VTR SP Topic chapter 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
he wsx
mooi pak hoor zou echt voor die dainese gaan mooie combi met je motor. :Y

Yep, ik ben het met je eens dat het de mooiste combi is. Probleem is alleen dat ik slecht tegen de warmte kan en de Alpinestars is veel meer geperforeerd en is van dunner leer gemaakt dan de Dainese.

Ben er dus nog niet helemaal uit maar dat is ook niet erg heb nog wel even tijd om te beslissen. ;)

@ Tigerblade81 ik lees over de hotbodies ook wat mindere verhalen qua prijs/kwaliteit verhouding. Heb je ook al eens op ebay.de of .com gekeken?
 
Laatst bewerkt:
Helaas niks meer vernomen van mijn gestolen sp1.
Verzekering gaat gelukkig snel over tot uitbetalen.
Hierbij is tevens mij Sp1 ervaring geeindigd.

Gaat totaal wat anders rijden. Een Cb500 four uit de jaren zeventig.

Hiermee ga ik volgend jaar rijden in het ONK Classics.

Ga de dikke twin denk wel missen. :')
 
Laatst bewerkt:
Helaas niks meer vernomen van mijn gestolen sp1.
Verzekering gaat gelukkig snel over tot uitbetalen.
Hierbij is tevens mij Sp1 ervaring geeindigd.

Gaat totaal wat anders rijden. Een Cb500 four uit de jaren zeventig.

Hiermee ga ik volgend jaar rijden in het ONK Classics.

Ga de dikke twin denk wel missen. :')

ONK classics klinkt ook wel leuk anders.

Ik heb mijn Speen uit elkaar en ik heb een grafeerapparaat. Ik zet overal ff heel subtiel mijn 06 nummer in. Mocht het ooit zo uitkomen, dan komt er vanzelf een grapjas die denkt, he, laat ik dat nummer eens bellen. :?

Ik voel serieus wel wat voor zo'n chip die ze dan ergens instoppen, dat ie dan altijd op de satelliet te tracen is.
 
Laatst bewerkt:
Balen man Yrjo van je mooie SP!
Wat is de dagwaarde op´t moment?
Je bent welkom op HQ´s ;)
Keith Code´s 4 boeken in een download!

Carter%20Dan2-1.gif



http://www.megaupload.com/?d=C9ULCU13
 
Laatst bewerkt:
Sebimoto?
Dat ken ik niet. Lijkt dat een beetje op hotbodies?

Geen idee, het is niet zo mijn ding. Heb deze een keer toevallig ergens opgescharreld.

Kan wel es ff een foto fabrieken.

Edit:

Ok, heb ff gekeken, maar geen foto gemaakt. Het is de race uitvoering, voor met zonder achterlichten. Soort vlakke plaat is het met een accubakje en een deuk voor het achterwiel er in zeg maar. Niet zo geschikt voor op straat. :X
 
Laatst bewerkt:
Dagwaarde van mijne 6500.
Sow!
Dan had je een heule beste verzekering denk ik.
Mijnes was vorig jaar in de handel nog maar 4500 waard en bij inruil kreeg ik er niet veel meer voor....
Altijd lastig in te schatten vind ik. Handelswaarde, inruilwaarde, verkoopwaarde particulie......
 
full


Zo, en ik heb de lange uitvoering van deze, die lijkt wel te gaan passen op de Speen. Heb er nu ook stekkers bij, daar moest ik wel een half uur lang voor door een kontainer met bedrading kruipen, maar ik heb ze. Heb ze ff getest en ik krijg er vonken uit. En rook en vuur. Dan stuur ik ze aan met de Us zoals deze ook de CDI box van de SP aanstuurt, wat dan weer betekend, dat je ze in principe ook aan je ECU zou moeten kunnen hangen en dan de CDI box en bobines weg kunt gooien. Geen idee nog hoe betrouwbaar ze zullen zijn, maar denk wel dat ik hem der op kan laten lopen. Dit interesseert niemand he? Nah, is ook wel terecht denk ik, het gaat nergens over. :X |(

En voor het help OB6D de winter door project heb ik twee hoge druk zuigers en wat lichtgewicht rommel voor de kleppentrein besteld bij onze duitse vriend. En dan ga ik mijn blok ff molesteren. Moet het allemaal in April klaar zijn, zoals ik er nu over denk. En dan noem ik hem de JE oftewel jubileum edition. Maar als het echt koud wordt ga ik natuurlijk gewoon bij de kachel zitten. Ben net niet helemaal gek. *O*
 
Laatst bewerkt:
Balen man Yrjo van je mooie SP!
Wat is de dagwaarde op´t moment?
Je bent welkom op HQ´s ;)
Keith Code´s 4 boeken in een download!
http://www.megaupload.com/?d=C9ULCU13
Danke für die Blu... Bücher!! En mooie foto's weer; blijft gewoon sjiek om te zien! *O*

@Prof: Zag ik jou vanmiddag rond half 6 op het kruispunt in Geleen vlak voorbij de McDrek (richting rijksweg zeg maar)? Zo lekker voor de rij geparkeerd, een beetje op het zebrapad? :P Ik zag in ieder geval een grijze SP...
Indien ja: Hoi! Helaas was ik met het koekblik (hoewel, het regende..)
 
Wat een taalgebruik professor. Zou der jarloers op worden. :N

zou kunnen, lig er niet echt wakker van.

@Prof: Zag ik jou vanmiddag rond half 6 op het kruispunt in Geleen vlak voorbij de McDrek (richting rijksweg zeg maar)? Zo lekker voor de rij geparkeerd, een beetje op het zebrapad? :P Ik zag in ieder geval een grijze SP...
Indien ja: Hoi! Helaas was ik met het koekblik (hoewel, het regende..)

nee, toen was ik bezig met andere zaken.
 
Geen idee, het is niet zo mijn ding. Heb deze een keer toevallig ergens opgescharreld.

Kan wel es ff een foto fabrieken.

Edit:

Ok, heb ff gekeken, maar geen foto gemaakt. Het is de race uitvoering, voor met zonder achterlichten. Soort vlakke plaat is het met een accubakje en een deuk voor het achterwiel er in zeg maar. Niet zo geschikt voor op straat. :X

Dat is dan pech hebben.

Weet iemand iets over de pasvorm van zo'n hotbodies undertail? En moet ik de complete kont aan gort zagen? :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan