VTR SP-Meeting/Mergellandroute

Ja goed man eindelijk weer eens samenkomen!

  • Zo: 14 Mei

    Stemmen: 30 88,2%
  • Zo: 28 Mei

    Stemmen: 4 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Mergellandroute

Eén van de mooiste en tevens zwaarste bewegwijzerde routes van Neder-land is ongetwijfeld de ANWB-Mergellandroute. Je hebt er eigenlijk twee: de officiële (auto)versie en de daarvan afgeleide trip over de steile hellingen.

De autoversie is 110 km en volgt de bruine bordjes. De fietsversie volgt daar, waar ze afwijkt van de autoversie, de groene bordjes. De lengte bedraagt geen 110 km zoals de bordjes aangeven maar circa 125 km.

In principe kun je in beide gevallen overal beginnen, in alle dorpen die aangedaan worden, staan voldoende bordjes.
Welke dorpen & hellingen kom je tegen?

De autovariant

Maastricht-Eysden-Mesch (Heiweg)-Moerslag (Bukel)-St Geertruid-Mheer (Grensheuvel)-Noorbeek (Wolfsberg)-Slenaken (Loorberg)-Eperheide-Epen (Vijlenerbos/Zevenwegen)-Vaalsbroek-Vijlen-Mechelen-Partij-Wittem (Wittemerberg)-Eys-Simpelveld (Oude Huls)-Trintelen-Etenaken (Fromberg)-Ransdaal (Mareheiweg)-Klimmen (Hellebeuk)-Hulsberg-Arensgenhout-Oensel-Ulestraten-Geulle-Bunde-Itteren-Borgharen- Maastricht


mergelkaart.jpg


foto1.jpg
 
Kijk das beter :Y
Het is ook niks om in je uppie daar heen te knallen
Heb daar trouwens nog niet eerder gereden, lijkt me wel gaaf
als het net zoiets is als in saurland/eifel gaat het helemaal goed komen

:] :]
 
Kijk das beter :Y
Het is ook niks om in je uppie daar heen te knallen
Heb daar trouwens nog niet eerder gereden, lijkt me wel gaaf
als het net zoiets is als in saurland/eifel gaat het helemaal goed komen

:] :]

Lijkt me een leuke route en vind het zelf ook niet echt wat om in mijn uppie die kant op te gaan... leuk om met meerdere dat te doen! :]
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

14mei, 14mei, o wat ben ik blij want we zijn erbij!!!!! :} :} :}

morgen naar goes naar ruud frederiks, komt er een commander of iets anders erop

in het busje laden en om 8.30 opweg, kannie wachten en gelijk kijken wat het uitmaakt om die paddestoel voor los te koppelen......dus.... kijken/doen en op m-f zetten 8-) :] :} :Y


greetzzzzzzzzzzzz
 
:] 8-) :}


o, ja woon in ingen dus misschien is motoport veenedaal een goede afspreekpunt voor vetrek voor alle gelderlanders en omstreken :Y







greeeeeetzzzzzzz
 
Topicje aangepast voor onze vtr tandarts *D
full

@Raven suc6 bij ome Ruud in Goes ;)
Ik kreeg van hem een herboren SP'tje terug ben benieuwd naar jou curve's
 
Wellicht is het ook leuk om de firestorm rijders uit te nodigen, als ik het topic las, is er wel oren naar van hun kant...
 
Ik wil een lijstje bijhouden van wie allemaal komt, dus als iedereen dat duidelijk maakt en donny het starttopic dan aanpast met dit lijstje ;) :

1: DonnyBrasco
2: De Red
3: 2-Wheel Fanatic
4: Sjebbig
5: Zombie de Mof
6: MarkVTR
7: Pmugen
8: Vodkat
9: Raven ST-1
10: Sp1ke
11: Vinnie Frenken Racer
12: RvR (mits het weer goed is, maar daar gaan we wel vanuit)
13: ??

kom maar op met de aanvullingen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan