
 
Ik heb achter een 180-er gemonteerd. Net wat hakman zegt. Hij stuurt scherper in. Ben je iemand die helemaal peip is van bochies maken en kneedownen (zoals ik ;) ) zou je het beste een 180-er kunnen monteren.

Een 190-er is ook gewoon goed hoor (anders had die er standaard niet onder gezeten :9 ) en staat ook lekker bruut, zo'n brede band :}
Dus voor iets scherper insturen de 180-er, maar anders gewoon de 190?
Volgens mij kan ik dan beter gewoon een 190-er nemen... alleen het verschil van band zou mij denk ik al heel gelukkig maken! :}
 
Dus voor iets scherper insturen de 180-er, maar anders gewoon de 190?
Volgens mij kan ik dan beter gewoon een 190-er nemen... alleen het verschil van band zou mij denk ik al heel gelukkig maken! :}

Dat absoluut.

Je kan een 180-er overwegen als je lekker scherp en vlot wil gooien met de bike.
Een 190-er is ook gewoon goed hoor :Y

Als je de MPP's gemonteerd krijgt, even de siliconen (nieuwe banden zijn spekglad) er af rijden en dan...gaan met die SPeen. Die MPP's plakken als kauwgom aan de weg. En zullen je dus ook een opbouwend zelfvertrouwen geven in de bochten.
 
ok crazy animal ...

Heb je nog intresse in die hotcams..en nie vechte jungs wie de mooiste sp 2 heeft! ;)

" zeg donny ken je mij ook f die soundfile sturen"?

Gr remco alias Sjebbiggggggg....
:}
Ja dan moet ik wel dus je meel adres weten (onzichtbaar e-mail adres :? ik snap niet dat mensen dat doen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan